Nabízíme modelovou železnici, plastikové modely letadel, lodí, bojové techniky, automobilů. Kovové modely autíček, stavebnice LEGO, SLUBAN. Velký výběr dřevěných vláčků a staveb od různých firem.Široký výběr příslušenství a barev. Poradíme Vám se stavbou kolejiště, s výběrem vhodného kolejiva a dalších doplňků.
Specifikace: minimální poloměr 360mm 5 pólový motor Canon se setrvačníky poháněné 4 nápravy(bez bandáže) rozhraní Plux22 poziční a koncová světla, horní reflektor osvětlení strojovny a stanoviště strojvedoucího (pro verzi s dekodérem plux22)
Specifikace: minimální poloměr 360mm 5 pólový motor Canon se setrvačníky poháněné 4 nápravy(bez bandáže) s ložisky dekodér Zimo s rozhraním PluX22 nezávislé ovládání zvuků nezávislé ovládaní čelního osvětlení, horního reflektoru, koncového osvětlení, osvětlení strojovny i kabiny strojvedoucího parádní jízdní vlastnosti velmi klidný a tichý chod i při pomalé jízdě skvělé zvuky od JBR Sound vyrobena v Brně
Motorické přestavníky pro modelovou železnici • Motorické přestavníky s tichým a pomalým chodem • Miniaturní rozměry • Vestavěn motorek s planetovou převodovkou • Univerzální zapojení jako elektromagnetický nebo motorický přestavník • Možnost nastavení stupňů zdvihu • Integrované přepínací kontakty • Pohodlná instalace • Snadné nastaveni základní pozice táhla Přestavníky slouží pro elektrické ovládání dvoupolohových mechanismů v modelech, typicky výhybky či mechanick
Diesel-elektrická lokomotiva řady 753.7. Upravená forma s přesnými bočnicemi. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. K modelu jsou přibaleny doplňky.
Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy
Přípojné vozy řady Btax_780 (ex Blm) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích k motorovým vozům M152/810, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1973 až 1983, v celkovém počtu 900 kusů. V provozu i s dalšími vozidly loko ř.714 nebo 842 Model Blm/Btax má výkvné nápravy
Model motorového vozu řad M296.1 ve výrobním nátěru Vindobona. Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Poz
Model osobního vozu dřivejší řady Bt (dříve Bai) , v nátěru ČSD cca 1995-2015. Osobni vozy byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1969 -75 v počtu 520ks pro vnitrostátní provoz k osobním vlakům tažených lokomotivou. Později po r 1983 přeznačeny na řadu Bt-278, část vozu rekonstukce na Bt-283/288. Interiér je členěn na dva velkoprostorové oddíly. Model lze dovybavit osvětelním interieru a koncovými světly na jedné straně. Přiloženy doplňky (schody aj).
Motorové jednotky řady 814/914 jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích. Vznikly rekonstrukcí vozů ř 810 (ex M152.0) a spojením s přípojným vozem původní řady 010 . Sériová přestavba probíhala v letech 2005 až 2012, v celkovém počtu 210 kusů a dále 24ks třivozových jednotek. Motorové jednotky jsou provozovány na uzemí ČR přepravcem České dráhy. Sada trojice vozu 814-014 a 814 . Model má poháněné dvě nápravy a výkvné uloženi převodovek v části 014 , kulisu kratkeho spřahla a rozhraní Plu
Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) v nátěru cca rok 1990-2000. Jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho spřahla a rozhraní Next18. Přibaleny doplňky.