EMD SD40-2 Předlohou tohoto modelu byla jedna z nejprodávanějších lokomotiv společnosti EMD všech dob. Téměř 4 000 kusů bylo postaveno v letech 1972 až 1989. Zakoupilo ji přes 30 železničních společností a mnohé z nich jsou dodnes v provozu. Byly ideální pro vozbu vlaků na hlavních tratích. Disponovaly výkonem 3 000 koňských sil díky 16-válcovému motoru EMD 16-645-E3 Prime. Technické parametry: měřítko HO 8pinový konektor pro připojení DCC dekodéru pohon všech náprav přesný a
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP40 GP40 byl považován za vrchol čtyřnápravové řady společnosti EMD, když byl poprvé uveden na trh koncem 60. let. Vizuálně se lišil od předchozích modelů GP tím, že měl na dlouhé kapotě tři ventilátory chladiče, ale jinak měl podobný styl jako GP38, který začal v téže době vyrábět. Tato lokomotiva byla populární pro svou snadnou údržbu, standardizované prvky a výroba pokračovala až do počátku 70. let, kdy byla nahrazena modelem GP40-2. Dodnes je mnoho lokomotiv GP40 v provozu při přepravě místních n
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na
EMD GP38-2 EMD GP38-2 je čtyřnápravová dieselelektrická lokomotiva postavená firmou General Motors, divizí Electro-Motive. Součást řady EMD Dash 2, GP38-2 je upgradovaná verze dřívějšího GP38. Výkon zajišťuje 16-válcový motor EMD 645E, který generuje 2000 koní (1,5 MW). Většina lokomotiv je stále v provozu díky snadné údržbě a mimořádné spolehlivosti.GP38-2 se externě liší od dřívějšího GP38 pouze v drobných detailech. Jeho nejvýraznějším identifikačním znakem je průhledítko hladiny chladicí kapaliny na