BH Lynx Race znamená vždy rychle. Na krátké vzdálenosti, na dlouhé vzdálenosti, na cestách, na stezkách, ve stoupání i ve sjezdech být nejrychlejší. To je to, co chcete od XC kola, které funguje i jako maratónské kolo. Rám číslo 1 pro Světový pohár s Davidem Valerem a BH Coloma Teamem.
BH Lynx Race znamená vždy rychle. Na krátké vzdálenosti, na dlouhé vzdálenosti, na cestách, na stezkách, ve stoupání i ve sjezdech být nejrychlejší. To je to, co chcete od XC kola, které funguje i jako maratónské kolo. Rám číslo 1 pro Světový pohár s Davidem Valerem a BH Coloma Teamem.
Helma Cratoni C-Airlite odpovídá aktuálním požadavkům na dobře odvětrané a maximálně aerodynamické přilby. Antibakteriální výstelka se perfektně přizpůsobí tvaru tvé hlavy a poskytuje vysoký komfort i během dlouhých vyjížděk. Helma má 32 větracích ot
Aerodynamika, rychlost, tuhost, to je silniční kolo BH RS1 s karbonovým rámem vyrobeným technologií HCIM, která zajišťuje maximální tuhost při zachování minimální váhy. Speciálně vyvinuté aerodynamické tvary dosahují stejného aerodynamického odporu jako kolo BH Aero G8.Sedlovka je tvarově shodná s aero kolem BH Aero G8 a sedlová objímka je zabudovaná v rámu, aby kladla co nejmenší aero odpor. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr což umožnilo použití rámových trubek o 80mm větším průměru a tím
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.
Tuhost, aerodinamika a nízká váha, to vše přináší silniční kolo BH SL1. Rám BH SL1 je vyrobený z karbonu Torey a technologií HCIM. Uspořádání karbonových vláken zajišťuje tuhý a lehký karbonový rám s hmotností 1050g ve velikosti M. Průchodnost pláště je až 30 mm. Středové složení BB386EVO má o 86mm větší průměr a zvětšuje průměr spodních rámových trubek o 80mm což má za následek zvýšení torzní tuhosti. Systém ICR zajišťuje čistotu rámu bez kabelů.