Celý, kompletní motor 125cc typ 154FMI 4T se čtyřmi rychlostmi - řadí se směrem dolů.
Těsnění pod karburátor pro motor pitbike 154FMI 4T
Podložka na přírubu pod karburátor pro motor pitbike 154FMI 4T
Nový čtyřtaktní motor s manuální převodovku o objemu 50cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 139FMB, výkon motoru 4 hp. K motoru je možno dodat CDI, regulátor dobíjení, indukční cívku nebo karburátor. Řazení N-1-2-3-4 dolů.
Nový čtyřtaktní motor s manuální převodovku o objemu 110cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 152FMH, výkon motoru 6,8 KW. K motoru je možno dodat CDI, regulátor dobíjení, indukční cívku. Motor je dodáván včetně karburátoru a kolene.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku s řazením 1+1 (zpátečka) o objemu 110cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 152FMH, výkon motoru 6,8 KW. K motoru je možno dodat CDI, regulátor dobíjení, indukční cívku. Motor je dodáván včetně karburátoru a kolene.
Nový čtyřtaktní motor s poloautomatickou převodovku s řazením 3+1 (zpátečka) o objemu 110cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Výkon motoru 7,2 KW. K motoru je možno dodat CDI, regulátor dobíjení, indukční cívku. Motor je dodáván včetně karburátoru a kolene.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku o objemu 110cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 152FMH, výkon motoru 6,8 KW. K motoru je možno dodat CDI, regulátor dobíjení, indukční cívku. Motor je dodáván včetně karburátoru a kolene.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku o objemu 50cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 139QMB GY6, výkon motoru 2,8 KW. K motoru je možno dodat CDI, regulátor dobíjení, indukční cívku nebo karburátor. Motor je určen pro 10 zadní kolo.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku o objemu 80cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 139QMB GY6, výkon motoru 4,1 KW. Motor je dodáván včetně CDI, indukční cívky a karburátoru. Motor je určen pro 12 zadní kolo. Řemen variátoru délky 430mm. Krátká výstupní hřídel motoru.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku o objemu 80cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 139QMB GY6, výkon motoru 4,1 KW. Motor je dodáván včetně CDI, indukční cívky a karburátoru. Motor je určen pro 10 zadní kolo.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku o objemu 150cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru LJ150-QT4 GY6, výkon motoru 8,9 KW. Motor je dodáván včetně CDI, indukční cívky, relé startování, regulátoru dobíjení a karburátoru. Řemen variátoru délky 455mm.
Nový dvoutaktní motor s automatickou převodovku o objemu 50cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru LJ1PE40QMB, výkon motoru 3,1 KW. Motor je dodáván včetně indukční cívky, elektormagnetu startování, CDI a karburátoru.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku o objemu 50cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 139QMB GY6, výkon motoru 2,8 KW. Motor je dodáván včetně indukční cívky, CDI, karburátoru. Motor je určen pro 12 zadní kolo. Řemen variátoru s délkou 430mm. Krátká výstupní hřídel náhonu kola.
Nový čtyřtaktní motor s automatickou převodovku o objemu 80cm3. Motor je vybaven elektrickým startérem. Typ motoru 139QMB GY6, výkon motoru 4,1 KW. Motor je dodáván včetně CDI, indukční cívky a karburátoru. Motor je určen pro 12 zadní kolo. Řemen variátoru délky 430mm. Dlouhá výstupní hřídel motoru s drážkováním 19 zubů.