Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Plášť CONTINENTAL Grand Prix 5000 AS je navržen, aby posunul vaše zážitky na vyšší úroveň. Jedná se o nejodolnější verzi Grand Prix 5000, kterou kdy v Continentalu vyrobili.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Plášť CONTINENTAL Grand Prix 5000 AS je navržen, aby posunul vaše zážitky na vyšší úroveň. Jedná se o nejodolnější verzi Grand Prix 5000, kterou kdy v Continentalu vyrobili.