Nabízíme modelovou železnici, plastikové modely letadel, lodí, bojové techniky, automobilů. Kovové modely autíček, stavebnice LEGO, SLUBAN. Velký výběr dřevěných vláčků a staveb od různých firem.Široký výběr příslušenství a barev. Poradíme Vám se stavbou kolejiště, s výběrem vhodného kolejiva a dalších doplňků.
Diesel-elektrická lokomotiva řady 735 (ex T466.0). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel a čelního reflektoru (jen u DCC). Lokomotiva je vybavena rozhraním Next 18S a přípravou na reproduktor. Předloha lokomotivy řady T466.0 byla vyráběna v ZTS Martin 1972-77 v počtu 300ks. Vznikla jako univerzální diesel-elektrická lokomotiva pro vedlejší tratě pro. V provozu nahradila dožívající parní trakci , bohužel díky p
Diesel-elektrická lokomotiva řady 749/751 (ex. T478.1). Model je vybaven motorem s jedním setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy,možnost volby odděleného zapínání návěstních světel červená, bílá. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux16 a přípravou na reproduktor. Předloha modelu lokomotivy řady 749/751 (ex.T478.1) byla vyráběna v CKD Praha, ve třech částečně odlišných sériích. V pruběhu provozu byly stroje první a druhé série doplněny tlumičem výfuku pro snížení hlučnosti. K modelu jsou p
Diesel-elektrická lokomotiva řady 714. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným čelním osvětlením dle směru jízdy. Předloha lokomotivy řady 714 byla vyráběna v ČKD Praha v počtu 60ks. Vznikla kompletní rekonstrukcí vyřazených T466.0 (735), které byly v zachovalém stavu a použil se rám včetně podvozků. Nové kapotování a pohon dvěma dieselgenerátory v moduláním zabudování měly za cíl usnadnění oprav a efektivní využití na lehkou traťovou přepravu a posun. K modelu jsou přibaleny doplňky (spřá
Diesel-elektrická lokomotiva řady 753/754 (ex. T478.3). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 753 (ex.T478.3) byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1970-7 ve několika seriich- prototyp, ověřovací série 10ks a poté několika částečně odlišných produkčních
Model restauračního vozu řady BRa , v nátěru ČSD cca 1980-89. Vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v roce 1969 v počtu 4ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům. Byly shodné s vozy BRam pro rychlíky Vindobona jen s modifikací brzdové instrumentace pro vlakový provoz. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).
Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0, v letech 1961 až 1965. Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením stanoviště strojvedouc
Lokomotivy řady 776 (dříve T 679.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 27 kusů osobní verze , v letech 1961 až 1965. Loko 776 byly určeny pro osobní dopravu, později přešly na nákladnívozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením dle směru jízdy, osvětlením st
Model loko v unifik nátěru z let 1985 Lokomotivy řady 775 (dříve T 678.0), přezdívané Pomeranč/Cénula nebo také Devina jsou dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Celkem bylo vyrobeno 17 kusů a 27ks osobní verze T679.0 v letech 1961 až 1965 . Loko 775 byly určeny pro nákladní vozbu, osvědčily se při postrku na sklonově náročných tratích Slovenska. Provoz posledních byl ukončen v letech 1995. Model má pohon všech náprav, je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru j
Model osobního vozu dřivejší řady Bai , v nátěru ČSD cca 1975-85. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je členěn na dva velkoprostorové oddíly. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).
Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy a rozhraní NEM651.
Model motorového vozu řad 853 a 852 (ex M296.1/2). Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Později všechny
Model motorového vozu řad 860 (ex M475.0) v natěru ČD v letech 1994-97 . Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy 860/ M475.0 byly navrženy pro univerzální vozbu osobních vlaků s elektrickým přenosem na výkonu všechny nápravy. Byly vyrobeny 2 prototypy v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1974-75. Plánovaná výroba cca 400ks se neuskutečnila pro nezájem průmyslových podniků. Prototypy by
Digitální bezdrátová centrála FLEISCHMANN (ROCO) multiZENTRALEpro + multiMAUSpro + SW Rocomotion Digitální bezdrátová centrála FLEISCHMANN (ROCO) multiZENTRALEpro spolu s bezdrátovým ovladačem vlaku multiMAUSpro slouží k digitálnímu ovládaní vlaků. Na rozdíl od RO10764 Digitální zesilovač ROCO umožnuje čtení konfiguračních proměnných CV, možňuje připojení bezdrátového ovladače vlaku FLEISCHMANN (ROCO) multiMAUSpro a disponuje samostatným výstupem pro programovací kolej a výstupem USB pro propojení
GO!!! - úvodní řada do světa autodráh Carrera - měřítko dráhy 1:43 - měřítko aut 1:43 - analogový autodráhový systém - všechny sety jsou vybaveny ovladačem rychlosti s funkcí Turbo - všechna auta mají dvojité kontaktní kartáčky pro lepší přilnavost k dráze - všechna auta mají magnet - díky systému svorek se dráha snadno sestavuje i rozebírá - přesné a stabilní provedení drah, včetně výškově nastavitelných podpěr - detailní, tampónově potištěné vozy - exk
GO!!! - úvodní řada do světa autodráh Carrera - měřítko dráhy 1:43 - měřítko aut 1:43 - analogový autodráhový systém - všechny sety jsou vybaveny ovladačem rychlosti s funkcí Turbo - všechna auta mají dvojité kontaktní kartáčky pro lepší přilnavost k dráze - všechna auta mají magnet - díky systému svorek se dráha snadno sestavuje i rozebírá - přesné a stabilní provedení drah, včetně výškově nastavitelných podpěr - detailní, tampónově potištěné vozy - exk