Obchod s modelovou železnicí, zaměřující se na modely železnic USA a Kanady. Spolupracujeme s renovanými dodavateli potřeb pro stavbu kolejiště jako jsou Woodland Scenics, KATO, PECO, Bachmann. Nabízíme přátelské jednání. Těšíme se na Vaší návštěvu.
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP30 U tohoto modelu nechybí charakteristický „hrb“, kterým se GP30 vyznačovaly. Lokomotiva byla vyvinuta v GM Automotive Styling Center a do oběhu se dostala v roce 1961. Kromě vytvoření modernějšího vzhledu byl design praktickým způsobem jak dostatečně přívést vzduch pro centrální vzduchový systém a dynamické brzdy. Bachmann pokračuje v inovační historii prototypu tím, že nabízí tento model vybavený DCC zvukem. Tento zvukem vybavený DCC model obsahuje zvukový balíček Sound Value SoundTraxx® se z