Obchod s modelovou železnicí, zaměřující se na modely železnic USA a Kanady. Spolupracujeme s renovanými dodavateli potřeb pro stavbu kolejiště jako jsou Woodland Scenics, KATO, PECO, Bachmann. Nabízíme přátelské jednání. Těšíme se na Vaší návštěvu.
EMD SW7 WALTHERS představuje tyto velmi populární lokomotivy. Hodí se pro malé kolejiště a pro posun na velkých stanicích. Model je velmi detailně proveden a opatřen výkoným motorem PROTO. Předloha modelu je v podobě Phase II této lokomotivy z let 1950 až 1951, která byla opatřena motorem 567A s výkonem 1200 koní. Za pouhé dva roky se vyrobilo více než 500 kusů. Technické parametry: měřítko HO Next 18pin konektor pro připojení DCC dekodéru pohon všech náprav 5-pólový motor s př
Osobní vůz v měřítku HO. černěná kovová kola kovové nemagnetické nápravy lze doplnit o sadu s osvětlením nezkrácená verze 85ft plnohodnotný interiér
EMD SD70M EMD SD70M, představená v roce 1992, byla lokomotiva s výkonem 4000 koní, která využívá nové řiditelné podvozky od společnosti EMD, známé jako radiální nákladní podvozek HTCR-II. Tento nový nákladní podvozek umožnil lokomotivě efektivněji přenášet svoji sílu na kolejnice, což umožnilo dvěma lokomotivám SD70M táhnout vlak, který by táhly 3ks SD40-2. SD70MAC a SD70M byly kvůli své vysoké tažné kapacitě primárně v provozu při tažení uhelných vlaků. Technické parametry: měřítko N
EMD SD70M EMD SD70M, představená v roce 1992, byla lokomotiva s výkonem 4000 koní, která využívá nové řiditelné podvozky od společnosti EMD, známé jako radiální nákladní podvozek HTCR-II. Tento nový nákladní podvozek umožnil lokomotivě efektivněji přenášet svoji sílu na kolejnice, což umožnilo dvěma lokomotivám SD70M táhnout vlak, který by táhly 3ks SD40-2. SD70MAC a SD70M byly kvůli své vysoké tažné kapacitě primárně v provozu při tažení uhelných vlaků. Technické parametry: měřítko N
EMD SD70M EMD SD70M, představená v roce 1992, byla lokomotiva s výkonem 4000 koní, která využívá nové řiditelné podvozky od společnosti EMD, známé jako radiální nákladní podvozek HTCR-II. Tento nový nákladní podvozek umožnil lokomotivě efektivněji přenášet svoji sílu na kolejnice, což umožnilo dvěma lokomotivám SD70M táhnout vlak, který by táhly 3ks SD40-2. SD70MAC a SD70M byly kvůli své vysoké tažné kapacitě primárně v provozu při tažení uhelných vlaků. Technické parametry: měřítko N
Sada 8ks nákladních vozů KATO v měřítku N. Od roku 1982 přepravuje BethGon Coalporter „černé diamanty“ po celých Spojených státech. Jde o nejpoužívanější Gondolu pro převu uhlí na světě, dvojitá vanová konstrukce vozu zvyšuje přepravní kapacitu a zároveň snižuje nároky na údržbu. Vany pod vozem snižují těžiště a zajišťují plynulejší jízdu. Dnes se uhlí již neprodává v takovém objemu, jako kdysi, a tak mnoho železničních vagónů přepravujících uhlí bylo bohužel ponecháno rezivět. Bethgon Coalporter může
Sada 8ks nákladních vozů KATO v měřítku N. Od roku 1982 přepravuje BethGon Coalporter „černé diamanty“ po celých Spojených státech. Jde o nejpoužívanější Gondolu pro převu uhlí na světě, dvojitá vanová konstrukce vozu zvyšuje přepravní kapacitu a zároveň snižuje nároky na údržbu. Vany pod vozem snižují těžiště a zajišťují plynulejší jízdu. Dnes se uhlí již neprodává v takovém objemu, jako kdysi, a tak mnoho železničních vagónů přepravujících uhlí bylo bohužel ponecháno rezivět. Bethgon Coalporter může
