Umožňuje upevnění kol bez horní trubky, se šikmou horní trubkou nebo s jinou nekonvenční geometrii rámu na nosič na tažné zařízení.
Díky nosnosti tří jízdních kol je tento nosič na tažné zařízení technickým zázrakem pro všechny cyklisty. Jednoduchý systém nasazení „Just Click (prostě nacvaknout) umožňuje snadnou a bezpečnou montáž na tažné zařízení vozidla. Jeho skrytou silou je možnost sklopení na minimální rozměr, takže jej můžete klidně ponechat v kufru, když jej zrovna nepotřebujete.
Díky nosnosti dvou jízdních kol je tento nosič na tažné zařízení technickým zázrakem pro všechny cyklisty. Jednoduchý systém nasazení „Just Click (prostě nacvaknout) umožňuje snadnou a bezpečnou montáž na tažné zařízení vozidla. Jeho skrytou silou je možnost sklopení na minimální rozměr, takže jej můžete klidně ponechat v kufru, když jej zrovna nepotřebujete.
Tento nosič na tažné zařízení nabízí prostor pro tři kola s možností přidání čtvrtého a je tak technickým zázrakem pro všechny cyklisty. Jednoduchý systém nasazení „Just Click (prostě nacvaknout) umožňuje snadnou a bezpečnou montáž na tažné zařízení vozidla.
Unikátní řešení ForkChop je velmi všestranný stojan na kola s uchycením vidlice. Umožňuje přepravu kol prakticky s libovolným systémem uchycení, včetně rychloupínáku a pevných os, a to bez dotyku rámu kola. Stojan ForkChop umožňuje použití bez dalších pomůcek i pro kola Fat Bike s pevnou osou o průměru 15 mm nebo s osou o rozměrech 9 mm × 135 mm při použití s doplňkovým rychloupínákem. Dělená konstrukce je ideální pro použití s nákladním košem a zajišťuje minimalistický vzhled n
Náš prémiový nosič kol s uchycením vidlice HighSpeed se vyznačuje nízkým profilem, arerodynamickým tvarem, pevnou konstrukcí a všestranným použitím. Umožňuje snadnou přepravu horských, silničních i Fat Bike kol, s rychloupínákem i pevnou osou. Kola se upevňují pomocí nového úchytu TorqueRight™, který se snadno pužívá a zajišťuje přesné a pevné uchycení. Elegantní a stylový nosič HighSpeed zajišťuje maximální prostor nad dveřmi zavazadlového prostoru. Univerzální upevňovací prostředky umožňu
Bezpečný a elegantní nosič HighRoad se snadno používá a představuje nejnovější, prémiové řešení Yakima s uchycením za kolo. Stojan opatřený úchytem TorqueRight™ nevyžaduje žádné nastavení a umožňuje rychlé a snadné upevnění nejrůznějších kol. V nosiči HighRoad je jízdní kolo upevněno za kolo, což zajišťuje maximální ochranu rámu, a nízkoprofilová konstrukce zamezuje kontaktu s dveřmi zavazadlového prostoru. Univerzální upevňovací prostředky umožňují montáž na většinu střešních nosičů.
Bezpečný a elegantní nosič HighRoad se snadno používá a představuje nejnovější, prémiové řešení Yakima s uchycením za kolo. Stojan opatřený úchytem TorqueRight™ nevyžaduje žádné nastavení a umožňuje rychlé a snadné upevnění nejrůznějších kol. V nosiči HighRoad je jízdní kolo upevněno za kolo, což zajišťuje maximální ochranu rámu, a nízkoprofilová konstrukce zamezuje kontaktu s dveřmi zavazadlového prostoru. Univerzální upevňovací prostředky umožňují montáž na většinu střešních nosičů.
Jedinečný střešní nosič jízdních kol, který používá uchycení o přední kolo. Systém držení spočívá v 3 bodovém čelisťovém sevření přední pneumatiky. Jízdní kolo není nutné nijak nastavovat, či jinak připravovat na převážení. Stačí jej jednoduše vsadit do nosiče jízdních kol a následně pomocí pojistných prvků pohodlně zajistit.
