Obchod s modelovou železnicí, zaměřující se na modely železnic USA a Kanady. Spolupracujeme s renovanými dodavateli potřeb pro stavbu kolejiště jako jsou Woodland Scenics, KATO, PECO, Bachmann. Nabízíme přátelské jednání. Těšíme se na Vaší návštěvu.
GE Dash 9-44CW Lokomotivy Dash 9-44CW a její varianty, vyráběné společností GE v letech 1993 až 2004, byly nejčetnějšími severoamerickými hlavními nákladními lokomotivami své doby s působivým celkovým počtem 3668 vyrobených jednotek. Jednotky využívaly americké železniční společnosti od pobřeží k pobřeží, jednotky byly objednány také do kanadských železnic a významné exportní zakázky směřovaly do Austrálie a Brazílie. Nový Athearn Genesis 2.0 Dash 9-44CW je stejně působivý jako jeho předloha s řad
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
II: jakost - obal poškozený vodou - rozlepená, pomačkaná papírová krabička. Plastový blistr a model je v naprostém pořádku. Záruka 2 roky. Nákladní vůz pro přepravu uhlí se 4 výsypkami v měřítku HO. Nákladní vozy určené pro přepravu uhlí po celých spojených státech. Do služby se dostaly v polovině 60. let až do roku 2000. Plně smontované a připravené k provozu Detaily spodní výtokové brány Těžký kovový odlitek na spodku rámu Správné 36 kovové dvojkolí Standardní vůz pro 80. léta, které sloužily ja
II: jakost - obal poškozený vodou - rozlepená, pomačkaná papírová krabička. Plastový blistr a model je v naprostém pořádku. Záruka 2 roky. V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto obdo
GE ES44AC Lokomotiva „Evolution Series 4400HP DC Traction“ je součástí řady dieselových lokomotiv GE Transportation Systems, které byly vyrobeny tak, aby splňovaly emisní normy lokomotivy Tier 2 pro EPA 2005. Všechny lokomotivy řady Evolution dodávané na severoamerický trh jsou šestinápravové lokomotivy. GE ES44AC se stále používá a dnes slouží celému národu prostřednictvím různých přepravních úkolů. CSX má asi 200 jednotek na svém seznamu, zatímco Iowa Interstate 14 jednotek. Norfolk Southern koupil 24
GE ES44AC Lokomotiva „Evolution Series 4400HP DC Traction“ je součástí řady dieselových lokomotiv GE Transportation Systems, které byly vyrobeny tak, aby splňovaly emisní normy lokomotivy Tier 2 pro EPA 2005. Všechny lokomotivy řady Evolution dodávané na severoamerický trh jsou šestinápravové lokomotivy. GE ES44AC se stále používá a dnes slouží celému národu prostřednictvím různých přepravních úkolů. CSX má asi 200 jednotek na svém seznamu, zatímco Iowa Interstate 14 jednotek. Norfolk Southern koupil
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic Vhodné pro manipulaci se šrotem, trubkami,
Zmodernizujte svou flotilu nákladních vozů v měřítku HO během několika minut s vozy WaltherMainline Thrall Rebuilt 40 'Well Cars! Jak se 53' kontejner stal rychle standardem pro vnitrostátní přepravu, starší kontejnerové vozy vyrobené pro vozbu 48' kontejnerů brzy přestaly mít význam. Většina z nich byla stará jen několik let, takže od roku 2003 začal Thrall přestavovat tyto nepoužívané vozy tak, že je zkrátil pro standardní 40' kontejnery na jeden vůz i pro pětidílné jednotky. Dnes mohou být viděni při p
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic Vhodné pro manipulaci se šrotem, trub
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic Vhodné pro manipulaci se šrotem, trub
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO situované do současnosti. Tento typ dlouhé gondoly byl představen jako náhrada za starší 50' vozy v Railgonu a v mnoha dalších železničních flotilách. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Používá se k přepravě všech typů hotových ocelových výrobků, šrotu a podobných sypkých nákladů V provozu od roku 2010 do současnosti u vlastníků TTX a železnic Vhodné pro manipulaci se šrotem, trubkami,
V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto období stalo se známé jako “boom boxcars”. Tento model byl jedním z prvních modelů vytvořených společností ACF pro RailBox. Počet těchto vozů se
V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto období stalo se známé jako “boom boxcars”. Tento model byl jedním z prvních modelů vytvořených společností ACF pro RailBox. Počet těchto vozů se