EMD F40PH EMD F40PH je synonymem éry Amtrak a jejich amerických osobních vlaků. Ačkoli dnes jsou vysloužilé u Amtraku, kde operovaly přes 20 let, tak do dnes zůstavají hnací silou pro menší železnice jako jsou VRE, MBTA, Caltrain, Metrolink, a Metra) a více. Společnost EMD vyrobila více než 400 lokomotiv F40PH v různých konfiguracích. Pro podporu osobní dopravy je F40PH vybaven sekundárním elektrickým generátorem označovaným jako generátor koncových zařízení. Potřeba konstantního výkonu při konstantní f
EMD F40PH EMD F40PH je synonymem éry Amtrak a jejich amerických osobních vlaků. Ačkoli dnes jsou vysloužilé u Amtraku, kde operovaly přes 20 let, tak do dnes zůstavají hnací silou pro menší železnice jako jsou VRE, MBTA, Caltrain, Metrolink, a Metra) a více. Společnost EMD vyrobila více než 400 lokomotiv F40PH v různých konfiguracích. Pro podporu osobní dopravy je F40PH vybaven sekundárním elektrickým generátorem označovaným jako generátor koncových zařízení. Potřeba konstantního výkonu při konstantní f
Sada 4ks nákladních vozů v měřítku HO. Udělejte své poválečné nákladní vlaky barevnější během několika minut s těmito limitovanými edicemi souprav WalthersMainline Santa Fe 40 'Pullman-Standard PS-1 Boxcars. Od roku 1947 se do řady nákladních vlaků přidaly stovky těchto vozů, které na jedné straně nesly tučné heslo „Ship and Travel“ a na druhé propagovaly jeden ze čtyř premiérových streamlinerů. Tyto speciální sady obsahují čtyři vozx s různými čísly, z nichž každé je označeno jako Super Chief, El Capit
EMD SW7 WALTHERS představuje tyto velmi populární lokomotivy. Hodí se pro malé kolejiště a pro posun na velkých stanicích. Model je velmi detailně proveden a opatřen výkoným motorem PROTO. Předloha modelu je v podobě Phase II této lokomotivy z let 1950 až 1951, která byla opatřena motorem 567A s výkonem 1200 koní. Za pouhé dva roky se vyrobilo více než 500 kusů. Technické parametry: měřítko HO Next 18pin konektor pro připojení DCC dekodéru pohon všech náprav 5-pólový motor s př
EMD SW7 WALTHERS představuje tyto velmi populární lokomotivy. Hodí se pro malé kolejiště a pro posun na velkých stanicích. Model je velmi detailně proveden a opatřen výkoným motorem PROTO. Předloha modelu je v podobě Phase II této lokomotivy z let 1950 až 1951, která byla opatřena motorem 567A s výkonem 1200 koní. Za pouhé dva roky se vyrobilo více než 500 kusů. Technické parametry: měřítko HO Next 18pin konektor pro připojení DCC dekodéru pohon všech náprav 5-pólový motor s př
Osobní vůz v měřítku HO. černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy lze doplnit o sadu s osvětlením nezkrácená verze 85ft plnohodnotný interiér
Detaily EMD GP9 Doplňkové detaily pro lokomotivy Walthers Mainline EMD GP9. Balení obsahuje 16ks různých madel, kryt ventilátoru a madla na potrubí dmychadla.
EMD GP9 Phase II WALTHERS představuje tyto velmi populární lokomotivy. Hodí se pro malé kolejiště a pro posun na velkých stanicích. Model je velmi detailně proveden a opatřen výkoným motorem PROTO. Technické parametry: měřítko HO 21pinový ESU zvukový dekodér pohon všech náprav 5-pólový motor s přesnými setrvačníky obousměrné LED osvětlení pohon všech kol s čelními ozubenými koly pro hladký a tichý provoz těžký litý rám pro lepší trakci a větší tažnou sílu Dopor
EMD GP9 Phase II WALTHERS představuje tyto velmi populární lokomotivy. Hodí se pro malé kolejiště a pro posun na velkých stanicích. Model je velmi detailně proveden a opatřen výkoným motorem PROTO. Technické parametry: měřítko HO 21pinový ESU zvukový dekodér pohon všech náprav 5-pólový motor s přesnými setrvačníky obousměrné LED osvětlení pohon všech kol s čelními ozubenými koly pro hladký a tichý provoz těžký litý rám pro lepší trakci a větší tažnou sílu Dopor
Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO. Zcela nový model od kol po střechu V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken Stanray převislá diagonální střecha panelu Tenký profil, průhledné stupačky Jemně tvarované koncové žebříky Koncové zábradlí o dprávné tloušťce
EMD GP9 Phase II WALTHERS představuje tyto velmi populární lokomotivy. Hodí se pro malé kolejiště a pro posun na velkých stanicích. Model je velmi detailně proveden a opatřen výkoným motorem PROTO. Technické parametry: měřítko HO 21pinový konektor pro připojení DCC dekodéru pohon všech náprav 5-pólový motor s přesnými setrvačníky obousměrné LED osvětlení pohon všech kol s čelními ozubenými koly pro hladký a tichý provoz těžký litý rám pro lepší trakci a větší taž
Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO. Zcela nový model od kol po střechu V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken Stanray převislá diagonální střecha panelu Tenký profil, průhledné stupačky Jemně tvarované koncové žebříky Koncové zábradlí o dprávné tloušťce
Uzavřený vůz v měřítku HO. Hodí se do období čtyřicátých až osmdesátých let Vychází ze skutečné předlohy vozů Murphy střecha Správné kola o pr. 33 Limitovaná edice - jednorázová výroba těchto čísel
Uzavřený vůz v měřítku HO. Hodí se do období čtyřicátých až osmdesátých let Vychází ze skutečné předlohy vozů Murphy střecha Správné kola o pr. 33 Limitovaná edice - jednorázová výroba těchto čísel
Uzavřený vůz v měřítku HO. Hodí se do období čtyřicátých až osmdesátých let Vychází ze skutečné předlohy vozů Murphy střecha Správné kola o pr. 33 Limitovaná edice - jednorázová výroba těchto čísel