Obchod s modelovou železnicí, zaměřující se na modely železnic USA a Kanady. Spolupracujeme s renovanými dodavateli potřeb pro stavbu kolejiště jako jsou Woodland Scenics, KATO, PECO, Bachmann. Nabízíme přátelské jednání. Těšíme se na Vaší návštěvu.
EMD GP9 Phase II WalthersMainline Phase II High-Hood GP9 je model, který musíte mít pokud fandíte počátkům dieselové éry! Navenek podobný dřívějšímu GP7 a sdílející stejnou karoserii s vysokou krátkou kapotou, drobné výrobní změny v počtu a umístění žaluzií na lokomotivách vyrobených v letech 1955 až 1957 vedly k tomu, co modeláři a příznivci železnic označují jako „ fáze dvě“ GP9. Technické parametry: - Měřítko HO - Otevřená mříž na schodech - K dispozici s ESU Sound: 4 Funkční výstupy s ovládáním
EMD GP9 Phase II WalthersMainline Phase II High-Hood GP9 je model, který musíte mít pokud fandíte počátkům dieselové éry! Navenek podobný dřívějšímu GP7 a sdílející stejnou karoserii s vysokou krátkou kapotou, drobné výrobní změny v počtu a umístění žaluzií na lokomotivách vyrobených v letech 1955 až 1957 vedly k tomu, co modeláři a příznivci železnic označují jako „ fáze dvě“ GP9. Technické parametry: - Měřítko HO - Otevřená mříž na schodech - 21kolíkový konektor DCC - Stejně výkonný pohon jako loko
EMD SD60M Model SD60M má konstrukci „North American safety cab“ a má krátkou kapotu s plnou šířkou. Počáteční modely do roku 1990 obsahovaly třídílné čelní sklo se svislými okny (přezdívané „triclopy“), totožné s čelními skly nalezenými u modelů SD40-2F a F59PH společnosti EMD. Pozdější výroba od roku 1991 používala dvě tabule čelního skla, které byly skloněné dozadu a měly po stranách zúžený nos o něco kratší. Technické parametry: - Měřítko HO - K dispozici s ESU Sound: 4 Funkční výstupy s ovládán
EMD SD60M Model SD60M má konstrukci „North American safety cab“ a má krátkou kapotu s plnou šířkou. Počáteční modely do roku 1990 obsahovaly třídílné čelní sklo se svislými okny (přezdívané „triclopy“), totožné s čelními skly nalezenými u modelů SD40-2F a F59PH společnosti EMD. Pozdější výroba od roku 1991 používala dvě tabule čelního skla, které byly skloněné dozadu a měly po stranách zúžený nos o něco kratší. Technické parametry: - Měřítko HO - Otevřená mříž na schodech - 21kolíkový konektor DCC -
EMD F7A / F7B Perfektně se hodící k osobním vozům ve stejném barveném schématu Rio Grande. EMD F7 je lokomotiva s výkon 1500 koňských sil (1100 kW), vyráběná v období od února 1949 do prosince 1953 divizí Electro-Motive of General Motors (EMD) a General Motors Diesel (GMD). Ačkoli byla původně propagována společností EMD jako jednotka pro přepravu nákladu, F7 byla také používána v osobní dopravě, která táhla takové vlaky, jako Super Chief and El Capitan Santa Fe Railways. F7 byl čtvrtým modelem v úspě
Plošinový vůz v měřítku HO. Základní řada TrainLine od společnosti Walthers nabízí pěkně zpracované modely za zajímavou cenu. Může posloužit jako alternativa k modelům od společnosti BACHMANN. Ideální pro malé domácí kolejiště Magnetická spřáhla Dovážený pro bezproblémový provoz Obráběná kovová kola s okolky RP25
Plošinový vůz v měřítku HO. Základní řada TrainLine od společnosti Walthers nabízí pěkně zpracované modely za zajímavou cenu. Může posloužit jako alternativa k modelům od společnosti BACHMANN. Ideální pro malé domácí kolejiště Magnetická spřáhla Dovážený pro bezproblémový provoz Obráběná kovová kola s okolky RP25
