Doplněk speciálně navržený pro LCD displeje C18 a C961 Převážíte své kolo na střeše automobilu a nechcete, aby LCD displej byl vystaven nadměrnému znečištění? Jezdíte často v nepříznivém počasí? Pak je pro vás obal na displej tím pravým doplňkem. Díky jednoduchému převlečnému systému je možné nasadit kryt displeje během pár vteřin. To platí také pro jeho případné sundání. Specifikace: vyrobeno v České republice Softshellový materiál (voděodolný, větruodolný) vodou omyvatelné (praní se však nedopo
Doplněk speciálně navržený pro LCD displej 500C Převážíte své kolo na střeše automobilu a nechcete, aby LCD displej byl vystaven nadměrnému znečištění? Jezdíte často v nepříznivém počasí? Pak je pro vás obal na displej tím pravým doplňkem. Díky jednoduchému převlečnému systému je možné nasadit kryt displeje během pár vteřin. To platí také pro jeho případné sundání. Specifikace: vyrobeno v České republice Softshellový materiál (voděodolný, větruodolný) vodou omyvatelné (praní se však nedoporučuje z
Pokud hledáte parádní výbavou nabušený e-bike pro sportovnější jízdu nebo výlet, jste na správné adrese. Krosové elektrokolo PAN-Cross low 9.8-M se středovým elektromotorem je totiž určené nejen pro výlety všeho druhu na silnicích a cyklostezkách, ale zvládne také sportovnější ježdění v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu, ani toho, že třeba nebudete stačit ostatním. Je čas vyrazit! Není nač čekat. E-bike Crussis PAN-Cross low 9.8-M se středovým elektromotorem PANASONIC GX Ultima
Vak na skládací kolo Vak na všechny skládačky s koly 16‘‘-20‘‘. Umožňuje bezpečný a snadný transport kola. Díky přídavnému popruhu s nastavitelnou délkou jej můžete snadno přehodit přes rameno. Skvělý pomocník rovněž pro skladování skládaček. Samotný vak je vyroben z velmi odolného a pevného, ale lehkého materiálu – váží pouze 1,5 kg.Rozměry rozloženého vaku: 100 cm × 75 cm × 30 cm. Vak je také možné složit do obalu o rozměrech 30 cm × 20 cm × 5 cm a takto sbalený jej můžete vozit všude s sebou.
Potřebujete pohodlné pánské elektrokolo na středně dlouhé cesty? Lovelec Triago s 16Ah akumulátorem a středovým motorem splní všechny vaše požadavky a představy. baterie 21700, Li–ion, 16 Ah (576 Wh), integrovaná motor MOTINOVA PEGASI, 36 V, 250 W/750 W, středový, 80 Nm torque sensor ano rám 19'', hliníkový (6061) kola 28'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na jedno nabití až 140 km hmotnost 23 kg (+ baterie 3 kg) maximální nosnost 140 kg nabíje
Potřebujete pohodlné elektrokolo s nízkým nástupem středně dlouhé cesty? Lovelec Triago s 16Ah akumulátorem a středovým motorem splní všechny vaše požadavky a představy. baterie 21700, Li–ion, 16 Ah (576 Wh), integrovaná motor MOTINOVA PEGASI, 36 V, 250 W/750 W, středový, 80 Nm torque sensor ano rám 18'', hliníkový (6061) kola 28'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na jedno nabití až 140 km hmotnost 23 kg (+ baterie 3 kg) maximální nosnost 140 kg
Potřebujete pohodlné elektrokolo s nízkým nástupem na dlouhé cesty? Lovelec Teraka s 20Ah akumulátorem a středovým motorem splní všechny vaše požadavky a představy. baterie 21700, Li–ion, 20 Ah (720 Wh), integrovaná motor MOTINOVA PEGASI, 36 V, 250 W/750 W, středový, 80 Nm rám 18'', hliníkový (6061) kola 28'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na jedno nabití až 170 km hmotnost 23 kg (+ baterie 3 kg) maximální nosnost 140 kg nabíječka EN, CE, 36 V, 2 A, doba nabíjení 4–6 hodin vidlice
