MTB

H0 MTB 820.023 ČSD Singrovka (MTB 820 023)

H0 MTB 820.023 ČSD Singrovka (MTB 820 023)

Motorové vozy řady M240.0 (820) byly navrženy pro vozbu lehčích osobních vlaků na vedlejších motorizovaných tratích. Vůz je možné provozovat ve spojení s přípojnými vozy řady 020 (Bix). Byly vyrobeny v počtu 120ks v letech 1963-4.   Během provozu  vznikaly  problémy s korozí skříně , pravidelný provoz vozů byl ukončen pod správami ČD a  ŽSR  po r. 2000.  Model je vybaven osvětlením interiéru a stanoviště, konektorem Plux22 a připravou na repro.   Epocha IV. Délka 212 mm Hmotnost 270

koupit
TT MTB Bam 20-09952-0 ČSD (MTB Bam 995)

TT MTB Bam 20-09952-0 ČSD (MTB Bam 995)

Model přípojného vozu Bam k vozům  řad 853 (M296.1/2) , samostatný vagon ze soupravy Vindobona,  v nátěru ČSD  Připojné vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích a vyrobeny v počtu 5ks v továrně Vagónka Tatra  Studénka.     Epocha IV. Délka 205 mm Hmotnost 70 g Min. poloměr oblouku 300 mm Osvětlení připrava Zvuk ne Počet hnaných náprav 0 Počet bandáž. náprav 0 Spřáhlo šachta dle NEM (standartně krátké spřáhlo)

koupit
H0 MTB E499.005 ČSD Bobina modrá (H0 L MTB)

H0 MTB E499.005 ČSD Bobina modrá (H0 L MTB)

Elektrická lokomotiva E499.0 v nátěru  muzejního exponátu LD Spišská Nová Ves.   Loko    byla vyvinuta v Škoda Plzeň ,v  letech 1953-58  bylo vyrobeno   100ks pro  ČSD.  Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobni dopravu.  V 90.letech  přešly  pod ČD a ŽSR , některé odprodány dopravcům.  Model jako limitovaná edice, expedice  prosinec 2023. Epocha IV. Délka 184 mm Hmotnost 550 g Min. poloměr oblouku 380 mm Osvětlení ano bílá/červená,interiér Digital Plux22 Zvuk ne, př

koupit
H0 MTB Bai 295 ČSD (H0 v MTB)

H0 MTB Bai 295 ČSD (H0 v MTB)

Model osobního  vozu dřivejší řady Bai , v nátěru ČSD   cca 1975-85.  Osobni vozy byly  vyrobeny v továrně Vagonka Tatra  Studénka v letech 1969 -75 v počtu  520ks  pro vnitrostátní provoz k  osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983  přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288.  Interiér je  členěn na dva velkoprostorové  oddíly.   Model lze dovybavit  osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky  (schody aj). Epocha IV. Délka 282 mm H

koupit
N MTB 753.060 ČD (MTB 753 060)

N MTB 753.060 ČD (MTB 753 060)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením  dle směru jízdy. Model je vybaven rozhraním Next18S , ovládáním hlavního reflektoru a osvětlením stanoviště.  Předloha lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v CKD Praha v počtu cca 400ks. Poté navázala řada 754 která se vzhledově mj. odlišuje tvarem palivové nádrže aj. Lokomotivy se používají univerzálně k vozbě osobních i nákladních vlaků.  Epocha IV. Délka 103 mm Hmotno

koupit
H0 MTB T478.3002 ČSD Brejlovec (MTB T478 3002)

H0 MTB T478.3002 ČSD Brejlovec (MTB T478 3002)

MTB T478.3002 ČSD Brejlovec Prototyp č. 002 v unifikovanem nateru. Byl vyroben v ČKD Praha, v roce 1968 a podroben zkouškám v provozu, do stavu u ČSD  přijat  v r. 1970. Lokomotivy  byly určeny pro osobní a nákladní vlaky a staly ze základem úspešné řady lokomotiv.  Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena r

koupit
H0 MTB 740 749 Metrans (MTB 740 749)

H0 MTB 740 749 Metrans (MTB 740 749)

MTB 740 749 Metrans Diesel-elektrická lokomotiva řady 740, Metrans. . Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Délka 155 mm Hmotnost 392 g Min. poloměr oblouku 360 mm Osvětlení bílá/červená Digital plux22 Zvuk ne Počet hnaných náprav 4 Počet bandáž. náprav 0 Spřáhl

koupit
H0 MTB 814+914.075 ČD Regionova (H0 L MTB 814+914.075 ČD Regionova)

H0 MTB 814+914.075 ČD Regionova (H0 L MTB 814+914.075 ČD Regionova)

