MTB

Motorový vůz M152 0044, ČSD, epocha IV, TT 1:120

Motorový vůz M152 0044, ČSD, epocha IV, TT 1:120

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho s

koupit
Motorový vůz M152 0038, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Motorový vůz M152 0038, ČSD, epocha IV, H0 1:87

Motorové vozy řady M152.0 byly určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho spřahla a

koupit
Elektriská lokomotiva E669 3030, ČSD, epocha II/ IV, H0 1:87

Elektriská lokomotiva E669 3030, ČSD, epocha II/ IV, H0 1:87

Elektrická lokomotiva řady E669.E v továrním nátěru z 60. let ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), a možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu byla vyráběna ve Škodových závodech v Plzni (dříve V.I Lenina) ve 3 částečně odlišných sériích v letech 1961-71 , označených řadou E669.1 až E669.3 , s určením pro ná

koupit
Elektrická lokomotiva Šestikolák E669 2025, ČSD, H0 1:87

Elektrická lokomotiva Šestikolák E669 2025, ČSD, H0 1:87

Elektrická lokomotiva řady E669.2 v nátěru z 80.-90. let ČSD. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), a možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu byla vyráběna ve Škodových závodech v Plzni (dříve V.I Lenina) ve 3 částečně odlišných sériích v letech 1961-71 , označených řadou E669.1 až E669.3 , s určením pro nákladn

koupit
Elektrická lokomotiva E499 1056 Bobina, ČSD, epocha IV, TT 1:120

Elektrická lokomotiva E499 1056 Bobina, ČSD, epocha IV, TT 1:120

Elektrická lokomotiva E499.0 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako první konstrukce el lokomotivy s licenčními prvky švýcarských firem. V letech 1953-58 bylo vyrobeno 100ks pro ČSD a později ještě kusové modifikace pro SSSR a KLDR. Lokomotivy byly díky rychlosti 120kmh určeny převážně pro osobní a rychlíkovou dopravu. V 90.letech přešly všechny pod ČD a ŽSR, po roce 2010 jsou v provozu poslední stroje jako muzejní exponáty. Model E499.0071 představuje zjednodušený nátěr po dilenských opravách cca od r. 1965 .

koupit
Elektrická lokomotiva Bobina E469.152, epocha IV, ČSD, H0 1:87

Elektrická lokomotiva Bobina E469.152, epocha IV, ČSD, H0 1:87

Elektrická lokomotiva E469.1 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako konstrukční pokračování první el. lokomotivy E499.0 - s náhradou licenčních prvků domácím vývojem a upravou pro nákladní dopravu. V letech 1959-61 bylo vyrobeno 84ks pro ČSD. Lokomotivy byly díky rychlosti 90kmh určeny převážně pro nákladní opravu. V 90.letech přešly pod ČD a některé odprodány dopravcům. Model v unifikovaném nátěru z let 1975-1980

koupit
Elektrická lokomotiva E469 1049 Bobina, ČSD, H0 1:87

Elektrická lokomotiva E469 1049 Bobina, ČSD, H0 1:87

Elektrická lokomotiva řady E469.1 byla vyvinuta v Škoda Plzeň jako nákladní verze odvozená od el. lokomotivy E499.1. Snížená rychlost s vyšší tažnou silou. Model v nátěru cca od 1970 pod správou ČSD.

koupit
Přípojný vůz Btax780, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojný vůz Btax780, ČD, epocha V, H0 1:87

Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy a rozhraní NEM651.

koupit
Přípojný vůz Bix 020, ČSD, H0 1:87

Přípojný vůz Bix 020, ČSD, H0 1:87

Vozy Bix ČSD ( dříve označené Balm) , jsou řadou čtyřnápravových přípojných velkoprostorových osobních vozů druhé třídy z vozového parku Českých drah vyrobeny v letech 1958–1969 ve Vagónce Studénce. Vozy měly být určeny jako přípojné k motorovým vozům 820. Vzhledem k nedostatku přípojných vozů u ČSD byl urychlen jejich vývoj a byly použity u motorových vozů více řad a i jako samostané vlaky za lokomotivou.

koupit
Přípojnný vůz Bix 020 176, ČD, epocha V, TT 1:120

Přípojnný vůz Bix 020 176, ČD, epocha V, TT 1:120

Vozy Bix ČD ( dříve označené Balm) , jsou řadou čtyřnápravových přípojných velkoprostorových osobních vozů druhé třídy z vozového parku Českých drah vyrobeny v letech 1958–1969 ve Vagónce Studénce. Vozy měly být určeny jako přípojné k motorovým vozům 820. Vzhledem k nedostatku přípojných vozů u ČSD byl urychlen jejich vývoj a byly použity u motorových vozů více řad a i jako samostané vlaky za lokomotivou.

koupit
Přípojný vůz Bix020, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Přípojný vůz Bix020, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Vozy Bix ČD ( dříve označené Balm) , jsou řadou čtyřnápravových přípojných velkoprostorových osobních vozů druhé třídy z vozového parku Českých drah vyrobeny v letech 1958–1969 ve Vagónce Studénce. Vozy měly být určeny jako přípojné k motorovým vozům 820. Vzhledem k nedostatku přípojných vozů u ČSD byl urychlen jejich vývoj a byly použity u motorových vozů více řad a i jako samostané vlaky za lokomotivou. Model je vybaven osvětlením interiéru, zapinatelným koncovým osvětlením na jedné straně a konektorem

koupit
Přípojný vůz k M275, ČSD, epocha III, H0 1:87

Přípojný vůz k M275, ČSD, epocha III, H0 1:87

Motorové vozy M475.0 a M275.1 byly dodány od maďarského výrobce Ganz pro posílení osobní dopravy v r 1955. Zároveň byly nabízeny i přípojné vozy podobného designu, které však nebyly nakonec objednány. Model znározňuje fiktivní přípojný vůz řady Bam (analogické označení jako vložené vozy u M475) v podobě, ve které by pravděpodobně existovaly. Určeno pro sestavení soupravy M275.1 + vůz + vůz + M275.1

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec 753 724 AWT, TT 1:120

Dieselová lokomotiva Brejlovec 753 724 AWT, TT 1:120

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753.7 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, osvětelením kabiny. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha lokomotivy řady 753.7 vznikla rekonstrukcí řady T478.3 (753) , s vestavbou motoru Catepillar a nového řizení. Lokomotivy se používají k vozbě nákladních vlaků u soukromých dopravců (OKD, později AWT). K modelu jsou přibaleny doplňky (spřáhla, stěrače, hadice, háky).

koupit
Elektrická lokomotiva AWT 181040, Privat, epocha V/VI, H0 1:87

Elektrická lokomotiva AWT 181040, Privat, epocha V/VI, H0 1:87

Elektrická lokomotiva řady 181 v nátětu dopravce AWT. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), a možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu byla vyráběna ve Škodových závodech v Plzni (dříve V.I Lenina) ve 3 částečně odlišných sériích v letech 1961-71 , označených řadou E669.1 až E669.3 , s určením pro nákladní těžkou

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec 750 253, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec 750 253, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních seri

koupit