Vybavení pilotů a pro letadla, letecká literatura. Letecké vysílačky, odpovídače, přístroje, GPS. Konstrukční materiál pro UL, paragliding, rogalo, parašutismus a drony. Konzultace zdarma, létáme pro radost!
Intercom,napájené rádiové rozhraní pro ruční a palubní radiopřijímače s bluetooth nebo bez do poznámky je nutné uvést tip ručního nebo palubního rádia
Intercom,napájené rádiové rozhraní pro ruční a palubní radiopřijímače s bluetooth nebo bez do poznámky je nutné uvést tip ručního nebo palubního rádia
Intercom,napájené rádiové rozhraní pro ruční a palubní radiopřijímače s bluetooth nebo bez do poznámky je nutné uvést tip ručního nebo palubního rádia
Intercom,napájené rádiové rozhraní pro ruční a palubní radiopřijímače s bluetooth nebo bez do poznámky je nutné uvést tip ručního nebo palubního rádia
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.
UL-200 Vestavěná náhlavní soupravaMaximální výkon pro otevřený a uzavřený kokpit. Důrazně se doporučuje pro pilota.Včetně ANR (aktivní redukce šumu) a VOX. Byl postaven pomocí vysoce specifického nízkoenergetického zesilovače zvuku, který využívá technologii povrchového připojení, s elektronickým řečovým procesorem k odstranění nežádoucího šumu.