Tepané zlato je starou technikou tváření kovů. Ve starých účtech za pozlacovačské práce se setkáváme s různými druhy zlata. Vratislavské, florentinské, rýnské nebo uherské. Složení a ryzost bylo dáno tím, že se zlato pojmenovávalo podle zlatých mincí, které pro zlatotepce ve středověku sloužily jako surovina. Zlatotepci vytepávali z jednoho dukátu (florénu) 145 plátků zlata. Ač by se mělo správně vytepat plátků 100. V pozdní renesanci se pak vytepávalo z jednoho dukátu 250 až 290 plátků. Základní surovina
Plátkové zlato - Ušlechtilé růžové zlato - trojité Popis: Plátkové zlato je baleno v sešitku - 25 plátků o rozměru 80x80 mm. 23.75 karátů Na vyžádání Vám ryzost zlata doložíme osvědčením o jakosti. název dvojité a trojité zlato neznamená. že je plátek zlata dvakrát nebo třikrát silnější. Použití:dvojité - nejběžnější síla plátkového zlata vhodná pro všechny druhy pozlacování trojité - je silnější plátkové zlato vhodné pro pozlacování v exteriéru tenké - je slabší zlato. které je vhodné pro vyzlacování
Tepané zlato je starou technikou tváření kovů. Ve starých účtech za pozlacovačské práce se setkáváme s různými druhy zlata. Vratislavské, florentinské, rýnské nebo uherské. Složení a ryzost bylo dáno tím, že se zlato pojmenovávalo podle zlatých mincí, které pro zlatotepce ve středověku sloužily jako surovina. Zlatotepci vytepávali z jednoho dukátu (florénu) 145 plátků zlata. Ač by se mělo správně vytepat plátků 100. V pozdní renesanci se pak vytepávalo z jednoho dukátu 250 až 290 plátků. Základní surovina
Tepané zlato je starou technikou tváření kovů. Ve starých účtech za pozlacovačské práce se setkáváme s různými druhy zlata. Vratislavské, florentinské, rýnské nebo uherské. Složení a ryzost bylo dáno tím, že se zlato pojmenovávalo podle zlatých mincí, které pro zlatotepce ve středověku sloužily jako surovina. Zlatotepci vytepávali z jednoho dukátu (florénu) 145 plátků zlata. Ač by se mělo správně vytepat plátků 100. V pozdní renesanci se pak vytepávalo z jednoho dukátu 250 až 290 plátků. Základní surovina
Tepané zlato je starou technikou tváření kovů. Ve starých účtech za pozlacovačské práce se setkáváme s různými druhy zlata. Vratislavské, florentinské, rýnské nebo uherské. Složení a ryzost bylo dáno tím, že se zlato pojmenovávalo podle zlatých mincí, které pro zlatotepce ve středověku sloužily jako surovina. Zlatotepci vytepávali z jednoho dukátu (florénu) 145 plátků zlata. Ač by se mělo správně vytepat plátků 100. V pozdní renesanci se pak vytepávalo z jednoho dukátu 250 až 290 plátků. Základní surovina
Nad cenou možnost vybrat typ balení. Poliment je jemná, zvlášť připravovaná a předem upravena hlinka s obecným názvem bolus. V pozlacování představuje poliment základní nosič, respektivě podklad plátkových kovů, a to na základě dvou vlastností: savosti a leštitelnosti. Recept na přípravu polimentu: 3000 g bolusu (červeného nebo žlutého) 50 g práškového grafitu 45 g benátského mýdla 25 g Včelího vosku 20 g mastku 10g g vorvaního tuku Tuky a mýdlo rozpustíme ve vařící vodě. Směs s hlinkou zahříváme na vod
Pemza italská v přírodních kusech Cca. 3 - 5 cm, italsky Světle šedý kámen tvrdý jako sklo se používá např. k broušení břidlice a práškový jako přísada do mýdla (mýdlo pemzy), brusivo a leštící prostředek. Když sklovitá roztavená hmota v sopkách zůstane po dlouhou dobu horká (při ochlazování) asi na 1000 °C, mohou původně chemicky vázané plyny (chlór, chlorovodík, oxid siřičitý, dusík, voda) náhle explozivně uniknout a vytvořit uvolněnou, bublinkovou kámen (pemza).Plynové bubliny jsou obvykle nataž
Lněný olej se sikativem Do oleje je přidáno kobaltové sikativum pro urychlení vysychavosti oleje. Lněný olej je čirý žlutý olej získávaný lisováním nebo extrakcí ze semen Inu (Linum usitatissimum). Technická data: Forma: viskózní kapalinaRozpustnost ve vodě: nerozpustný Lněný olej lisovaný za studena má zlatou barvu a zasychá do pevného, odolného filmu. Časem však může značně zežloutnout. Oleje lisované za zvýšené teploty jsou jantarově žluté až nahnědlé.
Tepané zlato je starou technikou tváření kovů. Ve starých účtech za pozlacovačské práce se setkáváme s různými druhy zlata. Vratislavské, florentinské, rýnské nebo uherské. Složení a ryzost bylo dáno tím, že se zlato pojmenovávalo podle zlatých mincí, které pro zlatotepce ve středověku sloužily jako surovina. Zlatotepci vytepávali z jednoho dukátu (florénu) 145 plátků zlata. Ač by se mělo správně vytepat plátků 100. V pozdní renesanci se pak vytepávalo z jednoho dukátu 250 až 290 plátků. Základní surovina
Plátkové zlato - Ušlechtilé růžové zlato - trojité Popis: Plátkové zlato je baleno v sešitku - 25 plátků o rozměru 80x80 mm. 23.75 karátů Na vyžádání Vám ryzost zlata doložíme osvědčením o jakosti. název dvojité a trojité zlato neznamená. že je plátek zlata dvakrát nebo třikrát silnější. Použití:dvojité - nejběžnější síla plátkového zlata vhodná pro všechny druhy pozlacování trojité - je silnější plátkové zlato vhodné pro pozlacování v exteriéru tenké - je slabší zlato. které je vhodné pro vyzlacování
Plátkové zlato - Ušlechtilé růžové zlato - trojité Popis: Plátkové zlato je baleno v sešitku - 25 plátků o rozměru 80x80 mm. 23.75 karátů Na vyžádání Vám ryzost zlata doložíme osvědčením o jakosti. název dvojité a trojité zlato neznamená. že je plátek zlata dvakrát nebo třikrát silnější. Použití:dvojité - nejběžnější síla plátkového zlata vhodná pro všechny druhy pozlacování trojité - je silnější plátkové zlato vhodné pro pozlacování v exteriéru tenké - je slabší zlato. které je vhodné pro vyzlacování