Kotlový vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Uzavřený vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Kotlový vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Kotlový vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Otevřený vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Uzavřený vůz v měřítku HO. Tyto kryté nákladní vozy byly používány od roku 1930 do konce padesátých let minulého století a jsou opatřeny popiskami, typickými pro tuto dobu parní éry. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Uzavřený vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Uzavřený vůz v měřítku HO. Silver Series® černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy
Baldwin 2-6-2T Rychle vytvořené úzkorozchodné železnice hrály klíčovou roli při přepravě potravin, munice a stavebního materiálu k vojskům a při odvozuní zraněných vojáků ze západní fronty v první světové válce. Lokomotiva třídy 10 2-6-2T byla jednou z lokomotiv, které zažily službu u americké armády ve Francii. Když válka skončila, vítězná americká vojska předala všechny železnice a vybavení Francouzům, kteří je přizpůsobili zemědělskému využití. Model vybavený technologií DCC WOWSound® od společnost
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP30 U tohoto modelu nechybí charakteristický „hrb“, kterým se GP30 vyznačovaly. Lokomotiva byla vyvinuta v GM Automotive Styling Center a do oběhu se dostala v roce 1961. Kromě vytvoření modernějšího vzhledu byl design praktickým způsobem jak dostatečně přívést vzduch pro centrální vzduchový systém a dynamické brzdy. Bachmann pokračuje v inovační historii prototypu tím, že nabízí tento model vybavený DCC zvukem. Model vybavený DCC dekodérem spolupracující se všemi známými výrobci DCC ovládání, ja
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti. GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny n
EMD GP30 U tohoto modelu nechybí charakteristický „hrb“, kterým se GP30 vyznačovaly. Lokomotiva byla vyvinuta v GM Automotive Styling Center a do oběhu se dostala v roce 1961. Kromě vytvoření modernějšího vzhledu byl design praktickým způsobem jak dostatečně přívést vzduch pro centrální vzduchový systém a dynamické brzdy. Bachmann pokračuje v inovační historii prototypu tím, že nabízí tento model vybavený DCC zvukem. Model vybavený DCC dekodérem spolupracující se všemi známými výrobci DCC ovládání, ja
Uzavřený vůz v měřítku HO. High-Cube Box Car s posuvnými dveřmi. Box Cars, který se používá k přesunu zboží po USA a jsou tahounem všech železnic. Velkokapacitní vozy se vyvinuly v šedesátých letech minulého století, aby vyhověly potřebám automobilového průmyslu. Nyní je využívají společnosti, které chtějí maximalizovat své užitečné zatížení na jednom vagónu. Silver Series® černěná kovová kola RP25 kovové nemagnetické nápravy
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na