Pursuer je nejnovější silniční plášť z řady Maxxis. Na základě poznatků získaných při vývoji směsi HYPR pro naši vlajkovou silniční pneumatiku High Road využívá Pursuer zcela novou směs pryže s plným obsahem siliky. Tato nová směs snižuje valivý odpor a opotřebení běhounu, zároveň zvyšujue výkon v zatáčkách. Pro bezproblémové najetí tréninkových kilometrů a příležitostné skupinové vyjížďky zvolte plášť Pursuer.
29 Plášť MTB Maxxis Rekon Race drát Poslední přírůstek naší dlouhé řady plášť. Rekon Race je semislikový plášť, který si svůj vzorek vypůjčil od traïlového Rekonu, ale s menšími a širšími výstupky dezénu. Ideální jako zadní plášť v kombinaci s více agresivním přením pláštěm či použitý ve předu i vzadu pro závody short tracku.
29 Plášť MTB Maxxis Rekon Race drát Poslední přírůstek naší dlouhé řady plášť. Rekon Race je semislikový plášť, který si svůj vzorek vypůjčil od traïlového Rekonu, ale s menšími a širšími výstupky dezénu. Ideální jako zadní plášť v kombinaci s více agresivním přením pláštěm či použitý ve předu i vzadu pro závody short tracku.
Tradiční diamantový dezén se vyznačuje skvělou trakcí a trvanlivostí v různých podmínkách. Plášť vydrží dlouhé zimní tréninky, ale nabízí i dostatečnou poddajnost a přilnavost potřebnou k závodění v létě.
Pursuer je nejnovější silniční plášť z řady Maxxis. Na základě poznatků získaných při vývoji směsi HYPR pro naši vlajkovou silniční pneumatiku High Road využívá Pursuer zcela novou směs pryže s plným obsahem siliky. Tato nová směs snižuje valivý odpor a opotřebení běhounu, zároveň zvyšujue výkon v zatáčkách. Pro bezproblémové najetí tréninkových kilometrů a příležitostné skupinové vyjížďky zvolte plášť Pursuer.
Ikon je lehký závodní plášť pro opravdové závodníky. S velkým objemem a rychlým vzorkem si uchovává ukázkové vlastnosti ve všech jízdních podmínkách a stává se ikonou závodního světa.
Maxxis CrossMark je dramatickou evolucí závodního XC pláště. Prakticky souvislá středová partie umožňuje téměř letět nad pevnou zemí, přesto je však dostatečně profilovaná, aby si poradila s mokrými kořeny a kamením. Lehce vyčnívající linie bočních výstupků zajišťuje u takto rychlého pláště dosud nevídanou přesnost zatáčení. Pláště mají výztuhu, která snižuje riziko defektu i při nižším tlaku vzduchu a tím zvyšuje bezpečnost jízdy. Velmi dobré samočistící schopnosti pláště zaručuje zvolený zajímavý dezén.
