MTB

Motorový vůz 854 027, ČD, H0 1:87

Motorový vůz 854 027, ČD, H0 1:87

Model motorového vozu řad 854. Model je vybaven rozhraním Plux22, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru, řízený čelní reflektor a osvětlení kabin strojvedoucího. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v továrně Vagonka Tatra Studénka v letech 1968 -70 v počtu 35ks pro M296.1 pro mezinárodní přepravu (spoj Vindobona) a 25ks řady M296.2 určené pro vnitrostátní provoz. Později všechny přešly do osobní do

koupit
Motorový vůz 850 029, ČD, epocha IV, TT 1:120

Motorový vůz 850 029, ČD, epocha IV, TT 1:120

Model motorového vozu řad 850 v natěru ČSD -1985-1992 (ex M286.0/1). Model je vybaven rozhraním Plux16, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v letech 1962 -67 v počtu 52ks a pozdějí 37ks inovované řady 851 v továrně Vagonka Tatra Studénka. Byly provozovány v osobní dopravě v ČSSR s možností doplnění o 1-2 osobní vozy lehké řady Balm.

koupit
Motorový vůz 850 015 Hydra/ Krokodýl, ČSD, epocha III/IV, TT 1:120

Motorový vůz 850 015 Hydra/ Krokodýl, ČSD, epocha III/IV, TT 1:120

Model motorového vozu řad 850 v natěru ČSD -1985-1992 (ex M286.0/1). Model je vybaven rozhraním Plux16, motor se setrvačníkem, řízené osvětlení interiéru. Motorové vozy byly navrženy pro vozbu osobních a rychlíkových vlaků na hlavních tratích s hydrodynamickou převodovkou. Byly vyrobeny v letech 1962 -67 v počtu 52ks a pozdějí 37ks inovované řady 851 v továrně Vagonka Tatra Studénka. Byly provozovány v osobní dopravě v ČSSR s možností doplnění o 1-2 osobní vozy lehké řady Balm.

koupit
Motorový vůz 842 024 Najbrt, ČD, epocha V, H0 1:87

Motorový vůz 842 024 Najbrt, ČD, epocha V, H0 1:87

Motorový vůz řady M273.2 (později 842) byl vyvinut v roce 1988, v letech 1993-4 vyrobeno 37ks. Jsou určeny pro vozbu osobních, spěšných nebo lehkých rychlíkových vlaků na motorizovaných tratích. Vůz je možné řadit do souprav s motorovými vozy řady 843, řídícími vozy řady 943 nebo vloženými vozy řady 042 (Btfnw), 043 (Bhfn), 020 (Bix) a 010 (Baafx). Pohon zajištuji dva shodné agregáty motoru Liaz s hydrodynamickou převodovkou, které pohání jedno dvojkolí každého podvozku. V současné době všechny vozy provo

koupit
Motorový vůz 842 008, ČD, epocha V, H0 1:87

Motorový vůz 842 008, ČD, epocha V, H0 1:87

Motorový vůz řady M273.2 (později 842) byl vyvinut v roce 1988, v letech 1993-4 vyrobeno 37ks. Jsou určeny pro vozbu osobních, spěšných nebo lehkých rychlíkových vlaků na motorizovaných tratích. Vůz je možné řadit do souprav s motorovými vozy řady 843, řídícími vozy řady 943 nebo vloženými vozy řady 042 (Btfnw), 043 (Bhfn), 020 (Bix) a 010 (Baafx). Pohon zajištuji dva shodné agregáty motoru Liaz s hydrodynamickou převodovkou, které pohání jedno dvojkolí každého podvozku. V současné době všechny vozy provo

koupit
Motorový vůz 842 004, ČD, epocha V/VI, TT 1:120

Motorový vůz 842 004, ČD, epocha V/VI, TT 1:120

Motorový vůz řady M273.2 (později 842) byl vyvinut v roce 1988, v letech 1993-4 vyrobeno 37ks. Jsou určeny pro vozbu osobních, spěšných nebo lehkých rychlíkových vlaků na motorizovaných tratích. Vůz je možné řadit do souprav s motorovými vozy řady 843, řídícími vozy řady 943 nebo vloženými vozy řady 042 (Btfnw), 043 (Bhfn), 020 (Bix) a 010 (Baafx). Pohon zajištuji dva shodné agregáty motoru Liaz s hydrodynamickou převodovkou, které pohání jedno dvojkolí každého podvozku. V současné době všechny vozy provo

koupit
Motorový vůz 820 021, ČSD, III, H0 1:87

Motorový vůz 820 021, ČSD, III, H0 1:87

Motorový vůz v nátěru 90. let z přechodu ČSD. Vozy ř. 820 byly navrženy pro vozbu lehčích osobních vlaků na vedlejších motorizovaných tratích. Vůz je možné provozovat ve spojení s přípojnými vozy řady 020 (Bix). Byly vyrobeny v počtu 120ks v letech 1963-4. Během provozu vznikaly problémy s korozí skříně, a provoz vozů byl ukončen pod správami ČD a ŽSR po r. 2000. Model je vybaven osvětlením interiéru a stanoviště, konektorem Plux22 a připravou na repro.