Střešní nosiče Yakima WHISPBAR S56 Black (černé provedení) pro Mercedes-Benz M 2012 - 2015, s klasickými podélníky Nosiče mezi podélníky s technologií redukce hluku Whispbar jsou ve tvaru křídla, čímž se sníží aerodynamický odpor na minimum a to znamená při jízdě téměř úplnou nehlučnost nosičů při jakékoliv rychlosti auta. Kromě tvaru nosiče má na odstranění hlučnosti podíl rovněž zakrytí T-drážky z její vnitřní strany. Při montáži příslušenství ji nevyndáváte, pouze prstem zatlačíte dolů. Drážka tak zů
Střešní nosiče WHISPBAR S54 Nosiče mezi podélníky s technologií redukce hluku Whispbar jsou ve tvaru křídla, čímž se sníží aerodynamický odpor na minimum a to znamená při jízdě téměř úplnou nehlučnost nosičů při jakékoliv rychlosti auta. Kromě tvaru nosiče má na odstranění hlučnosti podíl rovněž zakrytí T-drážky z její vnitřní strany. Při montáži příslušenství ji nevyndáváte, pouze prstem zatlačíte dolů. Drážka tak zůstává zakrytá po celou dobu a po celé délce bez ohledu na to, zda na nosičích máte namon
Střešní nosiče Whispbar Audi A4 Avant 2008 -, Integrované podélníky Nosiče Whispbar: Střešní nosiče s technologií redukce hluku Whispbar™ jsou ve tvaru křídla, čímž se sníží aerodynamický odpor na minimum a to znamená při jízdě téměř úplnou nehlučnost nosičů při jakékoliv rychlosti auta. Porovnávací testy ve větrném tunelu prokázaly hlučnost nižší až o 70%(!) oproti jiným nosičům. Kromě tvaru nosiče má na odstranění hlučnosti podíl rovněž zakrytí T-drážky z její vnitřní strany. Při montáži příslušenství
Střešní nosiče Whispbar Opel Insignia Kombi 2009 - 2017, integrované podélníky Nosiče Whispbar: Střešní nosiče s technologií redukce hluku Whispbar™ jsou ve tvaru křídla, čímž se sníží aerodynamický odpor na minimum a to znamená při jízdě téměř úplnou nehlučnost nosičů při jakékoliv rychlosti auta. Porovnávací testy ve větrném tunelu prokázaly hlučnost nižší až o 70%(!) oproti jiným nosičům. Kromě tvaru nosiče má na odstranění hlučnosti podíl rovněž zakrytí T-drážky z její vnitřní strany. Při montáži přís
Střešní nosiče Whispbar Škoda Superb III Kombi 2015 -, s podélníky Nosiče Whispbar: Střešní nosiče s technologií redukce hluku Whispbar™ jsou ve tvaru křídla, čímž se sníží aerodynamický odpor na minimum a to znamená při jízdě téměř úplnou nehlučnost nosičů při jakékoliv rychlosti auta. Porovnávací testy ve větrném tunelu prokázaly hlučnost nižší až o 70%(!) oproti jiným nosičům. Kromě tvaru nosiče má na odstranění hlučnosti podíl rovněž zakrytí T-drážky z její vnitřní strany. Při montáži příslušenství ji
Střešní nosiče Whispbar Škoda Superb III Kombi 2015 -, s podélníky Nosiče Whispbar: Střešní nosiče s technologií redukce hluku Whispbar™ jsou ve tvaru křídla, čímž se sníží aerodynamický odpor na minimum a to znamená při jízdě téměř úplnou nehlučnost nosičů při jakékoliv rychlosti auta. Porovnávací testy ve větrném tunelu prokázaly hlučnost nižší až o 70%(!) oproti jiným nosičům. Kromě tvaru nosiče má na odstranění hlučnosti podíl rovněž zakrytí T-drážky z její vnitřní strany. Při montáži příslušenství ji