Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Pro poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií
Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Pro poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií
Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Pro poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Enduro Comp má skvělou výbavu za přijatelný rozpočet. Má stejný rám jako modely Elite a Expert a společně se spolehlivými komponenty, které zahrnují účinné čtyřpístkové brzdy, řazen 1x se širokým rozsahem a schopné odpružení od Rockshoxu. NEUVĚŘITELNĚ SCHOPNÉ Jestliže Enduro vypadá jako jeho sourozenec, Demo, je to proto, že sdílí spoustu DNA pro jízdu z kopce. Enduro se rychle odvaluje na ráfkách 29" a může se díky svému novému designu pochlubit 170 milimetry zdvihu u předního a zadního odpružení, takž
Toto je kolo, které definuje samotný žánr, který nese jeho jméno - S-Works Enduro šplhá s maximální účinností, ale přesto zůstane v klidu i na nejprudších sjezdech. Je vybaven tuhým, ale lehkým uhlíkovým rámem, který v klidu řeší každý druh terénu, který jinak požvýká a vyplivne menší kola. RÁM FACT 11m carbon chassis and rear-end, S-Sizing Enduro Race Geometry, Swat Door integration, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger
S modelem Stumpjumper Pro získáte stejný rám jako u modelu S-Works, s prvotřídní hmotností a novou kinematikou odpružení, která snadno pohltí prudká stoupání. A k tomu všemu zcela nová geometrie rámu Rider-First Engineered™ vám provede těmi nejprušími sjezdy s klidem. Jo, tahle věc umí drtit. Navrch dejme sadu XO Eagle Transmission SRAM 12spd a odpružení FOX Factory a faktor výkon/cena je téměř stejně skvělý jako kolo samotné. TO NEJLEPŠÍ NA TRAIL – Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper,
S modelem Stumpjumper Pro získáte stejný rám jako u modelu S-Works, s prvotřídní hmotností a novou kinematikou odpružení, která snadno pohltí prudká stoupání. A k tomu všemu zcela nová geometrie rámu Rider-First Engineered™ vám provede těmi nejprušími sjezdy s klidem. Jo, tahle věc umí drtit. Navrch dejme sadu XO Eagle Transmission SRAM 12spd a odpružení FOX Factory a faktor výkon/cena je téměř stejně skvělý jako kolo samotné. TO NEJLEPŠÍ NA TRAIL – Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper,
S modelem Stumpjumper Pro získáte stejný rám jako u modelu S-Works, s prvotřídní hmotností a novou kinematikou odpružení, která snadno pohltí prudká stoupání. A k tomu všemu zcela nová geometrie rámu Rider-First Engineered™ vám provede těmi nejprušími sjezdy s klidem. Jo, tahle věc umí drtit. Navrch dejme sadu XO Eagle Transmission SRAM 12spd a odpružení FOX Factory a faktor výkon/cena je téměř stejně skvělý jako kolo samotné. TO NEJLEPŠÍ NA TRAIL – Když jsme se rozhodli navrhnout úplně nový Stumpjumper,