MTB

Motorový vůz 810 133, ČD, TT 1:120

Motorový vůz 810 133, ČD, TT 1:120

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) v nátěru cca rok 1990-2000. Jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho spřahla a rozhraní Next18. Přibaleny doplňky.

koupit
Motorický přestavník MP1 - MTB

Motorický přestavník MP1 - MTB

Přestavník MP1 • Motorický přestavník s tichým a pomalým chodem• Miniaturní rozměry 28×40 mm (š×d) • Vestavěn motorek s planetovou převodovkou• Přímá náhrada elektromagnetických přestavníků s třívodičovým zapojením• Snadné nastaveni základní pozice táhlaPřestavník slouží pro elektrické ovládání dvoupolohových mechanismů v modelech, typicky výhybky či mechanická návěstidla a závory. Zdvih se nastavuje ve třech stupních 3, 6 a 9 mm. Napájení je stejnosměrné i střídavé 8–16V, odběr cca 150mA při chodu. Mecha

koupit
Motorický přestavník MP5 - MTB

Motorický přestavník MP5 - MTB

Motorický přestavník MP5 • Miniaturní rozměry 30×42 mm (š×d) • Univerzální zapojení jako elektromagnetický nebo motorický přestavník• 4 stupně zdvihu 3, 6, 9 a 12 mm• Integrovaný dvojitý přepínací kontakt• Pohodlná instalace s odnímatelným konektoremZdvih se nastavuje ve čtyřech stupních 3, 6, 9 a 12 mm, pozicí kolíku v unašeci. Kulisový mechanismus zajištuje plynulý dojezd do koncové polohy a její aretaci. Zapojení přestavníku MP5 je univerzální - třívodicové (jako elektromagnety) nebo dvouvodičové (moto

koupit
Motorický přestavník MP6 - MTB

Motorický přestavník MP6 - MTB

Impulsní motorický přestavník MP6 • Miniaturní rozměry 30×42 mm (š×d) • Univerzální zapojení jako elektromagnetický přestavník• Impulsní ovládání• 4 stupně zdvihu 3, 6, 9 a 12 mm• Integrovaný dvojitý přepínací kontakt• Pohodlná instalace s odnímatelným konektoremZdvih se nastavuje ve čtyřech stupních 3, 6, 9 a 12 mm, pozicí kolíku v unašeci. Kulisový mechanismus zajištuje plynulý dojezd do koncové polohy a její aretaci. Přestavník MP6 slouží jako náhrada standardního dvoucívkového přestavníku, s ovládáním

koupit
Motorový vůz 810 054 ČD TT - MTB

Motorový vůz 810 054 ČD TT - MTB

CD 810 054   Motorové vozy řady 810 (ex M152.0)  jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů.   Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou  obsluhu i údržbu.  Motorové  vozy  jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz  Blm (010) v podobném designu.  Model 810 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodo

koupit
Motorová lokomotiva Brejlovec 753.775 ČDC TT - MTB

Motorová lokomotiva Brejlovec 753.775 ČDC TT - MTB

CDC 753 775 Diesel-elektrická lokomotiva řady 753  Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel(posun, vlak, lokomotivní vlak). Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha modelu lokomotivy řady 753-7  vznikla  rekonstrukcí  řady 753 (ex.T478.3), při které byl dosazen nový motor Catepillar, řídici systémy, el-dynamická brzda a došlo i k úpravě  karoserie.  Jsou  univerzalně používány

koupit
Motorová lokomotiva Zamračená T478.1002 ČSD TT - MTB

Motorová lokomotiva Zamračená T478.1002 ČSD TT - MTB

  CSD T478.1002 Diesel-elektrická lokomotiva řady 751- prototypova loko (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním  setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel červená, bílá.  Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Prototypová lokomotiva ve veletržním/muzejním nátěru.K modelu jsou přibaleny doplňky (spřáhla, stěrače, hadice, háky). Epocha III. Délka 137 mm Hmotnost 205 g Min. poloměr oblouku 2

koupit
Přívěsný vůz Btn 053 ČD TT - MTB

Přívěsný vůz Btn 053 ČD TT - MTB

ČD Btn053 Model připojného vozu Baim k vozům  řad 853 (M296.1/2)  , v nátěru ČSD  Připojné  vozy   byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích a vyrobeny   v počtu  120ks   v továrně Vagónka Tatra  Studénka.     Epocha V. Délka 205 mm Hmotnost 70 g Min. poloměr oblouku 300 mm Zvuk ne Počet hnaných náprav 0 Počet bandáž. náprav 0 Spřáhlo šachta dle NEM (standartně krátké spřáhlo)

koupit
Motorová lokomotiva Pomeranč T678.017 ČSD TT - MTB

Motorová lokomotiva Pomeranč T678.017 ČSD TT - MTB

Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu.  Celkem bylo vyrobeno  17 kusů  a  27ks  osobní verze  T679.0, v letech 1961 až 1965. Loko   775  byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se  při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995.  Model má pohon všech  náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením stanov

koupit
Motorová lokomotiva Pomeranč T678.0008 ČSD TT - MTB

Motorová lokomotiva Pomeranč T678.0008 ČSD TT - MTB

Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu.  Celkem bylo vyrobeno  17 kusů  a  27ks  osobní verze  T679.0, v letech 1961 až 1965. Loko   775  byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se  při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995.  Model má pohon všech  náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením stanov

koupit
Motorová lokomotiva Zamračená 751 357 ČD TT - MTB

Motorová lokomotiva Zamračená 751 357 ČD TT - MTB

CD 751 357 Diesel-elektrická lokomotiva řady 751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem  se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel(posun, vlak, lokomotivní vlak). Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16. Předloha modelu lokomotivy řady 751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti.K modelu jsou přibaleny

koupit