Rozsah: 225 - 250 mm Rychlost řezání: 130 - 110 mm/min Šířka řezné spáry : 6,4 mm Tlak řezací kyslík: 6,0 bar Tlak nahřívací kyslík: 2,1 - 2,8 bar Tlak hořlavý plyn: 0,4 - 0,7 bar Spotřeba řezací kyslík: 17,500 - 19,000 m3/h Spotřeba nahřívací kyslík: 1,400 m3/h Spotřeba hořlavý plyn: 0,400 m3/h
Feldmannova vaječná tempera Toto malířské médium je vyrobeno z vysoce kvalitních materiálů: čerstvá slepičí vejce, damara, lněný olej, kasein, borax, balzámový terpentýn, olej z vlašských ořechů a sikativ. Bezpečnostní informace: Signální slovo: Nebezpečí H224: Extrémně hořlavá kapalina a páry.H317: Může vyvolat alergickou kožní reakci.H319: Způsobuje vážné podráždění očí.H412: Škodlivý pro vodní organismy, s dlouhodobými účinky. P270: Při používání tohoto produktu nejezte, nepijte ani nekuřte.P280a:
Temperone Benátské malířské médium Temperone se vyrábí podle receptury ze 16. století a je vodou ředitelnou emulzí z žitné mouky, modřínového terpentýnu, lněného oleje, medu a destilované vody. Vlastnosti tohoto média poskytují vynikající přilnavost na olejové a emulzní podklady. Barva zasychá během několika minut se saténovým leskem. Bezpečnostní informace: Signální slovo: Varování H317: Může vyvolat alergickou kožní reakci. P270: Při používání tohoto produktu nejezte, nepijte ani nekuřte.P28
Kremer Tempera rychleschnoucí malířské médium Tato moderní tempera kombinuje historickou temperovou techniku s novou technologií a neobsahuje žádné syntetické přísady. Kremer Tempera obsahuje jako konzervační prostředek malé množství levandulového oleje. Bezpečnostní informace: Signální slovo: Varování H317: Může vyvolat alergickou kožní reakci. P270: Při používání tohoto produktu nejezte, nepijte ani nekuřte.P280a: Používejte ochranné rukavice/oděv. Technická data: Vhodnost: Akvarel/kvašForma: kapali
Akrylový gel K 85 vysoce transparentní, pro pastózní aplikaci Technická data: Vhodnost: AkrylForma: pastaRozpustnost ve vodě: nerozpustný S Acryl Gel K 85 můžete vyrábět barvy, které jsou vhodné k plnění. Pro řídké nanášení barev můžete přidat vodu.
Kremer akvarelové médium s arabskou gumou, medem a glycerinem Manipulace a varování Většinu pigmentů lze natírat přímo tímto médiem a štětcem – viz také receptury Technická data: Vhodnost: Akvarel/kvašForma: kapalinaRozpustnost ve vodě: rozpustný Arabská guma je po staletí tradičním pojivem pro akvarely. Pro zlepšení lakovatelnosti a trvanlivosti barev jsme toto médium vyvinuli z arabské gumy, medu a glycerinu. S ním lze použít většinu pigmentů a vytvořit tak vynikající akvarel. Arabská guma j
Stříbro plátkové, větrové (STURM), velikost plátku 95x95 mm, počet plátku v balení: 25ks Plátkové stříbro určené k práci v exteriéru. Stříbro je pevně uložené na pomocném podkladu, proto tato varianta je vhodná k práci v exteriéru a ke stříbření písma. Velikost plátku 95x95 mm Počet plátků v balení 25.
Palladium plátkové - větrové (STURM), 80x80 mm, počet plátku v balení: 25ks Tepané Palladium je v pozlacovačství ceněno jako varianta bílého stříbra, které však, narozdíl od stříbra, nikdy nezoxiduje a nezčerná. Svůj jedinečný stříbrný lesk si zachovává dlouhodobě, svou kvalitou se vyyrovnává ryzímu zlatu. Nicméně od toho se odvíjí také jeho cena. Plátkové Palladium je baleno v sešitku - 25 plátků o rozměru 80x80 mm.Větrové Palladium je nalepeno na hedvábný papír, aby při práci v exteriéru pokladači neu
Palladium plátkové, 80x80 mm, počet plátku v balení: 25ks Tepané Palladium je v pozlacovačství ceněno jako varianta bílého stříbra, které však, narozdíl od stříbra, nikdy nezoxiduje a nezčerná. Svůj jedinečný stříbrný lesk si zachovává dlouhodobě, svou kvalitou se vyyrovnává ryzímu zlatu. Nicméně od toho se odvíjí také jeho cena. Plátkové Palladium je baleno v sešitku - 25 plátků o rozměru 80x80 mm.
Kalafuna, mletá, 1 kg Kalafuna, také nazývaná houslová pryskyřice, je tvrdá, kyselá diterpenová pryskyřice extrahovaná z borovice, červenožluté barvy, od nejsvětlejších po nejtmavší, nahnědlé odrůdy. Dodává se v křehkých, skelných úlomcích rozpustných v alkoholech, etherech, ketonech, aromatických a barevných uhlovodících a olejích. Bezpečná informace: Signální slovo: Varování H317: Může vyvolat alergickou kožní reakci. P261: Zamezte vdechování prachu/ dýmu/ plynu/ mlhy/ výparů/ aerosolů.P272: Kont
Metál plátkový v knížkách odstín č. 2 1/2, 140x140 mm, 25 plátků Velmi jemný metál je dodáván ve dvou odstínech Odstín č. 2 1/2 / jako 22 kar. světlé zlato /
Metál plátkový v knížkách, větrový (STURM), 140x140 mm, 25 plátků Metál je nalepený pomocí cukrové vody na hedvábný papír, aby při práci v exteriéru pokladači neuletěl. Odstín č. 2 1/2 / jako 22 kar. světlé zlato /
Kožní klih Kožní klíh je kvalitnější a čistější, proto je nejčastějším materiálem pro pozlacovačské práce. Připravuje se z odchlupených zvířecích kožek nebo kožařských odpadů. Má větší lepivost než klíh kostní, je mnohem světlejší, průsvitnější a elastičtější. Od klihu kostního jej rozpoznáme podle toho, že se jeho vodný roztok nezakalí kamencem. Tradičně používaný pro lepení dřeva, papíru a látek, atd. Technická data: Chemický popis: Technická želatinaForma: granuleBarva: žlutohnědáOdér: mírný zápachV
Nad cenou možnost vybrat typ balení. Poliment je jemná, zvlášť připravovaná a předem upravena hlinka s obecným názvem bolus. V pozlacování představuje poliment základní nosič, respektivě podklad plátkových kovů, a to na základě dvou vlastností: savosti a leštitelnosti. Srovnání, před a po vyleštění polimentu. Před samotným zlacením je důležité poliment překartáčovat štětinovým štětcem, odstraníme tak z něho zrnka polimentu a zároveň ho lehce vyleštíme. Prameny: Pozlacování a polychromie - Ludvík Los
Nad cenou možnost vybrat typ balení. Poliment je jemná, zvlášť připravovaná a předem upravena hlinka s obecným názvem bolus. V pozlacování představuje poliment základní nosič, respektivě podklad plátkových kovů, a to na základě dvou vlastností: savosti a leštitelnosti. Srovnání, před a po vyleštění polimentu. Před samotným zlacením je důležité poliment překartáčovat štětinovým štětcem, odstraníme tak z něho zrnka polimentu a zároveň ho lehce vyleštíme. Prameny: Pozlacování a polychromie - Ludvík Los