Cisternový vůz v měřítku HO. Základní řada TrainLine od společnosti Walthers nabízí pěkně zpracované modely za zajímavou cenu. Může posloužit jako alternativa k modelům od společnosti BACHMANN. Ideální pro malé domácí kolejiště Magnetikcé spřáhla Dovážený pro bezproblémový provoz Obráběná kovová kola s okolky RP25
Cisternový vůz v měřítku HO. Základní řada TrainLine od společnosti Walthers nabízí pěkně zpracované modely za zajímavou cenu. Může posloužit jako alternativa k modelům od společnosti BACHMANN. Ideální pro malé domácí kolejiště Magnetikcé spřáhla Dovážený pro bezproblémový provoz Obráběná kovová kola s okolky RP25
EMD GP15-1 EMD GP35 je čtyřnápravová dieselová lokomotiva, vyráběná v letech 1976 až 1982. Pro americké želerznice bylo vyrobeno celkem 310 kusů . Původně byla tato lokomotiva navržená pro všeobecné účely (General Purpose - proto GP), v průběhu dlouhé životnosti těchto lokomotiv sloužila ve všech oblastech, od vozby vlaků na lokálnívh tratí až po její hlavní činnost - posun na velkých yardech třídících stanic. Tato lokomotiva je poháněna 12válcovým motorem EMD 645E, který generuje 1500 hp (1119 kW)
Cisternový vůz v měřítku HO. Základní řada TrainLine od společnosti Walthers nabízí pěkně zpracované modely za zajímavou cenu. Může posloužit jako alternativa k modelům od společnosti BACHMANN. Ideální pro malé domácí kolejiště Magnetikcé spřáhla Dovážený pro bezproblémový provoz Obráběná kovová kola s okolky RP25
Zmodernizujte svou flotilu nákladních vozů v měřítku HO během několika minut s vozy WaltherMainline Thrall Rebuilt 40 'Well Cars! Jak se 53' kontejner stal rychle standardem pro vnitrostátní přepravu, starší kontejnerové vozy vyrobené pro vozbu 48' kontejnerů brzy přestaly mít význam. Většina z nich byla stará jen několik let, takže od roku 2003 začal Thrall přestavovat tyto nepoužívané vozy tak, že je zkrátil pro standardní 40' kontejnery na jeden vůz i pro pětidílné jednotky. Dnes mohou být viděni při p
Zmodernizujte svou flotilu nákladních vozů v měřítku HO během několika minut s vozy WaltherMainline Thrall Rebuilt 40 'Well Cars! Jak se 53' kontejner stal rychle standardem pro vnitrostátní přepravu, starší kontejnerové vozy vyrobené pro vozbu 48' kontejnerů brzy přestaly mít význam. Většina z nich byla stará jen několik let, takže od roku 2003 začal Thrall přestavovat tyto nepoužívané vozy tak, že je zkrátil pro standardní 40' kontejnery na jeden vůz i pro pětidílné jednotky. Dnes mohou být viděni při p
Osobní vůz v měřítku HO. černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy lze doplnit o sadu s osvětlením nezkrácená verze 85ft plnohodnotný interiér
Zmodernizujte svou flotilu nákladních vozů v měřítku HO během několika minut s vozy WaltherMainline Thrall Rebuilt 40 'Well Cars! Jak se 53' kontejner stal rychle standardem pro vnitrostátní přepravu, starší kontejnerové vozy vyrobené pro vozbu 48' kontejnerů brzy přestaly mít význam. Většina z nich byla stará jen několik let, takže od roku 2003 začal Thrall přestavovat tyto nepoužívané vozy tak, že je zkrátil pro standardní 40' kontejnery na jeden vůz i pro pětidílné jednotky. Dnes mohou být viděni při p