Walthers Mainline

Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose -   Burlington Northern #10169

Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose - Burlington Northern #10169

Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO.      Zcela nový model od kol po střechu    V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají    Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken    Stanray převislá diagonální střecha panelu    Tenký profil, průhledné stupačky    Jemně tvarované koncové žebříky    Koncové zábradlí o dprávné tloušťce

koupit
Walthers Mainline HO 85' Budd Large - Window Coach - Denver & Rio Grande Western

Walthers Mainline HO 85' Budd Large - Window Coach - Denver & Rio Grande Western

Osobní vůz v měřítku HO.      černěná kovová kola    kovové nemagnetické nápravy    lze doplnit o sadu s osvětlením    nezkrácená verze 85ft    plnohodnotný interiér

koupit
Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose - ATSF #999778

Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose - ATSF #999778

Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO.      Zcela nový model od kol po střechu    V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají    Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken    Stanray převislá diagonální střecha panelu    Tenký profil, průhledné stupačky    Jemně tvarované koncové žebříky    Koncové zábradlí o dprávné tloušťce

koupit
Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose -  Soo Line #66

Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose - Soo Line #66

Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO.      Zcela nový model od kol po střechu    V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají    Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken    Stanray převislá diagonální střecha panelu    Tenký profil, průhledné stupačky    Jemně tvarované koncové žebříky    Koncové zábradlí o dprávné tloušťce

koupit
Walthers Mainline 59' Cylindrical Hopper - CNW #460083

Walthers Mainline 59' Cylindrical Hopper - CNW #460083

Nákladní vůz pro přepravu sypkých hmot se 4 výsypkami v měřítku HO.   Vozy, které byly představeny v roce 1972 pro manipulaci s obilím a potaší, jsou založeny na prototypech vyrobených National Steel Car s kapacitou 4550 kubických stop nákladu. V průběhu let nosili širokou škálu barevných nátěrů a schémat nápisů a tyto vozy lze dodnes nalézt po celé Severní Americe.   Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výsypné brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí

koupit
Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose - ATSF #999775

Walthers Mainline HO Wide-Vision Caboose - ATSF #999775

Služební vůz, neboli Caboose, v měřítku HO.      Zcela nový model od kol po střechu    V provozu od šedesátých do osmdesátých let - některé se dnes používají    Kopule se širokým zorným úhlem se dvěma styly oken    Stanray převislá diagonální střecha panelu    Tenký profil, průhledné stupačky    Jemně tvarované koncové žebříky    Koncové zábradlí o dprávné tloušťce

koupit
Walthers Mainline HO 40´ AAR 1937 Boxcar - Denver & Rio Grande Western #68902

Walthers Mainline HO 40´ AAR 1937 Boxcar - Denver & Rio Grande Western #68902

Uzavřený vůz v měřítku HO.      Hodí se do období čtyřicátých až osmdesátých let   Vychází ze skutečné předlohy vozů   Murphy střecha   Správné kola o pr. 33    Limitovaná edice - jednorázová výroba těchto čísel

koupit
Walthers Mainline HO 40´ AAR 1937 Boxcar - Denver & Rio Grande Western #68910

Walthers Mainline HO 40´ AAR 1937 Boxcar - Denver & Rio Grande Western #68910

Uzavřený vůz v měřítku HO.      Hodí se do období čtyřicátých až osmdesátých let   Vychází ze skutečné předlohy vozů   Murphy střecha   Správné kola o pr. 33    Limitovaná edice - jednorázová výroba těchto čísel

koupit
II. jakost - Walthers Mainline 50' 100-Ton 3-Bay Hopper - Conrail #498792 (Poškozený obal vodou)

II. jakost - Walthers Mainline 50' 100-Ton 3-Bay Hopper - Conrail #498792 (Poškozený obal vodou)

II: jakost - obal poškozený vodou - rozlepená, pomačkaná papírová krabička. Plastový blistr a model je v naprostém pořádku. Záruka 2 roky. Nákladní vůz pro přepravu uhlí se 4 výsypkami v měřítku HO.   Nákladní vozy určené pro přepravu uhlí po celých spojených státech. Do služby se dostaly v polovině 60. let až do roku 2000.   Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výtokové brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí Standardní vůz pro 80. léta, které sloužily ja

koupit
II. jakost - Walthers Mainline HO 50' ACF Exterior Post Boxcar - Railbox #11010 (Poškozený obal vodou)

II. jakost - Walthers Mainline HO 50' ACF Exterior Post Boxcar - Railbox #11010 (Poškozený obal vodou)

II: jakost - obal poškozený vodou - rozlepená, pomačkaná papírová krabička. Plastový blistr a model je v naprostém pořádku. Záruka 2 roky. V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto obdo

koupit
Walthers Mainline HO GE ES44AC - Canadian Pacific #8910 - DCC + Sound

Walthers Mainline HO GE ES44AC - Canadian Pacific #8910 - DCC + Sound

GE ES44AC   Lokomotiva „Evolution Series 4400HP DC Traction“ je součástí řady dieselových lokomotiv GE Transportation Systems, které byly vyrobeny tak, aby splňovaly emisní normy lokomotivy Tier 2 pro EPA 2005. Všechny lokomotivy řady Evolution dodávané na severoamerický trh jsou šestinápravové lokomotivy. GE ES44AC se stále používá a dnes slouží celému národu prostřednictvím různých přepravních úkolů. CSX má asi 200 jednotek na svém seznamu, zatímco Iowa Interstate 14 jednotek. Norfolk Southern koupil 24

koupit
Walthers Mainline HO GE ES44AC - Norfolk Southern #8040 - DCC + Sound

Walthers Mainline HO GE ES44AC - Norfolk Southern #8040 - DCC + Sound

GE ES44AC   Lokomotiva „Evolution Series 4400HP DC Traction“ je součástí řady dieselových lokomotiv GE Transportation Systems, které byly vyrobeny tak, aby splňovaly emisní normy lokomotivy Tier 2 pro EPA 2005. Všechny lokomotivy řady Evolution dodávané na severoamerický trh jsou šestinápravové lokomotivy. GE ES44AC se stále používá a dnes slouží celému národu prostřednictvím různých přepravních úkolů. CSX má asi 200 jednotek na svém seznamu, zatímco Iowa Interstate 14 jednotek. Norfolk Southern koupil

koupit
Walthers 68' Railgon Gondola - Railgon GNTX #290072

Walthers 68' Railgon Gondola - Railgon GNTX #290072

Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách.   Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují:    Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů    V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic    Vhodné pro manipulaci se šrotem, trubkami,

koupit
Walthers HO Thrall Rebuilt 40' Well Car - SFLC #1089 A-E - sada 5ks

Walthers HO Thrall Rebuilt 40' Well Car - SFLC #1089 A-E - sada 5ks

Zmodernizujte svou flotilu nákladních vozů v měřítku HO během několika minut s vozy WaltherMainline Thrall Rebuilt 40 'Well Cars! Jak se 53' kontejner stal rychle standardem pro vnitrostátní přepravu, starší kontejnerové vozy vyrobené pro vozbu 48' kontejnerů brzy přestaly mít význam. Většina z nich byla stará jen několik let, takže od roku 2003 začal Thrall přestavovat tyto nepoužívané vozy tak, že je zkrátil pro standardní 40' kontejnery na jeden vůz i pro pětidílné jednotky. Dnes mohou být viděni při p

koupit
Walthers 68' Railgon Gondola - Canadian Pacific #355177

Walthers 68' Railgon Gondola - Canadian Pacific #355177

Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách.   Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují:    Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů    V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic    Vhodné pro manipulaci se šrotem, trub

koupit