Obchod s modelovou železnicí, zaměřující se na modely železnic USA a Kanady. Spolupracujeme s renovanými dodavateli potřeb pro stavbu kolejiště jako jsou Woodland Scenics, KATO, PECO, Bachmann. Nabízíme přátelské jednání. Těšíme se na Vaší návštěvu.
V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto období stalo se známé jako “boom boxcars”. Tento model byl jedním z prvních modelů vytvořených společností ACF pro RailBox. Počet těchto vozů se
Tyto vyšší a delší vozy, které jsou v současné době v provozu u různých železničních společností, nabízejí přepravcům zvýšenou kapacitu, což z nich dělá oblíbené pro přepravu dřeva, konzerv, piva, vína, oceli, spotřebičů a dalšího vyráběné zboží, které vyžaduje ochranu při přepravě. Prototypicky správná střecha s panely „X“ a diagonálními panely Samostatně aplikované západky Detailní podvozek s odpruženým spodním rámem a brzdovým převodem se správným uložení zásobníku 100tunové nákladní
V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto období stalo se známé jako “boom boxcars”. Tento model byl jedním z prvních modelů vytvořených společností ACF pro RailBox. Počet těchto vozů se
Tyto vyšší a delší vozy, které jsou v současné době v provozu u různých železničních společností, nabízejí přepravcům zvýšenou kapacitu, což z nich dělá oblíbené pro přepravu dřeva, konzerv, piva, vína, oceli, spotřebičů a dalšího vyráběné zboží, které vyžaduje ochranu při přepravě. Prototypicky správná střecha s panely „X“ a diagonálními panely Samostatně aplikované západky Detailní podvozek s odpruženým spodním rámem a brzdovým převodem se správným uložení zásobníku 100tunové nákladní
Tyto vyšší a delší vozy, které jsou v současné době v provozu u různých železničních společností, nabízejí přepravcům zvýšenou kapacitu, což z nich dělá oblíbené pro přepravu dřeva, konzerv, piva, vína, oceli, spotřebičů a dalšího vyráběné zboží, které vyžaduje ochranu při přepravě. Prototypicky správná střecha s panely „X“ a diagonálními panely Samostatně aplikované západky Detailní podvozek s odpruženým spodním rámem a brzdovým převodem se správným uložení zásobníku 100tunové nákladní podv
Tyto vyšší a delší vozy, které jsou v současné době v provozu u různých železničních společností, nabízejí přepravcům zvýšenou kapacitu, což z nich dělá oblíbené pro přepravu dřeva, konzerv, piva, vína, oceli, spotřebičů a dalšího vyráběné zboží, které vyžaduje ochranu při přepravě. Prototypicky správná střecha s panely „X“ a diagonálními panely Samostatně aplikované západky Detailní podvozek s odpruženým spodním rámem a brzdovým převodem se správným uložení zásobníku 100tunové nákladní
EMD SD70ACe Technické parametry: měřítko HO DCC zvukový dekodér Tsunami2 se spoustou funkcí pohon všech náprav 5-pólový motor se setrvačníky a víceprvkovým hnacím ústrojím vzduchové hadice vpředu a vzadu se stříbrnými hroty jemná madla a detaily jako zrcátka, detailní stěrače podrobná palivová nádrž vysoce detailní tělo kokomotivy ze vstřikovaného plastu detailní provedení interiéru kabiny obousměrné LED osvětlení včetně osvětlení na čelech lokomot
Tyto vyšší a delší vozy, které jsou v současné době v provozu u různých železničních společností, nabízejí přepravcům zvýšenou kapacitu, což z nich dělá oblíbené pro přepravu dřeva, konzerv, piva, vína, oceli, spotřebičů a dalšího vyráběné zboží, které vyžaduje ochranu při přepravě. Prototypicky správná střecha s panely „X“ a diagonálními panely Samostatně aplikované západky Detailní podvozek s odpruženým spodním rámem a brzdovým převodem se správným uložení zásobníku 100tunové nákladní podv
EMD SD90MAC SD90MAC byla představena v roce 1995 spolu s lokomotivami SD80MAC. SD90MAC byla navržena pro využití nového 16válcového motoru H, zatímco SD80MAC byla navržena pro použití 20válcové verze stávajícího motoru 710G. Technické problémy s motorem o výkonu 6 000 koní (4 500 kW) však vedly k tomu, že první lokomotivy byly dodávány s 16válcovými motory 710G o výkonu 4 300 k (3 210 kW), čímž se podobaly SD70MAC. Tyto lokomotivy byly neformálně označeny jako SD9043MAC s možností přebudovat na motory o v
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO od 80. let až do současnosti. WalthersMainline 53 'Railgon Gondola se skvěle hodí pro obsluhu oceláren a dalších zákazníků na trati! Trailer-Train, který vyústil v úspěšný program Railbox, navrhl a vyrobil nové 53 'gondoly speciálně pro požadavky ocelářského průmyslu a vozy cestovaly po celé Severní Americe. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Postaveno na základě vozů řady Railgon 310000
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO od 80. let až do současnosti. WalthersMainline 53 'Railgon Gondola se skvěle hodí pro obsluhu oceláren a dalších zákazníků na trati! Trailer-Train, který vyústil v úspěšný program Railbox, navrhl a vyrobil nové 53 'gondoly speciálně pro požadavky ocelářského průmyslu a vozy cestovaly po celé Severní Americe. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Postaveno na základě vozů řady Railgon 310000
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO od 80. let až do současnosti. WalthersMainline 53 'Railgon Gondola se skvěle hodí pro obsluhu oceláren a dalších zákazníků na trati! Trailer-Train, který vyústil v úspěšný program Railbox, navrhl a vyrobil nové 53 'gondoly speciálně pro požadavky ocelářského průmyslu a vozy cestovaly po celé Severní Americe. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Postaveno na základě vozů řady Railgon 310000
MĚŘÍTKO N Vysokostěné vozy na vozbu uhlí od firmy KATO v barvách společnosti Union Pacific. Minimálně ježděné, velmi hezký stav. Pochází ze sbírky našeho zákazníka, který svou sbírku přivezl z Kanady. Sbírku redukuje a požádal nás o pomoc. V případě více dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Model, který využijete na jakémkoliv kolejišti HO od 80. let až do současnosti. WalthersMainline 53 'Railgon Gondola se skvěle hodí pro obsluhu oceláren a dalších zákazníků na trati! Trailer-Train, který vyústil v úspěšný program Railbox, navrhl a vyrobil nové 53 'gondoly speciálně pro požadavky ocelářského průmyslu a vozy cestovaly po celé Severní Americe. Modely, které jsou skvělým přírůstkem do vašeho vozového parku nákladních vozidel HO, zahrnují: Postaveno na základě vozů řady Railgon 310000
MĚŘÍTKO N Neježděný, nepoškozený v originální krabičce. Pochází ze sbírky našeho zákazníka, který svou sbírku přivezl z Kanady. Sbírku redukuje a požádal nás o pomoc. V případě více dotazů nás neváhejte kontaktovat.