Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Dynamic Trim Control System řady E je rozvinutou verzí úspěšné řady S, která zahrnuje nejmodernější rodinu velkých odolných, rychle působících interceptorů, které jsou perfektně navrženy pro větší lodě, od 15m do 30m délky. Unikátní 3D ovládání s velkým displejem poskytují uživateli bezkonkurenční, uživatelsky přívětivé, intuitivní a přesné ovládání běžícího trimu, kýlu nebo kurzu. Systém je plně automatický a výrazně zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost, přičemž zároveň snižuje spotřebu paliva.
Je-li prostor mezi více přívěsnými motory těsný, nabízí interceptor interaktivní alternativu pro další řízení výšky a náklonu, které není možné u přímého interceptoru, aniž by došlo ke snížení výkonu vrtule. Díky svému speciálnímu tvaru lopatky generují interceptory užší stopu, čímž zmírňují narušení přívodu vrtule a dokonce umožňují instalaci mezi přívěsy namontované na jejich minimálním přesazení.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory. Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory. Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory. Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory. Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Dynamic Trim Control System řady E je rozvinutou verzí úspěšné řady S, která zahrnuje nejmodernější rodinu velkých odolných, rychle působících interceptorů, které jsou perfektně navrženy pro větší lodě, od 15m do 30m délky. Unikátní 3D ovládání s velkým displejem poskytují uživateli bezkonkurenční, uživatelsky přívětivé, intuitivní a přesné ovládání běžícího trimu, kýlu nebo kurzu. Systém je plně automatický a výrazně zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost, přičemž zároveň snižuje spotřebu paliva.
Dynamic Trim Control System řady E je rozvinutou verzí úspěšné řady S, která zahrnuje nejmodernější rodinu velkých odolných, rychle působících interceptorů, které jsou perfektně navrženy pro větší lodě, od 15m do 30m délky. Unikátní 3D ovládání s velkým displejem poskytují uživateli bezkonkurenční, uživatelsky přívětivé, intuitivní a přesné ovládání běžícího trimu, kýlu nebo kurzu. Systém je plně automatický a výrazně zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost, přičemž zároveň snižuje spotřebu paliva.
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku. Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunel
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku. Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunel
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku. Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunel
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimu na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.