Kotouče Centriforce byly primárně vyvinuty pro orbitální leštičky. Speciálně vyvinutý otvor s kuželovým vyfrézováním zajistí dokonalé chlazení a distribuci pasty po celé ploše kotouče. Lešticí kotouče Liquid Elements Centriforce V2 jsou vyrobené v Německu, vyvíjeny a vyráběny podle nejvyšších požadavků na kvalitu.Centriforce V2 se zaměřením na výkon, kvalitu a odolnost představuje revoluci v péči o auto. Lešticí kotouče Centriforce V2 byly vyvinuty pro všechny druhy leštění, od korekce na laku až po fin
Lešticí kotouče Liquid Elements Pad Man V2 jsou vyrobené v Německu, vyvíjeny a vyráběny podle nejvyšších požadavků na kvalitu.Pad Man V2 se zaměřením na výkon, kvalitu a odolnost představuje revoluci v péči o auto. Lešticí kotouče Pad Man V2 byly vyvinuty pro všechny druhy leštění, od korekce na laku až po finální práce. Pad Man V2 nabízí nejlepší poměr cena / výkon na trhu. Lešticí kotouče jsou vhodné jak pro profesionální detailery, tak pro ty kteří s leštěním teprve začínají. Venkovní průměr:
Kotouče Centriforce byly primárně vyvinuty pro orbitální leštičky. Speciálně vyvinutý otvor s kuželovým vyfrézováním zajistí dokonalé chlazení a distribuci pasty po celé ploše kotouče. Lešticí kotouče Liquid Elements Centriforce V2 jsou vyrobené v Německu, vyvíjeny a vyráběny podle nejvyšších požadavků na kvalitu.Centriforce V2 se zaměřením na výkon, kvalitu a odolnost představuje revoluci v péči o auto. Lešticí kotouče Centriforce V2 byly vyvinuty pro všechny druhy leštění, od korekce na laku až po fin
Lešticí kotouče Liquid Elements Pad Man V2 jsou vyrobené v Německu, vyvíjeny a vyráběny podle nejvyšších požadavků na kvalitu.Pad Man V2 se zaměřením na výkon, kvalitu a odolnost představuje revoluci v péči o auto. Lešticí kotouče Pad Man V2 byly vyvinuty pro všechny druhy leštění, od korekce na laku až po finální práce. Pad Man V2 nabízí nejlepší poměr cena / výkon na trhu. Lešticí kotouče jsou vhodné jak pro profesionální detailery, tak pro ty kteří s leštěním teprve začínají. Venkovní průměr:
Lešticí kotouče Liquid Elements Pad Man V2 jsou vyrobené v Německu, vyvíjeny a vyráběny podle nejvyšších požadavků na kvalitu.Pad Man V2 se zaměřením na výkon, kvalitu a odolnost představuje revoluci v péči o auto. Lešticí kotouče Pad Man V2 byly vyvinuty pro všechny druhy leštění, od korekce na laku až po finální práce. Pad Man V2 nabízí nejlepší poměr cena / výkon na trhu. Lešticí kotouče jsou vhodné jak pro profesionální detailery, tak pro ty kteří s leštěním teprve začínají. Venkovní průměr:
Lešticí kotouče Liquid Elements Pad Man V2 jsou vyrobené v Německu, vyvíjeny a vyráběny podle nejvyšších požadavků na kvalitu.Pad Man V2 se zaměřením na výkon, kvalitu a odolnost představuje revoluci v péči o auto. Lešticí kotouče Pad Man V2 byly vyvinuty pro všechny druhy leštění, od korekce na laku až po finální práce. Pad Man V2 nabízí nejlepší poměr cena / výkon na trhu. Lešticí kotouče jsou vhodné jak pro profesionální detailery, tak pro ty kteří s leštěním teprve začínají. Venkovní průměr:
Slouží ke zjemnění výbrusu laku brusivy vyšší zrnitosti pro následné snadnější a rychlejší doleštění. Brusné kotouče se používají pro rychlejší odstranění hlubších defektů v horní vrstvě laku. Opakovaným leštěním v některých případech není možné docílit úplného odstranění těchto výrazných defektů, navíc neustále opakované strojní leštění namáhá okolní, nepoškozený lak, který je leštěn spolu s defekty. Proto je vhodnější silně poškozenou část šetrně přebrousit a následně vyleštit běžným postupem. Vhodné
