Neobyčejný svět dětských knih, her a hraček. Nabízíme ty nejlepší dětské knihy a aktivity. Přinášíme nejkvalitnější dřevěné hračky od malých i velkých výrobců z celého světa. Pojďte si vybrat z toho nejkvalitnějšího co dnešní trh nabízí.
Seznamte děti s fascinujícími živočichy, kteří se nacházejí na australském území. Klokan je z nich určitě nejznámější, ale v naší nabídce naleznete i spoustu dalších australských kamarádů.
Šimpanzi mají dlouhé paže a jejich těla mají hrubé černé chlupy pokrývající všechny kromě obličeje, dlaní a chodidel. Mohou být 3,2 až 5,5 stop vysoké. Muži váží více než ženy, kolem 80-140 liber a ženy mohou vážit mezi 60 a 110 liber. Různé poddruhy preferují různé typy stanovišť. Někteří budou obývat tropické deštné pralesy nebo křovinaté lesy a jiní žijí na savanách, pastvinách a v lesích. Mnozí také žijí v horských oblastech do 9 000 stop. Živí se širokou škálou rostlin a živočichů. Každý poddruh má j
Krabi jsou desetinožci korýši s drápy. Liší se velikostí od kraba hrachového, který měří několik milimetrů na šířku, po japonského kraba pavouka s rozpětím nohou až 4 metry.
Hladké postavy z přírodního bukového dřeva s různými vlastnostmi a v různých tvarech a velikostech. Ideální pro malé světové hry, diskuse o rodinách a komunitách, učení o podobnostech a rozdílech a pro rozvoj popisného nebo imaginativního jazyka.
Sada barevných geometrických tvarů - čtverec, obdélník, trojúhelník a oblouk. V sedmi barvách duhy, mají hladký povrch, s viditelnou strukturou dřeva. Vnitřní blok tvoří pevný 3D tvar. Vhodné od 12 měsíců.
Obsahuje 8 velkých kusů geometrických dřevěných tvarů s oboustrannými akrylovými zrcadlovými vložkami. Pokračování oblíbených Sensory Blocks. Sada obsahuje kostky 4 následujících tvarů: čtverec, obdélník, trojúhelník, půlkruh.
Průsvitné plastové kostky ve 3 velikostech a 6 barvách, ideální pro použití na světelném panelu pro zkoumání atributů, pro stohování a pro seskupování a vytváření vzorů nebo sekvenování. Doporučený věk od 12 měsíců.
Magna-Tiles je magnetická stavebnice, z které děti jednoduše postaví úžasné 3D stavby: vesmírnou loď, garáž pro autíčka, zámek, pyramidu, žirafu či jinou stavbu či zvířátko. Rozvinou fantazii, procvičí motoriku, naučí se geometrické tvary a porozumí prostorovému vnímání.
Magna-Tiles je magnetická stavebnice, z které děti jednoduše postaví úžasné 3D stavby: vesmírnou loď, garáž pro autíčka, zámek, pyramidu, žirafu či jinou stavbu či zvířátko. Rozvinou fantazii, procvičí motoriku, naučí se geometrické tvary a porozumí prostorovému vnímání.
Magnetická, průhledná, barevná stavebnice Magna-Tiles®. Skvělá je pro rozvoj matematických, hmatových a prostorových dovedností. Děti si procvičují motoriku a poznávaní geometrických tvarů.
Magnetická stavebnice X FreeStyle 40, přichází z novým tvarem dílků „X“. Patentovaný tvar „X“ obsahuje 9 volně se pohybujících magnetů, které vám umožňují stavět v libovolném směru! Skvělá je pro rozvoj matematických, hmatových a prostorových dovedností. Děti si procvičují motoriku a poznávaní geometrických tvarů.
Ručně kreslený, inspirovaný obraz Waldorf Colours tento tisk vizualizuje všechna znamení zvěrokruhu, detailně doplněný o flóru a faunu měsíce a odpovídající barvu.
Toto krásné dřevěné velikonoční kolo vezme děti i dospělé na cestu, oslavující waldorfská období a nakonec do centra, za světlem a oslavou Velikonoc nebo jarní rovnodennosti. Kolo umožňuje dětem absolvovat cestu směrem k Velikonocům, než jen přijet.
Jóga je báječným doplňkem pohybových aktivit, zvládnou ji děti již od tří let, učí je poznávat svoje tělo i duši, relaxovat, rozvíjet tvořivost a fantazii i sociální vztahy. V knize najdete 12 jógových pohádek, které vždy doplňuje krátká jógová rozcvička – rozběhání, opakování a nácvik nových jógových pozic, jógové hry, cvičení ve dvojicích s využitím nejrůznějších pomůcek (jógové karty, šátečky, švihadla, drátěnky…), dechová cvičení a závěrečná relaxace. V závěru celé knihy je uveden přehled použitých po
Do muzea jednoho malého ospalého městečka někdo zašle vzácnou starou zamčenou šperkovnici. Muzeum šperkovnici může vystavit, je tu ale jedna podmínka: pokud se najde někdo, kdo od ní bude mít klíč, smí si její obsah odnést. Jedenáctiletá Agnes při návštěvě muzea poznává, že tento vzácný exponát vídá ve spánku a pokud by měla věřit svým snům, ví také, kde ke šperkovnici najít klíč. Společně se svým kamarádem Bunem začnou pátrat po jejím osudu, po domě a po tajemné zahradě z Agnesiných snů.