Integrovaná slovní úloha je prostředkem koordinace vzdělávacího obsahu, propojuje cíle několika vyučovacích předmětů v jeden cíl integrovaný. Autorka knihy zakládá a rozvíjí metodiku integrovaných slovních úloh od roku 1999 v praxi - ve vyučování na prvním stupni základní školy. Tvořivý učitel nalezne v této monografii ukázky integrovaných slovních úloh a seznámí se především s filozofií tohoto typu učební úlohy. Autorčiným cílem je zvýšit zájem žáků o řešení slovních úloh, najít takový typ učebních úloh,
Integrovaná slovní úloha je prostředkem koordinace vzdělávacího obsahu, propojuje cíle několika vyučovacích předmětů v jeden cíl integrovaný. Autorka knihy zakládá a rozvíjí metodiku integrovaných slovních úloh od roku 1999 v praxi - ve vyučování na prvním stupni základní školy. Tvořivý učitel nalezne v této monografii ukázky integrovaných slovních úloh a seznámí se především s filozofií tohoto typu učební úlohy. Autorčiným cílem je zvýšit zájem žáků o řešení slovních úloh, najít takový typ učebních úloh,