GROSSKOPF Řetězové kolečko Řetězové kolečko GROSSKOPF při výrobě prochází cementací a kalením na 55 až 60 HRC. Je vyrobeno z nikl-chrom-molybdenové oceli tak, aby bylo co nejpevnější a co nejvíce vydrželo. Vlastnosti: • Přesné obráběné na CNC strojích s nepatrnou tolerancí • Kalené na 55 až 60 HRC z nikl-chrom-molybdenové slitiny oceli, čímž vznikne dokonalá kombinace pevnosti a tvrdosti • Některé série jsou vyráběné v ultralight provedení k dalšímu snížení hmotnosti a maximálnímu výkonu Níže v
Brzdové kotouče zadní 80-85ccm2T/150ccm4T Brzdové kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovali ty nejlepší požadavky a předpoklady k nejlepšímu a co nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se nekroutil, nepraskal a co nejlépe brzdil. K dispozici pro MX, Off-Road a čtyřkolky. !!!Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!!
Brzdové kotouče zadní 50-65ccm Brzdové kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovali ty nejlepší požadavky a předpoklady k nejlepšímu a nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se nekroutil, nepraskal a co nejlépe brzdil. !!!Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!! K dispozici pro MX, Off-Road a čtyřkolky.
Brzdové kotouče zadní 125ccm-625ccm originální velikost Brzdové kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovaly ty nejlepší požadavky a předpoklady k nejlepšímu a nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se nekroutil, nepraskal a co nejlépe brzdil. DLE APLIKAČNÍ TABULKY (viz PDF příloha níže nad ikonou VLOŽIT DO KOŠÍKU ) ZJISTĚTE, JESTLI KOTOUČ PASUJE NA VÁŠ MOTOCYKL!!!!! !!!Produkt je používán českou i světovou
Brzdové kotouče přední G11 Plovoucí přední brzdový kotouč o průměru 270mm (POZOR U KTM a HUSABERG 260mm) se středem z ergalového materiálu 7075 a s povrchovou úpravou z tvrdého eloxu, což kotouči zaručuje větší pevnost, lepší odvod teploty a samozřejmě je lehčí. Brzdové kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovali ty nejlepší požadavky a předpoklady k nejlepšímu a nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se
Brzdové kotouče přední 80-85ccm2T/150ccm4T Brzdové kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovali ty nejlepší požadavky a předpoklady k nejlepšímu a nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se nekroutil, nepraskal a co nejlépe brzdil. !!!Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!! K dispozici pro MX, Off-Road a čtyřkolky.
Brzdové kotouče přední 50-65ccm Brzdové kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovali ty nejlepší požadavky a předpoklady k nejlepšímu a nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se nekroutil, nepraskal a co nejlépe brzdil. !!!Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!! K dispozici pro MX, Off-Road, Supermoto a čtyřkolky.
Brzdové kotouče přední 270mm Brzdový korouč s průměrem 270mm se používá se pro větší a snažší brzdový efekt, kvůli většímu průměru vůči originálním brzdovým kotoučům s menším průměrem. Brzdové kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovali ty nejlepší požadavky a předpoklady k nejlepšímu a nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se nekroutil, nepraskal a co nejlépe brzdil. !!!Produkt je používán českou i
Brzdové kotouče přední 125ccm-625ccm originální velikost Kotouče GROSSKOPF prochází několika procedurami, aby splňovali ty nejpřísnější požadavky a předpoklady k nejlepšímu a nejefektivnějšímu brzdnému efektu. Vyrábí se z otěru vzdorného a žáru vzdorného materiálu upraveného tak, aby se nekroutil, nepraskal a co nejlépe brzdil. !!!Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!! K dispozici pro MX, Off-Road a čtyřkolky.
Adaptér k přednímu brzdovému kotouči 270mm na YAMAHA Pokud chcete použít na svůj motocykl větší přední brzdový kotouč o průměru 270mm pro větší brzdný efekt, potřebujete k tomu i nástavec, tak zvaný adaptér. Adaptér je vyroben z vysoce kvalitního duralu na CNC strojích. !!! Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!!
Adaptér k přednímu brzdovému kotouči 270mm na SUZUKI Pokud chcete použít na svůj motocykl větší přední brzdový kotouč o průměru 270mm pro větší brzdný efekt, potřebujete k tomu i nástavec, tak zvaný adaptér. Adaptér je vyroben z vysoce kvalitního duralu na CNC strojích. !!! Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!!
Adaptér k přednímu brzdovému kotouči 270mm na KTM Pokud chcete použít na svůj motocykl větší přední brzdový kotouč o průměru 270mm pro větší brzdný efekt, potřebujete k tomu i nástavec, tak zvaný adaptér. Adaptér je vyroben z vysoce kvalitního duralu na CNC strojích. !!! Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!!
Adaptér k přednímu brzdovému kotouči 270mm na Kawasaki Pokud chcete použít na svůj motocykl větší přední brzdový kotouč o průměru 270mm pro větší brzdný efekt, potřebujete k tomu i nástavec, tak zvaný adaptér. Adaptér je vyroben z vysoce kvalitního duralu na CNC strojích. !!! Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!!
Adaptér k přednímu brzdovému kotouči 270mm na Hondu Pokud chcete použít na svůj motocykl větší přední brzdový kotouč o průměru 270mm pro větší brzdný efekt, potřebujete k tomu i nástavec, tak zvaný adaptér. Adaptér je vyroben z vysoce kvalitního duralu na CNC strojích. !!! Produkt je používán českou i světovou motokrosovou špičkou!!!
všechny SX a EXC KTM 125-530 od r.v. 2000, Husqvarna TE FE TC FC 125-501 od r.v. 2014, GAS GAS MC MCF EC ECF 125-450 od r.v. 2021