EMD SD70ACe Počínaje SD70 představenými v roce 1992, které prošli řadou vylepšení a v roce 2005 byla výkonnější řada SD70ACe představena s AC trakčními motory. Dnes je možné tyto lokomotivy nalézt na seznamech velkých i malých železničních společností. Technické parametry: měřítko N pohon všech náprav přesný a výkonný motor KATO 2 přesně vyvážené setrvačníky černěná kovová kola světlomet štítek s číslem lokomotivy
Sada 3ks kontejnerových vozů v měřítku N. BNSF jako první převzala dodávku kontejnerových vozů MAXI-IV v roce 2000. Od té doby přesáhly dodávky těchto vozů na tisíce kusů. Tyto vozy lze nyní vidět prakticky na jakékoli hlavní trati od pobřeží k pobřeží. Vlastnosti modelu: 3 kontejnerové vozy spřažených novým typem spřáhla pro bezchybnou jízdu s prázdným i naloženým vozem v ceně 6 magnetických 53 'intermodálních kontejnerů každý kontejner má magnet, který ho bezpečně drží na dně vozu nebo v ho
Sada 3ks kontejnerových vozů v měřítku N. BNSF jako první převzala dodávku kontejnerových vozů MAXI-IV v roce 2000. Od té doby přesáhly dodávky těchto vozů na tisíce kusů. Tyto vozy lze nyní vidět prakticky na jakékoli hlavní trati od pobřeží k pobřeží. Vlastnosti modelu: 3 kontejnerové vozy spřažených novým typem spřáhla pro bezchybnou jízdu s prázdným i naloženým vozem v ceně 6 magnetických 53 'intermodálních kontejnerů každý kontejner má magnet, který ho bezpečně drží na dně vozu nebo v ho
EMD SD70M EMD SD70M, představená v roce 1992, byla lokomotiva s výkonem 4000 koní, která využívá nové řiditelné podvozky od společnosti EMD, známé jako radiální nákladní podvozek HTCR-II. Tento nový nákladní podvozek umožnil lokomotivě efektivněji přenášet svoji sílu na kolejnice, což umožnilo dvěma lokomotivám SD70M táhnout vlak, který by táhly 3ks SD40-2. SD70MAC a SD70M byly kvůli své vysoké tažné kapacitě primárně v provozu při tažení uhelných vlaků. Technické parametry: měřítko N
EMD SD70M EMD SD70M, představená v roce 1992, byla lokomotiva s výkonem 4000 koní, která využívá nové řiditelné podvozky od společnosti EMD, známé jako radiální nákladní podvozek HTCR-II. Tento nový nákladní podvozek umožnil lokomotivě efektivněji přenášet svoji sílu na kolejnice, což umožnilo dvěma lokomotivám SD70M táhnout vlak, který by táhly 3ks SD40-2. SD70MAC a SD70M byly kvůli své vysoké tažné kapacitě primárně v provozu při tažení uhelných vlaků. Technické parametry: měřítko N
EMD SD70M EMD SD70M, představená v roce 1992, byla lokomotiva s výkonem 4000 koní, která využívá nové řiditelné podvozky od společnosti EMD, známé jako radiální nákladní podvozek HTCR-II. Tento nový nákladní podvozek umožnil lokomotivě efektivněji přenášet svoji sílu na kolejnice, což umožnilo dvěma lokomotivám SD70M táhnout vlak, který by táhly 3ks SD40-2. SD70MAC a SD70M byly kvůli své vysoké tažné kapacitě primárně v provozu při tažení uhelných vlaků. Technické parametry: měřítko N
Sada 8ks nákladních vozů KATO v měřítku N. Od roku 1982 přepravuje BethGon Coalporter „černé diamanty“ po celých Spojených státech. Jde o nejpoužívanější Gondolu pro převu uhlí na světě, dvojitá vanová konstrukce vozu zvyšuje přepravní kapacitu a zároveň snižuje nároky na údržbu. Vany pod vozem snižují těžiště a zajišťují plynulejší jízdu. Dnes se uhlí již neprodává v takovém objemu, jako kdysi, a tak mnoho železničních vagónů přepravujících uhlí bylo bohužel ponecháno rezivět. Bethgon Coalporter může
Sada 8ks nákladních vozů KATO v měřítku N. Od roku 1982 přepravuje BethGon Coalporter „černé diamanty“ po celých Spojených státech. Jde o nejpoužívanější Gondolu pro převu uhlí na světě, dvojitá vanová konstrukce vozu zvyšuje přepravní kapacitu a zároveň snižuje nároky na údržbu. Vany pod vozem snižují těžiště a zajišťují plynulejší jízdu. Dnes se uhlí již neprodává v takovém objemu, jako kdysi, a tak mnoho železničních vagónů přepravujících uhlí bylo bohužel ponecháno rezivět. Bethgon Coalporter může
EMD SD70ACe Počínaje SD70 představenými v roce 1992, které prošli řadou vylepšení a v roce 2005 byla výkonnější řada SD70ACe představena s AC trakčními motory. Dnes je možné tyto lokomotivy nalézt na seznamech velkých i malých železničních společností. Technické parametry: měřítko N pohon všech náprav přesný a výkonný motor KATO 2 přesně vyvážené setrvačníky černěná kovová kola světlomet štítek s číslem lokomotivy
EMD SD70ACe Počínaje SD70 představenými v roce 1992, které prošli řadou vylepšení a v roce 2005 byla výkonnější řada SD70ACe představena s AC trakčními motory. Dnes je možné tyto lokomotivy nalézt na seznamech velkých i malých železničních společností. Technické parametry: měřítko N pohon všech náprav přesný a výkonný motor KATO 2 přesně vyvážené setrvačníky černěná kovová kola světlomet štítek s číslem lokomotivy