Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Helium rám je naše ultra lehké silniční kolo. Je prostě na nejvyšší úrovni, pokud jde o poměr tuhosti a hmotnosti. Navrhli jsme ho tak, aby byl co nejlehčí a zvládl nejdelší a nejprudší stoupání. Přesto je dostatečně tuhý a trvanlivý na to, aby šikovně zvládla minutový rozběh Thomase De Gendta na 500W. Proto je do tohoto rámce zabudována nízká váha i výkon, neboť musí uspokojit ty nejnáročnější z našich profi cyklistů.
Fenix sice zkušeně zvládá špičkovou konkurenci, ale zároveň se výborně hodí pro závodníka na částečný úvazek nebo rekreačního jezdce, pokud jde o výkon, pohodlí a náklady. Je to optimální kolo pro zvládnutí dalšího Gran Fonda nebo prodloužené cesty po vlámských Ardenách či Vysočině.
Fenix sice zkušeně zvládá špičkovou konkurenci, ale zároveň se výborně hodí pro závodníka na částečný úvazek nebo rekreačního jezdce, pokud jde o výkon, pohodlí a náklady. Je to optimální kolo pro zvládnutí dalšího Gran Fonda nebo prodloužené cesty po vlámských Ardenách či Vysočině.
Fenix sice zkušeně zvládá špičkovou konkurenci, ale zároveň se výborně hodí pro závodníka na částečný úvazek nebo rekreačního jezdce, pokud jde o výkon, pohodlí a náklady. Je to optimální kolo pro zvládnutí dalšího Gran Fonda nebo prodloužené cesty po vlámských Ardenách či Vysočině.
Fenix sice zkušeně zvládá špičkovou konkurenci, ale zároveň se výborně hodí pro závodníka na částečný úvazek nebo rekreačního jezdce, pokud jde o výkon, pohodlí a náklady. Je to optimální kolo pro zvládnutí dalšího Gran Fonda nebo prodloužené cesty po vlámských Ardenách či Vysočině.
Fenix sice zkušeně zvládá špičkovou konkurenci, ale zároveň se výborně hodí pro závodníka na částečný úvazek nebo rekreačního jezdce, pokud jde o výkon, pohodlí a náklady. Je to optimální kolo pro zvládnutí dalšího Gran Fonda nebo prodloužené cesty po vlámských Ardenách či Vysočině.
Fenix sice zkušeně zvládá špičkovou konkurenci, ale zároveň se výborně hodí pro závodníka na částečný úvazek nebo rekreačního jezdce, pokud jde o výkon, pohodlí a náklady. Je to optimální kolo pro zvládnutí dalšího Gran Fonda nebo prodloužené cesty po vlámských Ardenách či Vysočině.