Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
BH Ultimate je nejrychlejší. Nejagresivnější při šlapání. Nejvýbušnější. Každý zdvih pedálu je převeden na čistou rychlost. Nic se nedostane mezi vaši sílu a zem. Při výjezdu z každé zatáčky máte chuť šlápnout do pedálů a vydat ze sebe vše ať už jedete závod, nebo jen pro radost.
BH Ultimate je nejrychlejší. Nejagresivnější při šlapání. Nejvýbušnější. Každý zdvih pedálu je převeden na čistou rychlost. Nic se nedostane mezi vaši sílu a zem. Při výjezdu z každé zatáčky máte chuť šlápnout do pedálů a vydat ze sebe vše ať už jedete závod, nebo jen pro radost.
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.
Při vývoji tohoto kola se konstruktéři BH Bikes zaměřili na MTB geometrii rámu, odpružení a výkon.Tím bylo dosaženo vysoké tuhosti, ale zároveň vysokého komfortu. Geometrie rámu je převzatá z karbonového modelu Ultimate a nese pokročilé technologie. Nechybí pevné osy v rozměru Boost a uchycení brzdy EVO jehož optimální úhel sklonu zajistí snížení vybrací a zvýšení brzdného výkonu. Nechybí plná integrace kabelů do rámu.