Slouží ke zjemnění výbrusu laku brusivy vyšší zrnitosti pro následné snadnější a rychlejší doleštění. Brusné kotouče se používají pro rychlejší odstranění hlubších defektů v horní vrstvě laku. Opakovaným leštěním v některých případech není možné docílit úplného odstranění těchto výrazných defektů, navíc neustále opakované strojní leštění namáhá okolní, nepoškozený lak, který je leštěn spolu s defekty. Proto je vhodnější silně poškozenou část šetrně přebrousit a následně vyleštit běžným postupem. Vhodné
Slouží ke zjemnění výbrusu laku brusivy vyšší zrnitosti pro následné snadnější a rychlejší doleštění. Brusné kotouče se používají pro rychlejší odstranění hlubších defektů v horní vrstvě laku. Opakovaným leštěním v některých případech není možné docílit úplného odstranění těchto výrazných defektů, navíc neustále opakované strojní leštění namáhá okolní, nepoškozený lak, který je leštěn spolu s defekty. Proto je vhodnější silně poškozenou část šetrně přebrousit a následně vyleštit běžným postupem. Vhodné
Zaoblený tvar zvyšuje bezpečnost a umožňuje přesné rozdělení tlaku. Zároveň má zvýšenou výšku pro snadnější práci na zaoblených křivkách. Velikost suchého zipu byla snížena pro co nejpřesnější uchycení na unašeči. Venkovní průměr: 80 mmPrůměr suchého zipu (unašeče): 75 mmVýška kotouče: 25 mm Barevné rozlišení podle tvrdosti: Fialový - tvrdý brusný kotoučČervený - střední brusný kotoučModrý - střední leštící kotouč Bílý - měkký finišující kotouč
Zaoblený tvar zvyšuje bezpečnost a umožňuje přesné rozdělení tlaku. Zároveň má zvýšenou výšku pro snadnější práci na zaoblených křivkách. Velikost suchého zipu byla snížena pro co nejpřesnější uchycení na unašeči. Venkovní průměr: 80 mmPrůměr suchého zipu (unašeče): 75 mmVýška kotouče: 25 mm Barevné rozlišení podle tvrdosti: Fialový - tvrdý brusný kotoučČervený - střední brusný kotoučModrý - střední leštící kotouč Bílý - měkký finišující kotouč
Zaoblený tvar zvyšuje bezpečnost a umožňuje přesné rozdělení tlaku. Zároveň má zvýšenou výšku pro snadnější práci na zaoblených křivkách. Velikost suchého zipu byla snížena pro co nejpřesnější uchycení na unašeči. Venkovní průměr: 80 mmPrůměr suchého zipu (unašeče): 75 mmVýška kotouče: 25 mm Barevné rozlišení podle tvrdosti: Fialový - tvrdý brusný kotoučČervený - střední brusný kotoučModrý - střední leštící kotouč Bílý - měkký finišující kotouč
Zaoblený tvar zvyšuje bezpečnost a umožňuje přesné rozdělení tlaku. Zároveň má zvýšenou výšku pro snadnější práci na zaoblených křivkách. Velikost suchého zipu byla snížena pro co nejpřesnější uchycení na unašeči. Venkovní průměr: 80 mmPrůměr suchého zipu (unašeče): 75 mmVýška kotouče: 25 mm Barevné rozlišení podle tvrdosti: Fialový - tvrdý brusný kotoučČervený - střední brusný kotoučModrý - střední leštící kotouč Bílý - měkký finišující kotouč
Kotouče jsou vyrobeny z odolné pěny s konickým designem. Speciálně řezaná hrana eliminuje poškození kotouče při leštění. Leštící kotouče vhodné pro orbitální leštičky mají sníženou výšku na pouhých 20 mm, aby se předešlo zasekávání na laku. Střed kotouče je opatřen otvorem, díky kterému je snadné přesné nasazení na unašeč, navíc je mnohem lépe chlazený střed. Venkovní průměr: 80 mmPrůměr suchého zipu (unašeče): 75 mmVýška kotouče: 20 mm Barevné rozlišení podle tvrdosti: Fialový - tvrdý brusný kot
Kotouče jsou vyrobeny z odolné pěny s konickým designem. Speciálně řezaná hrana eliminuje poškození kotouče při leštění. Leštící kotouče vhodné pro orbitální leštičky mají sníženou výšku na pouhých 20 mm, aby se předešlo zasekávání na laku. Střed kotouče je opatřen otvorem, díky kterému je snadné přesné nasazení na unašeč, navíc je mnohem lépe chlazený střed. Venkovní průměr: 80 mmPrůměr suchého zipu (unašeče): 75 mmVýška kotouče: 20 mm Barevné rozlišení podle tvrdosti: Fialový - tvrdý brusný kot