Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) v nátěru cca rok 1990-2000. Jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho spřahla a rozhraní Next18. Přibaleny doplňky.
Přestavník MP1 • Motorický přestavník s tichým a pomalým chodem• Miniaturní rozměry 28×40 mm (š×d) • Vestavěn motorek s planetovou převodovkou• Přímá náhrada elektromagnetických přestavníků s třívodičovým zapojením• Snadné nastaveni základní pozice táhlaPřestavník slouží pro elektrické ovládání dvoupolohových mechanismů v modelech, typicky výhybky či mechanická návěstidla a závory. Zdvih se nastavuje ve třech stupních 3, 6 a 9 mm. Napájení je stejnosměrné i střídavé 8–16V, odběr cca 150mA při chodu. Mecha
Motorický přestavník MP5 • Miniaturní rozměry 30×42 mm (š×d) • Univerzální zapojení jako elektromagnetický nebo motorický přestavník• 4 stupně zdvihu 3, 6, 9 a 12 mm• Integrovaný dvojitý přepínací kontakt• Pohodlná instalace s odnímatelným konektoremZdvih se nastavuje ve čtyřech stupních 3, 6, 9 a 12 mm, pozicí kolíku v unašeci. Kulisový mechanismus zajištuje plynulý dojezd do koncové polohy a její aretaci. Zapojení přestavníku MP5 je univerzální - třívodicové (jako elektromagnety) nebo dvouvodičové (moto
Impulsní motorický přestavník MP6 • Miniaturní rozměry 30×42 mm (š×d) • Univerzální zapojení jako elektromagnetický přestavník• Impulsní ovládání• 4 stupně zdvihu 3, 6, 9 a 12 mm• Integrovaný dvojitý přepínací kontakt• Pohodlná instalace s odnímatelným konektoremZdvih se nastavuje ve čtyřech stupních 3, 6, 9 a 12 mm, pozicí kolíku v unašeci. Kulisový mechanismus zajištuje plynulý dojezd do koncové polohy a její aretaci. Přestavník MP6 slouží jako náhrada standardního dvoucívkového přestavníku, s ovládáním
CD 810 054 Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model 810 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodo
CDC 753 775 Diesel-elektrická lokomotiva řady 753 Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel(posun, vlak, lokomotivní vlak). Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha modelu lokomotivy řady 753-7 vznikla rekonstrukcí řady 753 (ex.T478.3), při které byl dosazen nový motor Catepillar, řídici systémy, el-dynamická brzda a došlo i k úpravě karoserie. Jsou univerzalně používány
CSD T478.1002 Diesel-elektrická lokomotiva řady 751- prototypova loko (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel červená, bílá. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Prototypová lokomotiva ve veletržním/muzejním nátěru.K modelu jsou přibaleny doplňky (spřáhla, stěrače, hadice, háky). Epocha III. Délka 137 mm Hmotnost 205 g Min. poloměr oblouku 2
ČD Btn053 Model připojného vozu Baim k vozům řad 853 (M296.1/2) , v nátěru ČSD Připojné vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích a vyrobeny v počtu 120ks v továrně Vagónka Tatra Studénka. Epocha V. Délka 205 mm Hmotnost 70 g Min. poloměr oblouku 300 mm Zvuk ne Počet hnaných náprav 0 Počet bandáž. náprav 0 Spřáhlo šachta dle NEM (standartně krátké spřáhlo)
Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0, v letech 1961 až 1965. Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením stanov
Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0, v letech 1961 až 1965. Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením stanov
CD 751 357 Diesel-elektrická lokomotiva řady 751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel(posun, vlak, lokomotivní vlak). Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16. Předloha modelu lokomotivy řady 751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti.K modelu jsou přibaleny