MTB

Set čtyř osobních vagonů VINDOBONA, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Set čtyř osobních vagonů VINDOBONA, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Sada přípojných vozů pro sestavení mezinárodního vlaku Vindobona- 2x čisla Aam, 1x Bam a 1x Bram. Model vybaven osvětelním interiéru a koncovými světly na jedné straně, nutno uživatelsky dozapojit sběr proudu. Rozhraní NEM651 pro řízení osvětlení interiéru a koncových světel, +analogové spinání konc. světel dle směru jizdy.

koupit
Motorová lokomotiva T669 0045 Čmelák, ČSD, epocha IV, TT 1:120

Motorová lokomotiva T669 0045 Čmelák, ČSD, epocha IV, TT 1:120

Diesel-elektrická lokomotiva řady T669.0. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), osvětlením stanoviště strojvedoucího. Rozhraní Next18S. Motorová lokomotiva řady 770 byla pod původním označením T 669.0 dodávána lokomotivkou ČKD Praha a podnikem SMZ Dubnica nad Váhom pro potřeby ČSD a průmyslu v ČSSR. Sériová výroba probíhala v letech 1967 až 1969. Lokomotivy řad 770 a 771 jsou určeny k posunu ve stanicích a na s

koupit
Dieselová lokomotiva T478.4011 Brejlovec, ČSD, TT 1:120

Dieselová lokomotiva T478.4011 Brejlovec, ČSD, TT 1:120

Diesel-elektrická lokomotiva řady T478.4 v továrním nátěru. Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, osvětelením kabiny. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v CKD Praha v počtu cca 400ks. Poté navázala řada 754 která se vzhledově mj. odlišuje tvarem palivové nádrže aj. Lokomotivy se používají univerzálně k vozbě osobních i nákladních vlaků. K modelu jsou přibaleny doplňky (spřáhla, stěra

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec T 478 3064, epocha IV, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec T 478 3064, epocha IV, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášť zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika sériích- prototyp, ověřovací série 10 ks a poté několika částečně odlišných produkčních sér

koupit
Dieselová lokomotiva T478 3022 Brejlovec, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Dieselová lokomotiva T478 3022 Brejlovec, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních seri

koupit
Dieselová lokomotiva T478 1077, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Dieselová lokomotiva T478 1077, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním mohutným setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22, reproduktorem. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé séri

koupit
Dieselová lokomotiva T478 1005 Bardotka, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Dieselová lokomotiva T478 1005 Bardotka, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel červená, bílá. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti.

koupit
Dieselová lokomotiva T 478 1003 Bardotka, ČSD, TT 1:120

Dieselová lokomotiva T 478 1003 Bardotka, ČSD, TT 1:120

Diesel-elektrická lokomotiva řady T478.1, ověřovací serie ve výrobním nátěru. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel červená, bílá. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti.

koupit
Dieselová lokomotiva T466 0265 Pielstick, ČSD, epocha VI, TT 1:120

Dieselová lokomotiva T466 0265 Pielstick, ČSD, epocha VI, TT 1:120

Diesel-elektrická lokomotiva řady 735 (ex T466.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC). Lokomotiva je vybavena rozhraním Next18S a přípravou na reproduktor. Předloha lokomotivy řady T466.0 byla vyráběna v ZTS Martin 1972-77 v počtu 300ks. Vznikla jako univerzální diesel-elektrická lokomotiva pro vedlejší tratě pro. V provozu nahradila dožívající parní trakci , bohužel díky po

koupit
Dieselová lokomotiva Pielstick  T 466 0221, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Pielstick T 466 0221, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 735 (ex T466.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC). Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22 a přípravou na reproduktor. Předloha lokomotivy řady T466.0 byla vyráběna v ZTS Martin 1972-77 v počtu 300ks. Vznikla jako univerzální diesel-elektrická lokomotiva pro vedlejší tratě. V provozu nahradila dožívající parní trakci , bohužel pro poruchov

koupit
Dieselová lokomotiva T448 0910 Kocour, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Dieselová lokomotiva T448 0910 Kocour, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady T4448. Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22, reproduktorem, a přípravou na řízené spřáhlo. Předloha modelu byla vyráběna v ČKD Praha, v 9 částečně odlišných sériích v letech 1977-86, v celkovém počtu přes 600ks Využivaly se pro vozbu a posun náklad

koupit
Motorický přestavník MTB

Motorický přestavník MTB

Motorické přestavníky pro modelovou železnici • Motorické přestavníky s tichým a pomalým chodem • Miniaturní rozměry • Vestavěn motorek s planetovou převodovkou • Univerzální zapojení jako elektromagnetický nebo motorický přestavník • Možnost nastavení stupňů zdvihu • Integrované přepínací kontakty • Pohodlná instalace • Snadné nastaveni základní pozice táhla Přestavníky slouží pro elektrické ovládání dvoupolohových mechanismů v modelech, typicky výhybky či mechanick

koupit
Dieselová lokomotiva M41-2182, MAV, H0 1:87

Dieselová lokomotiva M41-2182, MAV, H0 1:87

Lokomotiva 418 (ex M41) byla vyráběna v r.1972 – 1984 firmou Ganz–MÁVAG v počtu 114 kusů lokomotiv, pro železnice MAV a soukromé dráhy GySEV. Později i pro export do Tunisu a Řecka. Pohon zajištuje motor 1300kW s dieselhydraulickým přenosem. Lokomotivy M41 jsou nasazovány na všechny druhy vlaků na neelektrizovaných tratích po celém Maďarsku. v r 2010 byla část remotorizována k prodloužení služby. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, řiditelným čelním osvětlením a přípravou na ozvučení. Rozhraní Plux2

koupit
Motorový vůz M 275.115, ČSD, epocha III., H0 1:87

Motorový vůz M 275.115, ČSD, epocha III., H0 1:87

Motorové vozy M275.1 byly dodány v počtu 20ks od maďarského výrobce Ganz v r.1955 pro posílení kapacity os. dopravy, kterou nezvládal pokrýt domácí průmysl. Byly provozovány cca 10let, zpočátku po celé síti ČSD, později po nehodách umístěny do dep Brno, Ostrava a Bratislava. Bohužel 3-nápravový podvozek byl přičinou rizikových jizdních vlastností a po r 1966 byly z provozu vyřazeny. Dva vozy rekonstruovány pro udržbu trolejových vedení v PJ Ostrava. I přes svůj krátky provoz tyto vozy, byť zapomenuté a pr

koupit
Motorový vůz M152 0299, ČSD, epocha III/ IV, H0 1:87

Motorový vůz M152 0299, ČSD, epocha III/ IV, H0 1:87

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho s

koupit