Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Praga V3S je terénní nákladní automobil, který se začal vyrábět v roce 1953 a své využití našel především v armádě. Vyrobeno bylo cca 130 000 ks a patřil k nejlepším terénním nákladním vozidlům své doby. Jedná se o nejdéle vyráběný československý náklaďák, jeho výroba byla ukončena až roku 1990.
Model automobilu Avia A31 v provedení STĚHOVÁNÍ v měřítku H0.Jedná se o model automobilu typu Avia A31. V roce 1983 první výrazná inovace ukončuje výrobu modelu A30 a nahrazením inovovanými modely A31 vyšší užitné hodnoty, které dostávají kromě nových menších mechanických částí inovovaný motor 712.18.1, který při zachování objemu a otáček motoru dává vyšší výkon, při nižší spotřebě paliva. Vůz dostává mimo jiné novou pětistupňovou převodovku, avšak je zachována i montáž staré čtyřstupňové – tyto vozy se p
Igra 97200029 Bp ČSD Bratislava Osobní čtyřnápravový vůz určený pro vnitrostátní přepravu. Původně se jedná o vůz Bai, který byl přeznačen v roce 1983 na Bp, takto se vozy udržely až do 90. let, kdy byly staženy z provozu a nahrazeny modernějšími vozy.Lze kombinovat s vozem 97200028
Igra 121017 Palety a cívky Palety a cívky - doplňkový materiál, který nesmí chybět na žádném kolejišti. Možno použít jako doplněk kolem skladišť nebo jako náklad na všechny typy vozidel ať už kolejových či silničních.Balení obsahuje 4ks palet a 2ks cívek.
Igra 97110029 Bp-k ČD 4-dvéřový Osobní vůz Bp-k s vozovým depem Ústí nad Labem, v provozu pro vojenskou přepravu od roku 1993 až do roku 2007, kdy byly postupně vyřazovány a nahrazeny vozy novější konstrukce. Vůz Bp-k vychází z vozu Bai, kdy v roce 1983 došlo k přeznačení na Bp, následně byly opatřeny kamny pro vnitřní vytápění a přeznačeny na Bp-k (k-kamna).Kamna, ohrádka a komínek je součástí balení.
IGRA 110011 TT - STAVĚDLO BRNO St.5 Rozměry: 49x62x86 Strážní domky neboli vechtrovny byly budovány již u prvních koněspřežných železnic. Jejich zlatou éru přinesl rozvoj parostrojních železnic. Často se od sebe stavěly jen na dohled, aby si strážící mohli předávat zprávy o průjezdu vlaku. Střežily i důležité mosty a zastávky. Měly účel dopravní i obytný. Také velký význam byl v protipožární ochraně, kdy hrozily požáry od létajících jisker z parních lokomotiv. Se zavedením telegrafu a mechanických
Igra 97110046 By-k ČSD Přerov Depo: PřerovČíslo vozu: 60 54 20-02 122-8Osobní vůz By-k s vozovým depem Přerov, určen pro vojenskou přepravu. Vůz By-k vychází z vozu Bai, kdy v roce 1983 došlo k přeznačení na By, následně byly opatřeny kamny pro vnitřní vytápění a přeznačeny na By-k (k-kamna).Kamna, ohrádka a komínek je součástí balení.
Rychlíkový vůz 2. třídy určený pro mezinárodní dopravu dle úmluv RIC a MC na hlavních tratí s rychlostí 120 km/h. Vůz je opatřen pensylvánskými podvozky jhy, má 10 oddílů a postranní chodbu. Objem vyrobených kusů od započatí výroby 1958 až do konce výroby 1960 se vyšplhal na 288 ks v postupných dodávkách. Interval čísel 3347 až 3399 a 3578 až 3812. (Od roku 1968 došlo k přečíslení podle UIC v intervalu 51 54 29-10 000-x až 51 54 29-10 081-x v případě oddílu s rozhlasovou ústřednou a na intervaly 51 54 20-
Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. let.
Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. let.
Igra 97210014 DFa ČSD Praha Čtyřnápravový služební vůz s poštovním oddílem, určený k služebním výkonům a přepravě poštovním zásilek v rychlíkovém provozu. Vůz je rozdělen na služební, zavazadlový a poštovní oddíl. Poštovní část se dělí na výpravnu uzávěrů a výpravnu závěrů. Vstupní dveře jsou do služební části vozu. V případě potřeby je možno spojit obě část a využívat celek pro jeden účel pomocí otevřením posuvných dělících dveří. Vůz je vybaven vedením pro vlakový rozhlas a telefon.Vůz nevyhovoval předp