EMD SD70ACe Počínaje SD70 představenými v roce 1992, které prošli řadou vylepšení a v roce 2005 byla výkonnější řada SD70ACe představena s AC trakčními motory. Dnes je možné tyto lokomotivy nalézt na seznamech velkých i malých železničních společností. Technické parametry: měřítko N pohon všech náprav přesný a výkonný motor KATO 2 přesně vyvážené setrvačníky černěná kovová kola světlomet štítek s číslem lokomotivy
Velké balení statické trávy v délce vlákna 4 mm v barevném provedení podzimní tráva . Balení: 100g
EMD GP15-1 EMD GP15 je čtyřnápravová dieselová lokomotiva, vyráběná v letech 1976 až 1982. Pro americké želerznice bylo vyrobeno celkem 310 kusů . Původně byla tato lokomotiva navržená pro všeobecné účely (General Purpose - proto GP), v průběhu dlouhé životnosti těchto lokomotiv sloužila ve všech oblastech, od vozby vlaků na lokálnívh tratí až po její hlavní činnost - posun na velkých yardech třídících stanic. Tato lokomotiva je poháněna 12válcovým motorem EMD 645E, který generuje 1500 hp (1119 kW). G
EMD GP15-1 EMD GP15 je čtyřnápravová dieselová lokomotiva, vyráběná v letech 1976 až 1982. Pro americké želerznice bylo vyrobeno celkem 310 kusů . Původně byla tato lokomotiva navržená pro všeobecné účely (General Purpose - proto GP), v průběhu dlouhé životnosti těchto lokomotiv sloužila ve všech oblastech, od vozby vlaků na lokálnívh tratí až po její hlavní činnost - posun na velkých yardech třídících stanic. Tato lokomotiva je poháněna 12válcovým motorem EMD 645E, který generuje 1500 hp (1119 kW). G
EMD GP15-1 EMD GP15 je čtyřnápravová dieselová lokomotiva, vyráběná v letech 1976 až 1982. Pro americké želerznice bylo vyrobeno celkem 310 kusů . Původně byla tato lokomotiva navržená pro všeobecné účely (General Purpose - proto GP), v průběhu dlouhé životnosti těchto lokomotiv sloužila ve všech oblastech, od vozby vlaků na lokálnívh tratí až po její hlavní činnost - posun na velkých yardech třídících stanic. Tato lokomotiva je poháněna 12válcovým motorem EMD 645E, který generuje 1500 hp (1119 kW). G
Nákladní vůz na uhlí v měřítku HO. Základní řada TrainLine od společnosti Walthers nabízí pěkně zpracované modely za zajímavou cenu. Může posloužit jako alternativa k modelům od společnosti BACHMANN. Ideální pro malé domácí kolejiště Magnetická spřáhla Dovážený pro bezproblémový provoz Obráběná kovová kola s okolky RP25
EMD GP15-1 EMD GP35 je čtyřnápravová dieselová lokomotiva, vyráběná v letech 1976 až 1982. Pro americké želerznice bylo vyrobeno celkem 310 kusů . Původně byla tato lokomotiva navržená pro všeobecné účely (General Purpose - proto GP), v průběhu dlouhé životnosti těchto lokomotiv sloužila ve všech oblastech, od vozby vlaků na lokálnívh tratí až po její hlavní činnost - posun na velkých yardech třídících stanic. Tato lokomotiva je poháněna 12válcovým motorem EMD 645E, který generuje 1500 hp (1119 kW). G
Nákladní vůz na uhlí v měřítku HO. Základní řada TrainLine od společnosti Walthers nabízí pěkně zpracované modely za zajímavou cenu. Může posloužit jako alternativa k modelům od společnosti BACHMANN. Ideální pro malé domácí kolejiště Magnetická spřáhla Dovážený pro bezproblémový provoz Obráběná kovová kola s okolky RP25