Obchod s modelovou železnicí, zaměřující se na modely železnic USA a Kanady. Spolupracujeme s renovanými dodavateli potřeb pro stavbu kolejiště jako jsou Woodland Scenics, KATO, PECO, Bachmann. Nabízíme přátelské jednání. Těšíme se na Vaší návštěvu.
Klíčenka je vyrobena pomocí našeho spřáhla v měřítku #900 G. Vylisován ze zlatého* nebo měděného* plastu s logem Kadee® a 75. výročím na druhé straně.
Uzavřený vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Stavebnice podvozků pro vozbu dřeva bez nákladu v měřítku HO. V balení je 1 pár (2ks podvozků). Vysoce detailní vozy pro těžbu dřeva s tlakově litým středovým nosníkem, kovovými vozíky, žebrovanými zadními koly.
Stavebnice krytého nákladního vozu v měřítku HO. #4100 HO Scale 40' PS-1 sada boxcar s 6' dveřním a střešním chodníkem, nenatřené, nezdobené 40 Ft PS-1 Boxcar Kit 6 Ft Dveře Youngstown Nákladní podvozek A.S.F® A-3 Ride-Control® Kompletní žebříky a drapáky Spřáhla v měřítku Ajax ruční brzda Pochozí střecha Apex Nelakovaný, nebarvený, bez potisku
Stavebnice krytého nákladního vozu v měřítku HO. #4105 HO Scale 50' PS-1 sada boxcar s 9' dveřmi a střešním chodníkem, nenatřené, nezdobené 50 Ft PS-1 Boxcar Kit 9 Ft Dveře Youngstown Nákladní podvozek A.S.F® A-3 Ride-Control® Kompletní žebříky a drapáky Spřáhla v měřítku Champion ruční brzda Pochozí střecha Apex Nelakovaný, nebarvený, bez potisku
Stavebnice podvozků pro vozbu dřeva včetně nákladu v měřítku HO. Vysoce detailní vozy pro těžbu dřeva s tlakově litým středovým nosníkem, kovovými vozíky, žebrovanými zadními koly. Dodává se se třemi nelakovanými plastovými kládami a spřáhly.
Stavebnice podvozků pro vozbu dřeva včetně nákladu v měřítku HO. Vysoce detailní vozy pro těžbu dřeva s tlakově litým středovým nosníkem, kovovými vozíky, žebrovanými zadními koly. Dodává se se třemi nelakovanými plastovými kládami a spřáhly.
Stavebnice podvozků pro vozbu dřeva včetně nákladu v měřítku HO. Vysoce detailní vozy pro těžbu dřeva s tlakově litým středovým nosníkem, kovovými vozíky, žebrovanými zadními koly. Dodává se se třemi nelakovanými plastovými kládami a spřáhly.
Nebarvená stavebnice. 10ks sloupů + 20 příčných ramen
Spřáhla pro vozy v měřítku HO KADEE #17 do šachty NEM362. Řada MagneMatic (R). V balení 2 páry.
EMD SD40-2 Předlohou tohoto modelu byla jedna z nejprodávanějších lokomotiv společnosti EMD všech dob. Téměř 4 000 kusů bylo postaveno v letech 1972 až 1989. Zakoupilo ji přes 30 železničních společností a mnohé z nich jsou dodnes v provozu. Byly ideální pro vozbu vlaků na hlavních tratích. Disponovaly výkonem 3 000 koňských sil díky 16-válcovému motoru EMD 16-645-E3 Prime. Technické parametry: měřítko HO DCC dekodér včetně zvukových funkcí pohon všech náprav 5-pólový motor se
EMD SD40-2 Předlohou tohoto modelu byla jedna z nejprodávanějších lokomotiv společnosti EMD všech dob. Téměř 4 000 kusů bylo postaveno v letech 1972 až 1989. Zakoupilo ji přes 30 železničních společností a mnohé z nich jsou dodnes v provozu. Byly ideální pro vozbu vlaků na hlavních tratích. Disponovaly výkonem 3 000 koňských sil díky 16-válcovému motoru EMD 16-645-E3 Prime. Technické parametry: měřítko HO DCC dekodér včetně zvukových funkcí pohon všech náprav 5-pólový motor se
EMD SD40-2 Předlohou tohoto modelu byla jedna z nejprodávanějších lokomotiv společnosti EMD všech dob. Téměř 4 000 kusů bylo postaveno v letech 1972 až 1989. Zakoupilo ji přes 30 železničních společností a mnohé z nich jsou dodnes v provozu. Byly ideální pro vozbu vlaků na hlavních tratích. Disponovaly výkonem 3 000 koňských sil díky 16-válcovému motoru EMD 16-645-E3 Prime. Technické parametry: měřítko HO DCC dekodér včetně zvukových funkcí pohon všech náprav 5-pólový motor se
V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto období stalo se známé jako “boom boxcars”. Tento model byl jedním z prvních modelů vytvořených společností ACF pro RailBox. Počet těchto vozů se
V 70. letech 20. století byly americké železnice konfrontovány nedostatečnými zásobami uzavřených vozů, které by dostačovaly poptávce na velikost a hmotnost přepravovaných nákladů. Začal být přebytek stárnoucích 40 'boxcars. Mnoho železnic buď natahovalo 40 'skříňové vozy do 50' vozů, nebo kupovalo zcela nové vozy postavené podle modernějších specifikací. Toto období stalo se známé jako “boom boxcars”. Tento model byl jedním z prvních modelů vytvořených společností ACF pro RailBox. Počet těchto vozů se