koupit
Motorový vůz 812.613 Esmeralda, ČD, H0 1:87

Motorový vůz 812.613 Esmeralda, ČD, H0 1:87

Motorový vůzy řady 812.612 je prototyp v provozu Českých drah, který vznikl přestavbou motorového vozu 810. Jediný vyrobený kus je známý pod jménem „Esmeralda“. Poznatky z rekonstrukce byly použity při seriové přestavbě vozů řady 810 na řadu 814. Motorový vůz 812 byl zkušebně provozován na uzemí ČR , s přípojem až 3 osobních vozů . Model má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho spřahla a rozhraní Plux22. Přibaleny doplňky.

koupit
Motorový vůz 810 191, ČD, TT 1:120

Motorový vůz 810 191, ČD, TT 1:120

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model M152 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho s

koupit
Motorový vůz 810 172, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Motorový vůz 810 172, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model M152 má poháněné obě nápravy, kulisu KKK a rozhraní Plux22. Přibaleny dop

koupit
Motorový vůz M 810 054, ČD, epocha V, TT 1:120

Motorový vůz M 810 054, ČD, epocha V, TT 1:120

Motorové vozy řady 810 (ex M152.0) jsou určeny pro lehkou osobní dopravu na vedlejších tratích, lze je občas spatřit i na hlavních tratích jako Os. Sériová výroba probíhala v letech 1975 až 1982, v celkovém počtu 680 kusů. Mají provozně nenáročnou jednoduchou konstrukci pro snadnou obsluhu i údržbu. Motorové vozy jsou provozovány na uzemí ČR a SR, pro posílení kapacity je připojován 1-2 osobní vůz Blm (010) v podobném designu. Model 810 má poháněné obě nápravy,výkvné uloženi převodovek, kulisu kratkeho sp

koupit
Dieselová lokomotiva Čmelák 771 069, ČD, epocha V/VI, TT 1:120

Dieselová lokomotiva Čmelák 771 069, ČD, epocha V/VI, TT 1:120

Diesel-elektrická lokomotiva řady 771 (ex. T669.1). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Next18S. Motorová lokomotiva řady 770 byla pod původním označením T 669.0 dodávána lokomotivkou ČKD Praha a podnikem SMZ Dubnica nad Váhom pro potřeby ČSD a průmyslu v ČSSR. Sériová výroba probíhala v letech 1967 až 1969. Lokomotivy řad 770 a 771 jsou u

koupit
Přípojný vůz BTX 761 239, ČD, epocha IV, H0 1:87

Přípojný vůz BTX 761 239, ČD, epocha IV, H0 1:87

Vozy Btx761, číslované v intervalu 50 54 29-29, v 60. a 70. letech označené Balm, v 80. a 90. letech Bix, do 1. ledna 2009 označené 020, jsou řadou čtyřnápravových přípojných velkoprostorových osobních vozů druhé třídy z vozového parku Českých drah. Všechny tyto vozy byly pro tehdejší Československé státní dráhy vyrobeny v letech 1958–1969 ve Vagónce Studénce. Vozy měly být určeny jako přípojné k motorovým vozům 820. Vzhledem k nízkému počtu čtyřnápravových přípojných vozů u Československých státních drah

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec 755 001, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec 755 001, ČD, epocha V/VI, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 755. Upravená forma s přesnými bočncemi. Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 755 vznikla ve 2 ks jako ověřovací přestavba lokomotivy 753 s motorem Catepillar a novými komponenty řízení. Zkušební provoz posloužil pro příp

koupit
Dieselová lokomotiva Brejlovec 754 051, ČD, H0 1:87

Dieselová lokomotiva Brejlovec 754 051, ČD, H0 1:87

Diesel-elektrická lokomotiva řady 754 (ex. T478.4). Model je vybaven motorem se setrvačníkem, přepínatelným osvětlením, dle směru jízdy, zvlášt zapínatelným reflektorem (pouze digitál), možná změna jasu reflektoru přepínačem na DPS, osvětlením stanoviště strojvedoucího. Lokomotiva je vybavena rozhraním Plux22. Předloha modelu lokomotivy řady 754 byla vyráběna v ČKD Praha, v letech 1978-9 v několika seriich v počtu 80ks. Jsou univerzalně používány pro osobní a nákladní vlaky. K modelu jsou přibaleny doplňk

koupit