Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO. Zcela nový model od kol po střechu V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken Stanray převislá diagonální střecha panelu Tenký profil, průhledné stupačky Jemně tvarované koncové žebříky Koncové zábradlí o dprávné tloušťce
Osobní vůz v měřítku HO. černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy lze doplnit o sadu s osvětlením nezkrácená verze 85ft plnohodnotný interiér
Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO. Zcela nový model od kol po střechu V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken Stanray převislá diagonální střecha panelu Tenký profil, průhledné stupačky Jemně tvarované koncové žebříky Koncové zábradlí o dprávné tloušťce
Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO. Zcela nový model od kol po střechu V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken Stanray převislá diagonální střecha panelu Tenký profil, průhledné stupačky Jemně tvarované koncové žebříky Koncové zábradlí o dprávné tloušťce
Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO. Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí
Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO. Zcela nový model od kol po střechu V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken Stanray převislá diagonální střecha panelu Tenký profil, průhledné stupačky Jemně tvarované koncové žebříky Koncové zábradlí o dprávné tloušťce
Uzavřený vůz v měřítku HO. Hodí se do období čtyřicátých až osmdesátých let Vychází ze skutečné předlohy vozů Murphy střecha Správné kola o pr. 33 Limitovaná edice - jednorázová výroba těchto čísel
Uzavřený vůz v měřítku HO. Hodí se do období čtyřicátých až osmdesátých let Vychází ze skutečné předlohy vozů Murphy střecha Správné kola o pr. 33 Limitovaná edice - jednorázová výroba těchto čísel
II: jakost - obal poškozený vodou - rozlepená, pomačkaná papírová krabička. Plastový blistr a model je v naprostém pořádku. Záruka 2 roky. Nákladní vůz pro přepravu uhlí se 4 výsypkami v měřítku HO. Nákladní vozy určené pro přepravu uhlí po celých spojených státech. Do služby se dostaly v polovině 60. let až do roku 2000. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výtokové brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí Standardní vůz pro 80. léta, které sloužily ja
II: jakost - obal poškozený vodou - rozlepená, pomačkaná papírová krabička. Plastový blistr a model je v naprostém pořádku. Záruka 2 roky. V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto obdo
GE ES44AC Lokomotiva „Evolution Series 4400HP DC Traction“ je součástí řady dieselových lokomotiv GE Transportation Systems, které byly vyrobeny tak, aby splňovaly emisní normy lokomotivy Tier 2 pro EPA 2005. Všechny lokomotivy řady Evolution dodávané na severoamerický trh jsou šestinápravové lokomotivy. GE ES44AC se stále používá a dnes slouží celému národu prostřednictvím různých přepravních úkolů. CSX má asi 200 jednotek na svém seznamu, zatímco Iowa Interstate 14 jednotek. Norfolk Southern koupil 24
GE ES44AC Lokomotiva „Evolution Series 4400HP DC Traction“ je součástí řady dieselových lokomotiv GE Transportation Systems, které byly vyrobeny tak, aby splňovaly emisní normy lokomotivy Tier 2 pro EPA 2005. Všechny lokomotivy řady Evolution dodávané na severoamerický trh jsou šestinápravové lokomotivy. GE ES44AC se stále používá a dnes slouží celému národu prostřednictvím různých přepravních úkolů. CSX má asi 200 jednotek na svém seznamu, zatímco Iowa Interstate 14 jednotek. Norfolk Southern koupil
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic Vhodné pro manipulaci se šrotem, trubkami,
Zmodernizujte svou flotilu nákladních vozů v měřítku HO během několika minut s vozy WaltherMainline Thrall Rebuilt 40 'Well Cars! Jak se 53' kontejner stal rychle standardem pro vnitrostátní přepravu, starší kontejnerové vozy vyrobené pro vozbu 48' kontejnerů brzy přestaly mít význam. Většina z nich byla stará jen několik let, takže od roku 2003 začal Thrall přestavovat tyto nepoužívané vozy tak, že je zkrátil pro standardní 40' kontejnery na jeden vůz i pro pětidílné jednotky. Dnes mohou být viděni při p
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic Vhodné pro manipulaci se šrotem, trub