Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1) v provedení II serie . Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy. Lokomotiva je vybavena rozhraním Next18S, s osvětelním kabiny, ovládáním čelních reflektorů. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti. Epocha IV. Délka 103 mm
Diesel-elektrická lokomotiva řady T478.1005 ověřovací serie v nátěru ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady T478.1 byla vyrobena ČKD Praha, ve 5 ks sérii. K modelu jsou přibaleny doplňky Délka 190 mm Hmotnost 615 g Min. poloměr oblouku 360
Model motorového vozu řady 854 ve výrobní nátěru ČD. Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu ( spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Poz
Diesel-elektrická lokomotiva řady T458.1 . Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy a rozhraním Next18S , s ovládáním hlavního reflektoru. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v pěti částečně odlišných sériích v letech 1959-73, primárně určených pro export do SSSR, pod označením ČME2, cca 220ks dodáno pro ČSD. Model představuje loko čísel T458.1140 a vyšší (5. serie) s trojdílným oknem kabiny. K modelu je přibalena bandážovaná náprava Délka 85
Diesel-elektrická lokomotiva řady 750. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 750 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, a po rekonstrukci na elektické vytápění přeznačena na řadu 750. Jsou univerzalně používány pro osobní a nákladní vlaky. K modelu jsou
Elektrická lokomotiva řady 121 (ex. E469.1) byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 - s náhradou licenčních prvků domácím vývojem a modifikaci pro nákladni doproavu. V letech 1960-61 bylo vyrobeno 85ks pro ČSD Lokomotivy byly díky snížené rychlosti 90kmh a vyšší tah určeny převážně pro nakladní dopravu. V 90.letech přešly všechny pod ČD, po roce 2014 byl provoz ukončen. Nadále jsou v provozu poslední stroje 121 u soukromých dopravců. Dé
Diesel-elektrická lokomotiva řady 754 (ex. T478.4) v natěru z roku 1993. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 754 byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1978-80 ve dvou seriich. Jsou univerzalně používány pro osobní a přiležitostně i pro nákladní vlaky.
Vozy Bix Post (v 60. a 70. letech označené BFalm) jsou řadou čtyřnápravových přípojných velkoprostorových osobních vozů druhé třídy z vozového parku Českých drah vyrobeny v letech 1958–1969 ve Vagónce Studénce s poštovním oddílem. Vozy měly být určeny jako přípojné k motorovým vozům 820. Vzhledem k nedostatku přípojných vozů jezdily za motorovými vozy všech řad ( 830, 820 , 850) i jako samostatne vlaky za lokomotivou. Epocha IV. Délka 154 mm Hmotnost 53 g Min. poloměr oblouku 280 mm O
Model přípojného vozu dřivejší řady Btn, v nátěru ČD cca 1990. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1966 -70 v počtu 120ks pro vnitrostátní provoz k mot. vozům řady M296.1/2. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bmnp a po r.1990 na řadu Btn a Bmp Model vybaven osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně, nutno uživatelsky dozapojit sběr proudu. Rozhraní NEM651 pro řízení osvětlení interiéru a koncových světel, +analogové spinání konc. světel dle smě
Diesel-elektrická lokomotiva řady 742 (ex. T466.2). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Next18S.Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odlišných sériích v letech 1977-86, jako modifikace průmyslové verze T448. ČSD tuto řadu akceptovala po neúspěchu T466.0 a nakonec tyto loko byly dodány v počtu 450ks. Využivají se více
Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy
Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy
Model motorového vozu řad M296.1 ve výrobním nátěru Vindobona. Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Poz
Model osobního vozu dřivejší řady Bt (dříve Bai) , v nátěru ČSD cca 1995-2015. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je členěn na dva velkoprostorové oddíly. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).
Motorové jednotky řady 814/914 jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí vozů ř 810 (ex M152.0) a spojením s přípojným vozem původní řady 010 . Sériová přestavba probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových jednotek. Motorové jednotky jsou provozovány na uzemí ČR přepravcem České dráhy. Sada trojice vozu 814-014 a 814 . Model má poháněné dvě nápravy a výkvné uloženi převodovek v části 014 , kulisu kratkeho spřahla a rozhraní Plu