Motorové jednotky  řady 814  jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí  vozů ř 810 (ex M152.0)  a spojením s přípojným vozem původní řady  010 . Sériová   přestavba  probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových jednotek. Motorové  jednotky  jsou provozovány na uzemí ČR  přepravcem České dráhy.   Model 814  má poháněné dvě nápravy a výkvné uloženi převodovek v části 914 ,  kulisu kratkeho spřahla  a rozhraní Plux22, ovládáni konc

koupit
H0 MTB 814.184 + 914.001 ČD Regionova (H0 L MTB 814.184 ČD Regionova)

H0 MTB 814.184 + 914.001 ČD Regionova (H0 L MTB 814.184 ČD Regionova)

Motorové jednotky  řady 814  jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí  vozů ř 810 (ex M152.0)  a spojením s přípojným vozem původní řady  010 . Sériová   přestavba  probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových jednotek. Motorové  jednotky  jsou provozovány na uzemí ČR  přepravcem České dráhy.   Model 814  má poháněné dvě nápravy a výkvné uloženi převodovek v části 914 ,  kulisu kratkeho spřahla  a rozhraní Plux22, ovládáni konc

koupit
N MTB T478.4021 ČSD (N L MTB T478.4021)

N MTB T478.4021 ČSD (N L MTB T478.4021)

Diesel-elektrická lokomotiva řady  T478.4 v normovaném  nátěru  ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením  dle směru jízdy. Model je vybaven rozhraním Next18S , ovládáním hlavního reflektoru a osvětlením stanoviště. Předloha lokomotivy řady 754  byla vyráběna v CKD Praha v počtu  82ks , Lokomotivy se používají univerzálně k vozbě osobních  vlaků s elektrickým vytápěním, přiležitostně i nákladních vlaků.  Délka 103 mm Hmotnost 105 g Min. poloměr oblouku 200  mm Osvět

koupit
TT MTB E499 1038 ČSD (MTB E499 1038)

TT MTB E499 1038 ČSD (MTB E499 1038)

Elektrická lokomotiva řady 141   (ex. E499.1)  byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční  pokračování  první el. lokomotivy E499.0 -Bobina- s náhradou licenčních prvků domácím vývojem. V letech 1959-61  bylo vyrobeno   61ks pro  ČSD  a současně  dalších 30ks pro polské dráhy PKP ( označeno EU05) a  87ks pro SSSR pod označením Čs3.    Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu.  V 90.letech  přešly všechny pod ČD,  v roce 2012 jsou v provozu  poslední stroje j

koupit
TT MTB E499.0015 ČSD (TT L MTB E499.0015 ČSD)

TT MTB E499.0015 ČSD (TT L MTB E499.0015 ČSD)

Elektrická lokomotiva E499.0   byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první konstrukce el lokomotivy s licenčními prvky švýcarských firem.  V letech 1953-58 bylo vyrobeno   100ks pro  ČSD a později ještě kusové modifikace pro SSSR a KLDR.    Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu.  V 90.letech  přešly všechny pod ČD a ŽSR,  po  roce 2010 jsou v provozu  poslední stroje jako muzejní exponáty.  Model  představuje  výrobni  nátěr  ČSD  prvni serie, tmavě modré barvy 

koupit
H0 MTB T 466 0191 ČSD (MTB T466 0191)

H0 MTB T 466 0191 ČSD (MTB T466 0191)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 735 (ex T466.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC).  Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22 a přípravou na reproduktor.   Předloha lokomotivy řady T466.0  byla vyráběna v  ZTS Martin  1972-77  v počtu  300ks. Vznikla jako univerzální  diesel-elektrická lokomotiva pro vedlejší tratě.  V provozu nahradila  dožívající parní  trakci , bohužel

koupit
TT MTB 714.012 ČD (TT L MTB 714.012)

TT MTB 714.012 ČD (TT L MTB 714.012)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 714. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC).  Lokomotiva je vybavena rozhraním Next 18S a přípravou na reproduktor.   vybavena funkčním návěstním osvětlením. Předloha lokomotivy řady 714  byla vyráběna v ČKD Praha v počtu  60ks. Vznikla kompletní rekonstrukcí vyřazených T466.0  (735), které byly v zachovalém stavu a použil se rám včetně podvozků

koupit
H0 MTB T 466.0221 ČSD (H0 L MTB)

H0 MTB T 466.0221 ČSD (H0 L MTB)

Diesel-elektrická lokomotiva řady 735 (ex T466.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC).  Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22 a přípravou na reproduktor.   Předloha lokomotivy řady T466.0  byla vyráběna v  ZTS Martin  1972-77  v počtu  300ks. Vznikla jako univerzální  diesel-elektrická lokomotiva pro vedlejší tratě.  V provozu nahradila  dožívající parní  trakci , bohužel

koupit