Dodávají se v hodnotách 1A, 2A, 3.15A, 5A, 6.3A, 10A viz detail zboží. Pojistky jsou vyráběny dle norem DIN 41661, UL 275, CSA C22.2, IEC publ 127, B4265, Sembo 104, dále ISO 41668, BS4265 a dalších. Náhrada za 217010
Dodávalí se v hodnotách 10A, 16A, viz detail zboží. Pro starší vozy Citroen, Simca a Chrysler. Pojistky jsou vyráběny dle norem DIN 41661, UL 275, CSA C22.2, IEC publ 127, B4265, Sembo 104, dále ISO 41668, BS4265 a dalších.
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Moderní konstrukce automobilů vyžaduje jednak miniaturizaci jednotlivých dílů se současným zvýšením jejich výkonů. Typickým příkladem tohoto vývoje je nový typ nízkoprofilové pojistky LowMINI. Charakteristika prohoření pojistky je stejná jako jsme zvyklí u pojistek typu MINI. Zásadní rozdíl je však v jejím menším rozměru 10,9 x 3,8 x 9 mm (oproti MINI 10,9 x 3,8 x 16,3 mm) a v jejím napětí 58 V oproti původním 32 V. Pro tuto pojistku jsou dodávány speciální pojistkové skříně. Pojistky jsou dodávány v prov
Nožová pojistka MAXI s uzavřeným jiskřištěm a odkrytými kontakty pro měření.
Nožová pojistka MAXI s uzavřeným jiskřištěm a odkrytými kontakty pro měření.
913712, protikus 1108090. Alternativa 11.08100 Celý katalog MTA najdete ZDE