o PRODUKTU design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
o PRODUKTU design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
o PRODUKTUlt;/h2> design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý t
O produktu design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
o produktu Design: Jakub Berdych Karpelis, 2018 Rozměry: 19 x 34 cm Materiál: ručně foukané křišťálové sklo První limitovaná série váz Jakuba Berdycha Karpelise s titulkem Unnamed pochází z roku 2017 a tyto vázy vždy nesly silná poselství. Historicky se na vázu propisovaly vzkazy, které glosovaly mezilidské vztahy nebo přístup k životu, například číselný kód 22:39 odkazoval na Evangelium podle sv. Matouše „Miluj svého bližního jako sám sebe“. Tajuplné vzkazy určené lidstvu později vy
O produktu design: Jakub Berdych Karpelis material: ručně foukané a ručně tvarované sklo Rozměry: cca 43 x 16 cm Každý kus je neopakovatelný originál signovaný autorem.
O produktu design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
O produktu design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
O produktu design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
O produktu design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
o PRODUKTU design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
o PRODUKTU design: Maxim Velčovský 2006, porcelán, různé rozměry Série osmi váz přemodelovaných ze standardních produktů nadnárodních supermarketů. Zboží zakódované do existujících tvarů se stává inspirativním vzorníkem a materiálem pro další využití. Jednorázovost a přísně definované využití stírá nasazení porcelánu a změna funkce. Deformace přemodelováním, která reprezentuje hlavní autorskou vrstvu, nejen že otevírá otázku respektovaných parametrů kvality designu, ale relativizuje důvěrně známý tvar a z
O produktu Design: Jakub Berdych Karpelis Materiál: mramor Rozměry: 7 x 10 cm o designérovi Jakub Berdych Karpelis je spoluzakladatel studia Qubus. Od jeho vzniku v roce 2002, se věnuje především konceptuální tvorbě v tradičních českých materiálech jako je sklo a porcelán. Jeho zásluhou je přesah značky za hranice Čech a vznik celé řady prací, ucelených kolekcí a produktů dnes signifikantní pro značku Qubus. Mezi nejznámější realizace patří přestavba interiéru kostela sv. Bartoloměje v Chodovicích. Jeho p
o produktu design: Maxim Velčovský 2002, váza, porcelán Váza ve tvaru gumové holínky, původně bílá, později rozšířená v mnoha barevných variantách, počínaje cibulovým dekorem v roce 2004. Součást diplomové práce s jeden z nejznámějších produktů Maxima Velčovského. První série měla dvanáct kusů od každé boty. Modelem byly skutečné gumáky ruské výroby. Už zde je patrna autorova fascinace lidovostí, praktickou estetikou a triviálním nábojem, ale i snaha zvrátit zdánlivě osudový úděl a povýšit obyčejná produk
o produktu design: Maxim Velčovský 2002, váza, porcelán Váza ve tvaru gumové holínky, původně bílá, později rozšířená v mnoha barevných variantách, počínaje cibulovým dekorem v roce 2004. Součást diplomové práce s jeden z nejznámějších produktů Maxima Velčovského. První série měla dvanáct kusů od každé boty. Modelem byly skutečné gumáky ruské výroby. Už zde je patrna autorova fascinace lidovostí, praktickou estetikou a triviálním nábojem, ale i snaha zvrátit zdánlivě osudový úděl a povýšit obyčejná produk