MAXXIS plášť MINION DHF kevlar 27,5 x 2.50 3CG T.R. Double Down Legenda mezi plášti, standard, podle kterého se ostatní pláště porovnávají. DHF používá zešikmené výstupky snižující valivý odpor s vyfrézovanými drážkami pro zvýšení počtu kontaktních hran, které zajišťují lepší kontrolu v přímém směru a přesné zatáčení. V závislosti na podmínkách trati lze DHF použít vpředu i vzadu nebo vpředu v kombinaci s DHR. Žluté logo Maxxis. TECHNOLOGIE 3C MaxxGrip Nejměkkčí směs, která poskytuje tu nejlepší přiln
MAXXIS duše Welter AUTO-SV 24 x 1.9/2.125 Duše se sílou 0,9mm a automobilovým ventilkem
MAXXIS PLÁŠŤ MINION DHF WT kevlar 29 x 2.50 / 3CG T.R. Double Down Legenda mezi plášti, standard, podle kterého se ostatní pláště porovnávají. DHF používá zešikmené výstupky snižující valivý odpor s vyfrézovanými drážkami pro zvýšení počtu kontaktních hran, které zajišťují lepší kontrolu v přímém směru a přesné zatáčení. V závislosti na podmínkách trati lze DHF použít vpředu i vzadu nebo vpředu v kombinaci s DHR. Stejný vzorek jako na DH pláštích, ale v lehčím jednovrstvém kordu pláště.Žluté logo MAXXIS
MAXXIS plášť MINION DHF WT kevlar 27,5 x 2.50 3CT EXO+ T.R. Legenda mezi plášti, standard, podle kterého se ostatní pláště porovnávají. DHF používá zešikmené výstupky snižující valivý odpor s vyfrézovanými drážkami pro zvýšení počtu kontaktních hran, které zajišťují lepší kontrolu v přímém směru a přesné zatáčení. V závislosti na podmínkách trati lze DHF použít vpředu i vzadu nebo vpředu v kombinaci s DHR. TECHNOLOGIE WTŠířka pláště je optimalizovaná pro ráfky o vnitřní šířce 30 - 35 mm. 3C MaxxTerraJ
MAXXIS plášť MINION DHF WT kevlar 27,5 x 2.50 3CT EXO+ T.R. Legenda mezi plášti, standard, podle kterého se ostatní pláště porovnávají. DHF používá zešikmené výstupky snižující valivý odpor s vyfrézovanými drážkami pro zvýšení počtu kontaktních hran, které zajišťují lepší kontrolu v přímém směru a přesné zatáčení. V závislosti na podmínkách trati lze DHF použít vpředu i vzadu nebo vpředu v kombinaci s DHR. TECHNOLOGIE WTŠířka pláště je optimalizovaná pro ráfky o vnitřní šířce 30 - 35 mm. 3C MaxxTerraJ
MAXXIS plášť ASSEGAI kevlar 29 x 2.5 WT / 3CG T.R. Double Down Plášť Maxxis Assegai je pojmenovaný po kopí, které používali lidé kmene Zulu v Jižní Africe a jelikož je Greg Minnaar rodák z Jižní Afriky, tak plášť takto pojmenoval. Vysoké špunty projdou vrstvami prachu i hrabanky a zaručí vám nekompromisní trakci. Nabízí však i podporu a jistotu na mokrých kořenech a kamenech. Plášť je připraven na boj v jakýmkoli terénu. TECHNOLOGIE WT Šířka pláště je optimalizovaná pro ráfky o vnitřní šířce 30 - 35 mm
MAXXIS plášť ASSEGAI kevlar 29 x 2.5 WT / 3CG T.R. Double Down Plášť Maxxis Assegai je pojmenovaný po kopí, které používali lidé kmene Zulu v Jižní Africe a jelikož je Greg Minnaar rodák z Jižní Afriky, tak plášť takto pojmenoval. Vysoké špunty projdou vrstvami prachu i hrabanky a zaručí vám nekompromisní trakci. Nabízí však i podporu a jistotu na mokrých kořenech a kamenech. Plášť je připraven na boj v jakýmkoli terénu. TECHNOLOGIE WT Šířka pláště je optimalizovaná pro ráfky o vnitřní šířce 30 - 35 mm
MAXXIS plášť DISSECTOR 29 x 2,40 WT EXO T.R. Plášť pro agresivní ježdění na suchých a rychlých tratích. Na vývoji Dissectora se podílel legendární Troy Brosnan, jeho cílem bylo bylo vyvinout plášť s výborným odvalování při zachování dostatečného gripu. TECHNOLOGIE WT Šířka pláště je optimalizovaná pro ráfky o vnitřní šířce 30 - 35 mm. EXO Vysoce odolná vrstva, která se přidává do boků (sidewall) plášťů a chrání tak plášť proti proražení nebo prodření. Hustě tkaný materiál je velice lehký a ohebný což