Velice pohodlné městské elektrokolo, které je vybaveno vším, co by při příměstském provozu mohl člověk potřebovat. Blatníky, nosič i osvětlení. Řetěz kompletně zakrytovaný, takže se nemusíte obábat o svoje sváteční nohavice. Odpružená přední vidlece a stavitelný představec pro doladění ideální polohy jezdce. S takovou výbavou je vlastně škoda, nevzít občas elektrokolo Rana i někam na delší cyklovýlet. baterie Li–ion, 12 Ah (432 Wh) integrovaná motor LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 45
Velice pohodlné městské elektrokolo, které je vybaveno vším, co by při příměstském provozu mohl člověk potřebovat. Blatníky, nosič i osvětlení. Řetěz kompletně zakrytovaný, takže se nemusíte obábat o svoje sváteční nohavice. Odpružená přední vidlece a stavitelný představec pro doladění ideální polohy jezdce. S takovou výbavou je vlastně škoda, nevzít občas elektrokolo Rana i někam na delší cyklovýlet. baterie Li–ion, 12 Ah (432 Wh), integrovaná motor LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 45
Velice pohodlné městské elektrokolo, které je vybaveno vším, co by při příměstském provozu mohl člověk potřebovat. Blatníky, nosič i osvětlení. Řetěz kompletně zakrytovaný, takže se nemusíte obábat o svoje sváteční nohavice. Odpružená přední vidlece a stavitelný představec pro doladění ideální polohy jezdce. S takovou výbavou je vlastně škoda, nevzít občas elektrokolo Rana i někam na delší cyklovýlet. baterie Li–ion, 12 Ah (432 Wh) integrovaná motor LOVELEC, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 45
Subtilní horské elektrokolo se zadním motorem 250/500W, který není za kazetou ani pořádně vidět. Na první pohled si nikdo ani nevšímne, že kolo je elektrické. Hmotnost bez baterie pouhých 19Kg (+3kg aku)! Jestli chcete hlavně kolo na 29'' výpletech, jste ciklista, ale do kopce už potřebujete pomoci, je to ideální volba. baterie Li–ion, 17,5 Ah (630 Wh), integrovaná motor AKM, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 60 Nm rám 19'', hliníkový (6061) kola 29'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na
Subtilní horské elektrokolo se zadním motorem 250/500W, který není za kazetou ani pořádně vidět. Na první pohled si nikdo ani nevšímne, že kolo je elektrické. Hmotnost bez baterie pouhých 19Kg (+3kg aku)! Jestli chcete hlavně kolo na 29'' výpletech, jste ciklista, ale do kopce už potřebujete pomoci, je to ideální volba. baterie Li–ion, 15 Ah (540 Wh) integrovaná motor AKM, 36 V, 250 W/500 W, bezkartáčový zadní, 60 Nm rám 17'', hliníkový (6061) kola 29'' maximální rychlost 25 km/h dojezd na je
Převodník z RS485 na USB. Otestovaná kompatibilita s RS485 převodníkem pro JK BMS a přes USB připojeným Rasberry Pi s instalovaným Venus OS (nahrazuje Cerbo GX nebo jiné GX komunikační zařízení Victron). Stejně tak lze takto připojit JK BMS přímo do USB portu GX zařízení od Victronu. Postup, jak na to najdete zde:Venus OS - dbus-serialbattery projectVynikající polopatické video:zde Zapojení s JK RS 485 převodníkem podle barev vodičů: černý - GNDžlutý - Abílý - B
Izolační proklad mezi články LiFePO4, například EVE 280Ah a CALB 230Ah.Rozměr: 205x175x0,45mm Materiál: sklolaminát
Barevný LCD zobrazovací displej 2,2'' s tlačítkem pro aktivací/deaktivaci BMS. Displej zobrazuje stav nabití, napětí na akumulátoru, aktuální proud, procházející přes BMS a případné chybové hlášky. Díky tlačítku na boku lze displej použít i pro prvotní aktivaci JK BMS krátkým stiskem. Dlouhým stiskem lze potom BMS opět deaktivovat. V běžném provozu se displej po chvíli vypne a jeho údaje se opět zobrazí po krátkém stisku tlačítka.K displeji je dodáván ocelový držáček pro uchycení v úhlu 45°. Propojovací k