Pro všechny stopy v měřítku N. Jedna sada obsahuje 2 nástroje. Tento velmi užitečný nástroj pro vyrovnání kolejí je navržen tak, aby udržoval stejnou vzdálenost mezi středy sousedních a paralelních kolejí. Můžete nastavit vzdálenost mezi středy kolejí od 30 mm do 90 mm nebo od 1,2 palce do 3,5 palců. Pomocí nástroje Parallel Track Tool můžete snadno a rychle položit rovné a zakřivené stopy v perfektní rovnoběžce.
Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. let.
Zábradlí - další z doplňků, který je potřeba na různých místech kolejiště ať už drážních částí či civilních.Součástí produktu jsou sloupky a pruty různé délky a průměru dle měřítek.
Bai "Osmidvéřák" - čtyřnápravový velkoprostorový osobní vůz 2. třídy určený pro předměstskou dopravu velkých měst. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou seriích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. let.
Jedná se o obloukový most s opěrnými pilíři na každém konci ve tvaru oblouku. Tyto mosty fungují přenášením hmotnosti mostu a jeho zátěže hlavně na horizontální tlak držený opěrnými pilíři po stranách. Takto postavené mosty mají dobrý vzhled, i když jejich stavba je poměrně náročná.