Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO od 80. let až do současnosti. WalthersMainline 53 'Railgon Gondola se skvěle hodí pro obsluhu oceláren a dalších zákazníků na trati! Trailer-Train, který vyústil v úspěšný program Railbox, navrhl a vyrobil nové 53 'gondoly speciálně pro požadavky ocelářského průmyslu a vozy cestovaly po celé Severní Americe. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Postaveno na základě vozů řady Railgon 310000
V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto období stalo se známé jako “boom boxcars”. Tento model byl jedním z prvních modelů vytvořených společností ACF pro RailBox. Počet těchto vozů se
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO od 80. let až do současnosti. WalthersMainline 53 'Railgon Gondola se skvěle hodí pro obsluhu oceláren a dalších zákazníků na trati! Trailer-Train, který vyústil v úspěšný program Railbox, navrhl a vyrobil nové 53 'gondoly speciálně pro požadavky ocelářského průmyslu a vozy cestovaly po celé Severní Americe. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Postaveno na základě vozů řady Railgon 310000
Tyto vyšší a delší vozy, které jsou v současné době v provozu u různých železničních společností, nabízejí přepravcům zvýšenou kapacitu, což z nich dělá oblíbené pro přepravu dřeva, konzerv, piva, vína, oceli, spotřebičů a dalšího vyráběné zboží, které vyžaduje ochranu při přepravě. Prototypicky správná střecha s panely „X“ a diagonálními panely Samostatně aplikované západky Detailní podvozek s odpruženým spodním rámem a brzdovým převodem se správným uložení zásobníku 100tunové nákladní
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Tyto vyšší a delší vozy, které jsou v současné době v provozu u různých železničních společností, nabízejí přepravcům zvýšenou kapacitu, což z nich dělá oblíbené pro přepravu dřeva, konzerv, piva, vína, oceli, spotřebičů a dalšího vyráběné zboží, které vyžaduje ochranu při přepravě. Prototypicky správná střecha s panely „X“ a diagonálními panely Samostatně aplikované západky Detailní podvozek s odpruženým spodním rámem a brzdovým převodem se správným uložení zásobníku 100tunové nákladní podv
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Kontejner o délce 40'. * Lze nalézt v celosvětovém provozu * Vylepšené detaily západky dveří * Barevné nové schémata a čísla * Realistické náklady pro jakékoli vozy typu Well * Skvělý detail pro terminály a průmyslové scény
GE ES44AC Lokomotiva „Evolution Series 4400HP DC Traction“ je součástí řady dieselových lokomotiv GE Transportation Systems, které byly vyrobeny tak, aby splňovaly emisní normy lokomotivy Tier 2 pro EPA 2005. Všechny lokomotivy řady Evolution dodávané na severoamerický trh jsou šestinápravové lokomotivy. GE ES44AC se stále používá a dnes slouží celému národu prostřednictvím různých přepravních úkolů. CSX má asi 200 jednotek na svém seznamu, zatímco Iowa Interstate 14 jednotek. Norfolk Southern koupil 24