tvrdost 2 Třtinový plátek je hudební potřeba velmi krátké životnosti, je křehký a náchylný k mechanickému poškození, kontaktem se slinami je navíc napadána porézní struktura třtinového dřeva mikroby, roztoči a plísněmi. I při sebešetrnějším použití je jeho životnost omezená, a tak mnoho výrobců světa se již desetiletí snažilo vyrobit plátky synteticky - hráčsky však uživatelům z nejrůznějších důvodů nevyhovovaly. Opravdovým průomem se stal až nástup kanadského výrobce Guy Légéra, který po létech testov
tvrdost 3 Třtinový plátek je hudební potřeba velmi krátké životnosti, je křehký a náchylný k mechanickému poškození, kontaktem se slinami je navíc napadána porézní struktura třtinového dřeva mikroby, roztoči a plísněmi. I při sebešetrnějším použití je jeho životnost omezená, a tak mnoho výrobců světa se již desetiletí snažilo vyrobit plátky synteticky - hráčsky však uživatelům z nejrůznějších důvodů nevyhovovaly. Opravdovým průomem se stal až nástup kanadského výrobce Guy Légéra, který po létech testov
tvrdost 2 3/4 Třtinový plátek je hudební potřeba velmi krátké životnosti, je křehký a náchylný k mechanickému poškození, kontaktem se slinami je navíc napadána porézní struktura třtinového dřeva mikroby, roztoči a plísněmi. I při sebešetrnějším použití je jeho životnost omezená, a tak mnoho výrobců světa se již desetiletí snažilo vyrobit plátky synteticky - hráčsky však uživatelům z nejrůznějších důvodů nevyhovovaly. Opravdovým průomem se stal až nástup kanadského výrobce Guy Légéra, který po létech te
tvrdost 2 1/4 Třtinový plátek je hudební potřeba velmi krátké životnosti, je křehký a náchylný k mechanickému poškození, kontaktem se slinami je navíc napadána porézní struktura třtinového dřeva mikroby, roztoči a plísněmi. I při sebešetrnějším použití je jeho životnost omezená, a tak mnoho výrobců světa se již desetiletí snažilo vyrobit plátky synteticky - hráčsky však uživatelům z nejrůznějších důvodů nevyhovovaly. Opravdovým průomem se stal až nástup kanadského výrobce Guy Légéra, který po létech te
tvrdost 2 Třtinový plátek je hudební potřeba velmi krátké životnosti, je křehký a náchylný k mechanickému poškození, kontaktem se slinami je navíc napadána porézní struktura třtinového dřeva mikroby, roztoči a plísněmi. I při sebešetrnějším použití je jeho životnost omezená, a tak mnoho výrobců světa se již desetiletí snažilo vyrobit plátky synteticky - hráčsky však uživatelům z nejrůznějších důvodů nevyhovovaly. Opravdovým průomem se stal až nástup kanadského výrobce Guy Légéra, který po létech testov