Geomříž umístěná na odfrézovaný povrch brání svou vysokou biaxiální pevností v tahu (50/50 nebo 100/100 kN/m) při velmi nízkém prodloužení průniku reflexních trhlin do nového asfaltového krytu a prodlužují tak významně jeho životnost. Výrazně přispívají k redukci možnosti vzniku vyjetých kolejí. Snižují následné náklady na údržbu komunikace. Skelné vlákno odolává vysokým teplotám při pokládce asfaltu.
Geomříž umístěná na odfrézovaný povrch brání svou vysokou biaxiální pevností v tahu (50/50 nebo 100/100 kN/m) při velmi nízkém prodloužení průniku reflexních trhlin do nového asfaltového krytu a prodlužují tak významně jeho životnost. Výrazně přispívají k redukci možnosti vzniku vyjetých kolejí. Snižují následné náklady na údržbu komunikace. Skelné vlákno odolává vysokým teplotám při pokládce asfaltu.
Geomříž umístěná na odfrézovaný povrch brání svou vysokou biaxiální pevností v tahu při velmi nízkém prodloužení průniku reflexních trhlin do nového asfaltového krytu a prodlužují tak významně jeho životnost. Výrazně přispívá k redukci možnosti vzniku vyjetých kolejí. Snižuje následné náklady na údržbu komunikace. Skelné vlákno odolává vysokým teplotám při pokládce asfaltu a netkaná geotextilie nahrazuje po nasáknutí emulzí mechanické kotvení geomříže.
Geomříž umístěná na odfrézovaný povrch brání svou vysokou biaxiální pevností v tahu (50/50 nebo 100/100 kN/m) při velmi nízkém prodloužení průniku reflexních trhlin do nového asfaltového krytu a prodlužují tak významně jeho životnost. Výrazně přispívají k redukci možnosti vzniku vyjetých kolejí. Snižují následné náklady na údržbu komunikace. Skelné vlákno odolává vysokým teplotám při pokládce asfaltu.