Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.